SailToSale Marketing & Sales: Marokko/Turkije bundel

“SAILTOSALE MARKETING & SALES IS BEZIG MET EEN UNIEK CAMPAGNE, NAMELIJK DE MAROKKO/TURKIJE BUNDEL. WIJ STARTEN ONZE PETITIE OM EEN MAROKKO/TURKIJE BUNDEL TE VERWEZENLIJKEN BIJ T-MOBILE VIA SAILTOSALE MARKETING & SALES. HIERVOOR HEBBEN WIJ WEL JULLIE HULP NODIG. HET ZOU TOCH GEWELDIG ZIJN ALS WIJ BINNENKORT OOK T-MOBILE IN TURKIJE EN MAROKKO KUNNEN GEBRUIKEN. ZORGELOOS VANUIT MAROKKO EN TURKIJKE NAAR NEDERLAND BELLEN EN VANUIT NEDERLAND WEER NAAR MAROKKO EN TURKIJE.

DOE MEE EN TEKEN NU VOOR DEZE PETITIE EN LATEN WIJ DIT SAMEN VERWEZENLIJKEN!!!

CHECK ONS OP!!!!!

www.sailtosale.nl                                                                       www.facebook.com/sailtosale

logotje.jpg

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.