Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie

Quoted post

Loeisa

#209

2016-09-22 11:18

Ik heb een vraag, als mijn kind geen poliovaccin zou krijgen en hij gaat naar de opvang, kan hij besmet geraken van de kinderen die deze vaccin wel hebben gekregen? 

Heel jammer dat mijn oudste kind alle vaccins gekregen heeft, en dat ik toen blindelings de overheid vertrouwde, zonder er veel bij na te denken! 

Nu besef ik dat de 2weekse opname in het ZH, waarbij ze bij het ontslag niet eens wisten wat ze had "één of andere virus, maar die is nu voorbij", was het antwoord. En de oorontsteking, waarna ze operatief oordopjes kreeg. Nu zie ik het verband... jammer genoeg te laat... Ben blij dat ze niks meer aan die vaccins heeft overgehouden, maar al dat gif zit nog steeds in het lichaam hé. 

Geen gif meer voor mijn kinderen!

 

Reacties

Saskia

#212 Re:

2016-10-09 13:23:31

#209: Loeisa -  

 Officieel zou dat een risico kunnen zijn (zie: http://www.vaccinatieschade.be/jumbowebsite/polio.html), maar bedenk wel dat uw kind een veeeeel beter immuunsysteem heeft omdat zij niet gevaccineerd is. Ik heb dezelfde zorgen als u, maar ik probeer op de natuur te vertrouwen en geef haar super gezond eten, dat draagt natuurlijk ook weer bij aan een goed immuunsysteem.

Is het jullie wel eens opgevallen hoe alle kleine kindjes ontzettend lopen te snotteren en altijd snottebellen hebben? Dat komt omdat hun immuunsysteem overuren moet maken en geen tijd heeft om kleine virusjes goed op te ruimen. Kinderen die niet gevaccineerd zijn hebben geen snotneus, die hebben een droge neus! :-)