geen AZC in Geldermalsen

Quoted post


Gast

#726

2015-12-14 20:40

Het dorp Geldermalsen kan zo'n groot azc niet aan. Een paar dagen na de vraag zegt de burgemeester :we kunnen het en we willen het......!!?
Wie is we? Is iemand van de inwoners IETS gevraagd? Mij niet, en mijn buren ook niet. Hoe gaat de gemeente onze veiligheid, en die van mijn dochter van 8, garanderen? Hoeveel agenten hebben wij in Geldermalsen? En wat als toch opgeschaald moet worden, of andere onvoorziene dingen? Wie betaalt dat? En hoe garandeert de gemeente de leefbaarheid in de dorpskern? Mensen die zich vervelen gaan ronddolen, in het centrum en de Pluk en zo...En het onderwijs van onze kinderen, kwaliteit gegarandeerd? En tien jaar 1500? Gemeenteraad, u bent ons, Bedenk u, dit kan zo niet!!!!!

Reacties

GEEN AZC!!!

#728 Re:

2015-12-14 20:46:41

#726: -  

 Volledig mee eens. Kijk hoeveel ellende het brengt in andere plaatsen. Hoe hoog was het geschatte percentage IS strijders ook al weer tussen deze gelukszoekers? Ons dorp wordt gewoon verkocht!!!!

Wat houd het woord democratie ook alweer in? Als er een referendum zou komen dan weet ik zeker dat er nergens in Nederland een AZC zou zijn.

Maar goed alles zal al lang in kannen en kruiken besloten zijn. Ik heb weinig hoop op de poppenkast van woensdag.

Met dank aan Miranda.