Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #285

2016-11-05 14:21

Spreekt voor zich, we leven in een ''democratie'' maar daar lijkt het nu niet meer op, meer dan 3/4 van de bevolking is voor zwarte piet, en wij delven het onderspit, terwijl ze in de landen waar de donkergekleurde mensen vandaan komen (suriname, antillen etc.) sinterklaas vieren met zwarte piet, de mensen daar zijn van nature al zwart, en met schmink maken ze zichzelf nog zwarter, dat mag dan allemaal wel, en hier word een leuk kinderfeest kapot gemaakt door een groep ''medeburgers'' ik noem ze geen Nederlanders, want dat zijn het niet, en dat bedoel ik niet lelijk, als ik in china ga wonen, laat mij naturaliseren, ben ik dan chinees, of chinees ingezetene???, dat bedoel ik dus, dan ga ik mij ook niet bemoeien met hun feesten, dat is iets van de chinezen, en dat is hier Exact het zelfde het geval, sinterklaas is van ons Nederlanders, en niet van de import Nederlanders, o en voor ik word beticht van discriminatie......ik heb zelf Indonesisch bloed door mij heen stromen, maar mijn voorouders hebben zich 100% aangepast.