Geldautomaten in Molenwaard moeten blijven!

Quoted post

Gast

#24 Bekrompenheid anno 2013...

2013-09-20 08:09

Begrijpt nou niemand dat de Rabobank een bedrijf is, dat geld wil/moet verdienen en dat een bedrijf per definitie geen sociale instelling is... Je kunt tegenwoordig overal (winkels, cafe's, supermarkten, etc.) al pinnen en als dat nog niet kan dan denk ik toch dat dit aan dit betreffende bedrijf zelf ligt: beetje inspelen op de tijdsgeest...!?!?
Advies is dus gewoon: zoveel mogelijk pinnen. En wil je toch wat cash op zak hebben: ook 'jullie' komen vast wel is buiten jullie dorp, mag ik hopen, waar wel een pinautomaat te vinden is: beetje vooruitkijken en denken moet toch ook wel kunnen...!?

Reacties

gast

#27 Re: Bekrompenheid anno 2013...

2013-09-20 10:53:02

#24: Gast - Bekrompenheid anno 2013...

Ik kom zat in de buurt van een pinautomaat, maar als je 77 ben en geen auto hebt, zit je mooi te kijken. Je laat dan misschien iemand anders (met jou pas en pincode.... :-(  )in één keer veel geld halen. Oude mensen met veel geld in huis is niet goed.  In Oud-Albals zijn ook geen winkels!!!!!!!! en als iedereenbij de winkels geld gaat halen is de kassa gauw leeg.... en er zit al weinig in want iedereen moet pinnen. Er worden miljoenen aan sport sponsering uitgegeven...miscchien moet de raboank daar mee stoppen...od iets minder luxe gebouwen, maar niet beknibbelen op een BASIS voorziening. Samengevat je keltst onzin, want je denkt alleen vanuit je eigen situatie. Kortzichtig! net als JE bank....de RABOANK.