geen R11bis

Quoted post


Gast

#113

2012-04-17 22:32

Ik heb de plannen eens bestudeerd en ik maak me vooral zorgen om het kruispunt tussen de Prins Boudewijnlaan en de R11. Als al het verkeer van de E19 en de E313 hier bovengronds moet passeren, zal dat voor ernstige congestie zorgen in alle richtingen. De bewoners van deze buurt zullen blootgesteld worden aan enorm veel uitlaatgassen. Als er een tunnel moet komen, dan is de enige leefbare manier om die dichter bij de E19 boven de grond te laten komen, b.v. ter hoogte van het parkeerterrein aan dit kruispunt en in een sleuf.

Reacties

Wel jong, niet gek

#119 Re:

2012-11-06 22:06:06

#113: -

Ik woon vlakbij dat beruchte kruispunt. Iedere dag slibt het verkeer dicht in onze buurt, want zodra de ring vastzit, rijden al die auto's bij dat kruispunt van de autostrade. Het is zelfs zo erg dat we - als we dan eens de auto gebruiken, wat bitter weinig gebeurt - niet eens uit de garage geraken, omdat al die gefrustreerde chauffeurs niemand voor willen laten. Geweldig leuk voor de buurt, hoor...

Wat er dus gaat gebeuren als ze het verkeer via dat kruispunt NOG gaan aanmoedigen ook, dan vrees ik dat we net zo goed één grote parking kunnen aanleggen, want veel beweging zal er niet meer inzitten...