Meer ondersteuning voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en hun omgeving

Quoted post


Gast

#7

2020-04-13 08:49

Beste, ben organisch psychosyndroom patiënt , opgelopen door mijn job uit te oefenen als koetswerker. Vastgesteld door verschillende artsen met testen en fotos. Toch is na 8 jaar juridische strijd mijn ziekte niet erkend door fedris. Wel invalide verklaard door de cm en het vaph. Heb vele gebreken zowel mentaal als lichamelijk. Het is schandalig hoe fedris te werk gaat , ze volgen hun eigen reglementeringen niet. Men zet bewust bepaalde strategieën op om geen erkenning te moeten geven. De laatste 4 jaar zijn er maar 4 patiënten erkend , 1/ jaar dus. De psychische problemen zijn al begonnen in het jaar 2000. Ben 11 jaar behandeld geweest met vele diagnoses en medicatie zonder echte hulp. Ben ook blijven werken tot 2011. Toen pas is de diagnose o.p.s. of schildersziekte vastgesteld. Zoals vele andere word ik niet correct behandeld en geholpen dit met ernstige gevolgen voor mezelf maar ook voor mijn familie. PS , dit werd geschreven door mezelf met hulp! Jan Coppin.

Reacties


Gast

#10 Daarom de petitie. Deel zoveel mogelijk om kracht bij te zetten.

2020-10-13 11:09:10

#7: -  

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...