Meer ondersteuning voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en hun omgeving

Quoted post


Gast

#3

2019-04-29 10:40

Mijn naam is Jacqueline Nijenhuijs,2004 ernstig ongeval gehad.In coma gelegen eruit gekomen, maar NAH opgelopen.Daarbij een zoon met een dwarslaesie ook van het ongeval.Had thuishulp, maar noodgedwongen op PGB over gegaan, daar mijn zoon s"morgens vroeg hulp nodig had en de thuishulp s'morgens niet zo vroeg kwam.Had uitkering zou deze terug krijgen als PGB weg zou vallen.Maarwat doet het UWV,niet dus.Mijn situatie zou nu slechter moeten zijn dan bij toen.Hoe kan de situatie nu slechter zijn als je al 100 procent bent afgekeurd!Dit begrijp ik niet.Heb een koophuis, maar geen inkomen meer.Leef nu van mij spaargeld.Wat ook een keer opraakt.Dan moet je dus de bijstand in.Zit nu zo goedkoop, daar kan ik niet voor naar een ander huis.Kom ik nog meer in de problemen.Huis moet aangepast worden enz, enz.Loop nu inmiddels bij een revalidatiecentrum, in de hoop dat zij nog wat kunnen.Help!! Wat moet ik nu? Ben in 2006 alleen komen te staan, ging mijn man bij me weg. Jacqueline Nijenhuijs te Ruurlo

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-05-11 12:11:01



Gast

#5 Re:

2019-05-11 12:38:46

#3: -  

Beste Jacqueline, Bedankt voor de reactie. Al weer één van de vele schrijnende verhalen. Ik lees dat jij het slachtoffer bent van een ongeval en daardoor in de problemen komt. Hier in België is er een groep die deze mensen probeert te helpen in hun vaak jarenlange juridische strijd. Zij hebben ook contacten in Nederland met gelijkaardige groepen. Misschien kan SMV iets voor jou betekenen. Je kan hen bereiken via: info@stopmisbruikverzekerigen.be

Alvast veel succes en veel sterkte.

Walter

 

 

 

 

   



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...