Ombouw Noordtribune sc Heerenveen

Quoted post

Tegenstander uit 416

#14

2013-10-24 19:49

Stom idee, het spijt me, ik heb een prachtige plaats op noord, zit daar vanaf de opening van de bovenste ring van noord, inmiddels een grote groep mensen om me heen die daar al jaren zitten, ik hoef geen andere plek en ga niet een hele wedstrijd staan (ik WIL dat niet, veel mensen met een vaste seizoenkaart in dit vak KUNNEN dat niet) Zal mijn plek never niet afgeven! Dat heb ik ook gemeld in de eerdere enquete, en ik weet dat de mensen die om mij heen zitten er hetzelfde over denken, wij hebben namelijk, naar onze mening, de mooiste plaatsen van het hele stadion, en nog voor een mooie prijs ook (waardoor je er 4 kunt hebben, in plaats van 1 op de oosttribune waarbij je veel meer betaald en ook nog eens naar een tenniswedstrijd kijkt door steeds heen en weer te moeten kijken)

Reacties


Gast

#15 Re:

2013-10-24 19:52:56

#14: Tegenstander uit 416 -

Ga dan gwn op de Zuid tribune zitten, probleem opgelost. Als iedereen staat op Noord is het waarschijnlijk veel beter voor de sfeer.

Anti Leeuwarden

#21 Re:

2013-10-24 21:12:29

#14: Tegenstander uit 416 -

416 hoort, gezien de plattegrond, niet bij de Noordtribune. Geen problemen voor jullie dus, ook niet met zichtlijnen o.i.d. Verder prima initiatief. Sowieso Vak 11, 12 en 13 erbij moet zeker lukken. Nieuw Noord waar het hoort!

Andries Mellema (Appie_M)

#29 Re:

2013-10-25 08:35:57

#14: Tegenstander uit 416 -

Jij zit in 416, dat is op de 2e ring van de noord-oost hoek. Het gaat hier met name om de vakken 12 + 13, dus de 2 vakken achter de goal op de eerste ring van de noordtribune. Jij kunt dus gewoon in 416 blijven zitten als je wilt.

 

Daarnaast gaat het hier over een vervanging van de kuipstoeltjes naar klapstoeltjes, dus zelfs al zou dit in 416 gaan gebeuren, dan nog kun je gewoon blijven zitten als je wilt.