Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Quoted post

watjijwil

#60 Zijn jullie achterlijk?

2013-07-28 15:21

het enigste wat ik hier zie is overbezorgde huismoedertjes die niets beters te doen hebben dan onderbouwde petities te tekenen over iets wat hun niet aan staat. Informeer jezelf over de honden. het zou jullie sieren

Reacties

M. Vermeer
De auteur van deze petitie

#61 Re: Zijn jullie achterlijk?

2013-07-28 17:39:43

#60: watjijwil - Zijn jullie achterlijk?

Het zou jou sieren om serieuze slachtoffers niet uit te maken voor overbezorgde huismoedertjes en een beetje werken aan je taalgebruik kan ook geen kwaad. Dat is het "enigste" wat ik aan jou mee wil geven.

MoreCowBell

#74 Re: Zijn jullie achterlijk?

2013-07-28 23:31:16

#60: watjijwil - Zijn jullie achterlijk?

Informeer jezelf bozo. En de mensen die deze vechthonden willen hebben zijn Trailer Park Trash. Kijk naar alle de You Tube filmpjes.

S

#257 Re: Zijn jullie achterlijk?

2014-02-20 11:02:40

#60: watjijwil - Zijn jullie achterlijk?

Ik ben zo`n huismoedertje, net weer een aanval gezien, en deze hond mag gewoon loslopen? Man naar ziekenhuis, hond weet ik nog niet hoe het daarmee is. AFMAKEN, en omdat ik een huismoedertje ben, kan ik daar ALLE tijd aan gaan besteden om te zorgen dat er iets gedaan gaat worden.


Gast

#280 Re: Zijn jullie achterlijk?

2014-04-20 12:53:43

#60: watjijwil - Zijn jullie achterlijk?

Als eigenaar van een geweldige Bordeauxdog en Old Englisch Bulldog kan ik vertellen dat de oneenigheid met andere honden veelal gebeurd door het keffen en opfokken van de Jack Russel en Tekkel. En weten mensen bv dat een Jack ongeveer hetzelfde karakter heeft als een Stefford? Ja, een beet van een Stefford is erger dan die van een Jack. Maar in mijn omgeving ken ik veel gebeten kindjes, lelijke tandjes in het gezicht...voor de rest van hun leven. Niet eentje is gebeten door "gevaarlijk ras" allen door een klein hondje, eentje door een wat grotere, zijn EIGEN BORDER COLLIE.

 

En die uitspraken dat "wij" deze honden hebben om een wapen te bezitten omdat we crimineel zouden zijn vind ik amusant. Duidelijk dat onwetenheid de grote rol speelt voor deze petitie... ;-)