Spoorbaanpad Almere moet veiliger.

Quoted post


Gast

#182

2013-12-14 01:29

goeie actie!!! ik kan alleen maar beamen wat meerdere voor mij al aangaven: Jorritsma merkt er niets van, op de achterbank van haar auto met chauffeur. camera's, fiets surveillances, politie op bromscooters/ te motor, dat zou helpen. zorgen dat er zichtbaar wordt gewaakt over de veiligheid van een ieder die het Spoorbaanpad gebruikt. naar mijn idee kunnen ze overgebleven budget (want dat is er: delen van het stadshart zijn voor de zoveelste keer weer opnieuw bestraat) beter voor dit soort zaken gebruiken.

Reacties

Michel

#183 Re:

2013-12-14 15:34:30

#182: -

Jorritsma zit er helemaal naast en Almere liberaal zit er gedeeltelijk naast buiten de overvallen is het pad ook niet veilig op andere plekken zeker rondom het hang gedeelte Almere Centraal gooi en smijtwerk met drankflessen door alcoholisten waardoor fietsers lekke banden krijgen.

Ook het gedeelte vanaf NS Muziekwijk tot de Hollandse brug is gevaarlijk daar lopen ongeregelde groepjes rond die fietsers beledigen en lastig vallen.

Ook de NS stations zijn in de avonduren onveilig fietsendiefstallen etc.

Let op vanuit Den Haag wordt er ook al druk uitgeoefend op de Almeerse fracties omdat de signalen nu ook Den Haag bereiken.