Koolhofput moet blijven zoals nu!

De koolhofput van Nieuwpoort zal veranderen in het voordeel van de toeristen. Verharde fietspaden, overal bankjes, de oevers van de put zal met beton gegoten worden.

Waar zal dit stoppen in Nieuwpoort? Tot de laatste boom geveld is? Tot de Nieuwpoortenaars nergens meer naartoe kunnen met hun hond? Op het strand zijn we ook al niet meer welkom... Op het "verlaten strand" van Lombardsijde ook al niet meer door die stomme overzet, waardoor er dagelijks honderden toeristen dat gebied nu ook al ingepalmd hebben!

Stop! Trop is teveel! Blijf van onze koolhofput! Denk aan de Nieuwpoortenaars! Zo'n mooi stukje ongerept natuur, met tal van vogels, wilde orchideen, enz...

Recreatieve zone noemen ze dat?! Toeristische zone zeker?? Als de toeristen recreatief willen zijn, zullen ze wel naar een recreatiepark gaan... Mountainbuke route is al aanwezig, en fietsbad naar Diksmuide ook al aanwezig! Van onze put blijven ze af! Het enige stukje rust nog voor ons!