Onschuldige kinderen uitsluiten is een brug te ver

Quoted post


Gast

#23

2014-09-25 05:14

Racing Gent shame on you !!!!

Betere trainers buitenwerken ipv er voor te zorgen voor het behoud ervan !

we kunnen alleen maar hopen dat de ouders er massaal op reageren zodat het"bestuur" eens terug met beide voeten op de grond terechtkomt.

ik stel alvast voor om nu vrijdag iedereen spontaan niet te beginnen trainen en samen te komen en gesprek te eisen met de zogezegde barons van racing club !

 

Reacties


Gast

#24 Re:

2014-09-25 07:26:51

#23: -  

Denk hier wel goed over na, want misschien bij jij dan wel de volgende die zijn biezen mag pakken, en zijn je kinderen ook de dupe  ...


Gast

#26 Re: 23

2014-09-25 09:55:47

#23: -  

 Niet laten trainen zou ik niet doen want dan tref je weer de sportertjes. Van het bestuur hoor je voorlopig niets maar wel van het jeugdcomitè. Een info-avond organiseren voor nieuwe leden vind ik een goed reeds bestaand initiatief maar de pertinente vraag is! Maar wie gaat dat leiden ? De trainers(sters) of de leden (bestuursleden) van het jeugdcomitè die verantwoordelijk zijn voor de uitsluiting van onschuldige atleetjes ?

Ik hoop dat de verantwoordelijken inzien dat hun positie niet meer houdbaar is en ontslag nemen.

Deze info-avond is misschien een beter moment om samen verantwoording te vragen maar ik hoop dat het dan niet meer moet en we met nieuwe vrijwilligers een positieve balans kunnen opmaken. Want uit het slechte kunt ge nog altijd iets goed halen !

 

Dus ' Time is money '.