Graspop metal meeting moet weer op het laatste weekend van juni


Gast

/ #7

2016-06-05 18:57

Ik heb sinds 2005 altijd graspop combi gedaan, zelfs in mijn middelbaar was dit randje randje toen graspop nog net aan het einde van de examen periode viel (zo moest ik ooit eens nog een examen aardrijksunde doen vlak voor ik naar graspop vertrok op vrijdag, en werd ik op school verwacht op maandag voormiddag voor de resultaten...). Maar dan nog zelfs toen viel de datum beter uit dan 'nu'. Dus vooral voor de studenten van nu (de nieuwe generatie metalheads) is dit miserabel. Doe hen een plezier en verschuif de datum volgend jaar terug naar eind juni. Dit moet gemakkelijker zijn gezien er steeds minder en minder grote kleppers van bands zijn (de veteranen uit de metal)... De meeste hebben nu toch al hun laatste tournee achter de rug vanaf 2013-2014-2015; no more Scorpions, Black Sabbath, Judas Priest, Dio, Motorhead, Twisted Sister, Motley Crue... Het moet technisch gezien makkelijker zijn vanaf volgend jaar om bands te boeken voor eind juni... Gegroet, een die hard graspopper. 'Graspop til death'