Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman


Gast

/ #1102

2016-01-28 23:10

Onbegrijpelijk?

Wat voor een leed brengt de Overheid nu weer teweeg.

Zoals ik blijf verkondingen "je kiest je eigen regering"
Doet men niets dan wordt je leven bepaald door de overheid.

Terwijl de overheid voor de belangen van het kind zowel Nationaal als Internationaal moet beschermen, vagen zij de de heer Dullaert en kompanen die daadkracht bezitten, weg.
Als iemand zoals dhr. Dullaert zoveel verantwoording krijgt om zelfs de Europese ombudsmannen aan te sturen, zich houdt aan internationale verdragen en het werkelijke (hufterige) wanbeleid in onze samenleving (en internationaal) met betrekking tot de rechten van het kind onverminderd ter discussie durft te stellen, nu weg gevaagd wordt, dan rijzen mijn vragen omtrent ontslag van de heer Dullaert en zijn kompanen de pan uit!.

Er is de afgelopen jaren onnoemelijk veel goeds ontstaan betreffende de kindererrechten (dank god), dank de voorgangers van de Kinderombudsman, maar zeker voor de man (en zijn kompanen, werknemers) die buitengewoon veel inzet heeft getoond de afgelopen jaren, dat zelfs ik hoop kreeg.

Eindelijk een onafhankelijk orgaan die tegen Jeugdzorg in kan gaan.

Nee, ik eis als burger het ontslag van de heer van Zutphen die zo dolgraag zijn eigen team wil samen stellen.
Omdat deze man, de heer van Zutphen, niet de competentie heeft zoals die van de heer Dullaert en zijn kompanen, ook al zou de enige reden zijn dat hij te activistisch zou zijn.