Help Aicha en Hashim !

Quoted post


Gast

#7 Re: Re:

2015-06-25 18:25

#6: David - Re:  

 tja David, Ik denk dat jij helemaal verkeerd  bent want Aysha  en Hashim zijn wel degelijk inwoners van Harelbeke en dat al 5 jaar , ze stond onlangs nog in het H-blad .en Hashim  gaat in Harelbeke  naar School . Inderdaad de verantwoordelijke is wel Fedasil , maar  Ik dacht toch  dat ze in harelbeke  toch ook iets konden doen voor hun mensen , de klok tikt maar verder  en  als het nu waregem of Harelbeke is het blijft het zelfde ze moet 1 juli haar sleutel afgeven en zonder enige vorm van  financiële steun  als dakloze de straat op met een kind van 8 jaar .....

en inderdaad  het gebeurt wel vaker  nu denk ik daar heel veel aan  we zeggen dan eens  is jammer  maar is steeds ver van ons bed  nu is het heel dicht en bij iemand die me heel erg  genegen is ....

 Het stemhokje  tja ik doe daar al jaren niet meer aan mee  want zat al iedere keer  in een ander land als  er moest gestemd worden ......

 Claudine

Reacties


Gast

#8 Re: Re: Re:

2015-06-25 18:34:15

#7: - Re: Re:  

 Inderdaad David, ze heeft steeds in Harelbeke gewoond. Eerst in de Groeningestraat en dan in de Tramstraat. We zijn ook vaak gaan aankloppen bij de burgemeester en hopen nog steeds dat het stadsbestuur hier iets kan aan doen, Vriendelijke groeten, Saskia Loosvelt