Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

een nederlander met berouw

#2260 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-03-31 19:26

#2234: De boemerang - Re: Re: Re: Re:

Hé boemerang,

Hier sla je toch de plank mis. Ik vind het geweldig hoe al die aandacht TEGEN Wilders, Wilders in de geschiedenis boeken brengt. Ik zelf hoef de media niet op te zoeken. Veel succes met jouw strijd. Welke dat ook zou mogen zijn.

Reacties

De boemerang

#2262 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-03-31 21:42:03

#2260: een nederlander met berouw - Re: Re: Re: Re: Re:

"Hier sla je toch de plank mis. Ik vind het geweldig hoe al die aandacht TEGEN Wilders, Wilders in de geschiedenis boeken brengt. Ik zelf hoef de media niet op te zoeken. Veel succes met jouw strijd. Welke dat ook zou mogen zijn."

Hoe of waarmee ik dan de plank mis zou slaan vindt u niet de moeite waard om toe te lichten? Typisch. Ik begrijp dat als het niet kunnen toelichten, maar gewoon weer het tegenovergestelde roepen van wat geponeerd wordt, zonder ook maar iets te (kunnen) onderbouwen. Dat is immers het standaard antwoord van de doorsnee PVV-aanhanger.

Tuurlijk houdt u zich vast aan een ijl wolkje, al wil u dat niet waar hebben. Wilders kan immers zijn 'belofte' helemaal niet waarmaken, omdat de Nederlandse wet die mogelijkheid niet biedt. Wilders zal allereerst de Nederlandse wetboeken en Grondwet moeten herschrijven, alvorens hij een mandaat zou kunnen krijgen om Nederlanders gedwongen het land uit te kunnen sturen. En zelfs u kunt toch niet geloven dat dat ooit gaat gebeuren. Zijn 'belofte' is dus nog minder dan gebakken lucht. En u en de uwen applaudisseren weer.

Hoop ik tenminste toch, dat zelfs u dat niet kunt geloven. Ofschoon mijn hoop op enig rationeel niveau van de doorsnee PVV-aanhanger (inclusief partij en partijtop) bijzonder laag gespannen is en tot op heden niet één enkele PVV-aanhanger mij het tegendeel heeft kunnen bewijzen. Ofwel men ontwijkt de discussie ('goed' voorbeeld doet 'goed' volgen, nietwaar?), ofwel men slingert wat loze kreten de ruimte in.

PVV-aanhanger, begin eindelijk eens zelf te denken! Zelfs u kunt uw oogkleppen afschudden als u zichzelf de vrijheid van meningsvorming gunt. Neem de teugels van uw redelijkheid terug zelf in handen en trek uw eigen conclusies.

Graag zou ik ook nog van u vernemen wat 'aandacht tegen iemand' is? Ik ben niet zo bekend met het PVV-bargoens.

Maar uiteraard zult u ook nu wel weer de dialoog ontlopen.

De boemerang

#2409 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-05-14 10:02:17

#2260: een nederlander met berouw - Re: Re: Re: Re: Re:

"Ik vind het geweldig hoe al die aandacht TEGEN Wilders, Wilders in de geschiedenis boeken brengt."

Waar ook Attila de Hun, Gilles de Rais, Vlad III, Hitler, Stalin en nog meer van dat fraai volk staan. Inderdaad, geweldig.