De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Julia

/ #3024 Mijn verhaal zal inspireren hoe ik een lening heb ontvangen

2020-02-01 01:51

Hallo iedereen

Mijn naam is Julia, dit is mijn realiteit. Ik kom uit Rotterdam, niemand kan begrijpen wat een alleenstaande moeder is, tenzij ze het gevoel zelf ervaren. Een alleenstaande moeder is een vrouw die vervuld is van eeuwige, onvoorwaardelijke liefde en woorden van wijsheid om haar geliefde kind te begeleiden. Mijn man stierf 4 jaar geleden bij een auto-ongeluk en liet onze 3 kinderen achter. het was een 4 jaar van financiële moeilijkheden en emotioneel trauma. dingen zijn erg moeilijk geweest ondanks dat ik een loonsverhoging kreeg op het werk, maar dan lopen de rekeningen op. geen financiële steun. Ik heb moeite om eten op mijn kindertafel en een dak boven het hoofd van het gezin te leggen. Het enige dat mijn familie in leven houdt, is liefde. Mensen met traditionele normen lijken altijd te zeggen: "Hoe durf je kinderen alleen te dragen zonder man!" Ze begrijpen het concept niet dat het leven niet altijd verloopt zoals gepland. We krijgen niet altijd wat we willen. ben echt een hardwerkende 40 jaar dame. maar ik had financiële steun nodig. het was moeilijk voor me om soms voor mijn kinderen te zorgen, maar ik heb het nooit opgegeven. ik was op zoek naar een financieel bedrijf dat mij kan ondersteunen. ben erg opgewonden ik ontmoette een dame die eerlijk en vriendelijk genoeg was en mijn familie steunde met een krediet van 15000 euro. wil u graag zeggen dat als u geïnteresseerd bent in financiële ondersteuning, u contact kunt opnemen met dit gecertificeerde en geregistreerde bedrijf met dit adres: info.annie_finance(a)yahoo.com

Ik wens je veel sterkte.
Julia