Rutte moet rusland straffen voor vliegramp MH-17

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Rutte moet rusland straffen voor vliegramp MH-17.


Gast

#1 Doe eens wat NL

2014-07-19 08:17

Wreken al deze slachtoffers. Nlers sta op laten wij in opstand komen !!

Gast

#2

2014-07-19 08:50

Dat hondsvod van een igor girkin moet naar den haag gesleept worden en berecht. en breng putin meteen maar mee

Gast

#3

2014-07-19 09:12

De tekst rammelt aan alle kanten. Als je wilt dat deze petitie een succes wordt, laat hem dan opstellen door iemand die de Nederlandse taal beheerst!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-19 09:26


hol lander
De auteur van deze petitie

#5 Re:

2014-07-19 09:32

#3: -

Welke fouten?


Gast

#6 Re: Re:

2014-07-19 09:39

#5: hol lander - Re:

Wij vinden dat Rutte nu met zijn vuist op tafel moet slaan en nu Rusland moeten laten zien dat het niet ongestraft wegkomt met de moordaanslag/terreurdaad op Nederlandse burgers.

Ongeacht of het financiële gevolgen heeft, wij zijn niet afhankelijk van Rusland.

Wij willen geen handelsbelangen met een Rusland dat Nederlanders vermoordt.

Wij willen dat Rutte keihard ingrijpt of aftreedt !!!

Wij willen gerechtigheid !!!

Wij willen geen lamzakken die aan hun portemonnee denken en daders ongestraft laten gaan !!!

Wij willen dat het Nederlandse koningshuis alle banden verbreekt met Russische dictatoren

WIJ WILLEN DAT DE 192 NEDERLANDSE SLACHTOFFERS VAN VLUCHT MH-17 HUN GERECHTIGHEID KRIJGEN !!!!!!

 

 

 

IKNOWYOUREDUCATIONALLEVEL

#7

2014-07-19 09:39

Mischien iets in de trant van "schuldige vliegramp MH-17 moet gestraft worden"

De titel suggesteerd iets wat nog NIET bewezen is.

Oftewel je probeert de huid te verkopen terwijl de beer nog niet geschoten is.

DOMKOP!!

Gast

#8

2014-07-19 09:41

Verder toont Mark een chronisch gebrek aan ruttegraat... ;-)

Gast

#9 Re:

2014-07-19 09:42

#7: IKNOWYOUREDUCATIONALLEVEL -

Als je 'suggesteerd' schrijft, dan ben je pas een domkop!

llezert

#10

2014-07-19 09:43

Taalfouten in de petitie, let op..petitie niet serieus te nemen. Subjectief en vol taalfouten.

Gast

#11 Re:

2014-07-19 09:47

#10: llezert -

Ik heb alle fouten hierboven al aangegeven.

hol lander
De auteur van deze petitie

#12 grammatica-geilers

2014-07-19 09:49

Deze petitie is er omdat bij collega's zoontje van 12 jaar gestorven is bij deze ramp.
Maar jullie lopen liever te zeiken over een taalfout.
Jullie zijn waarschijnlijk net zo links als Rutte en zijn makkers.
Heb respect voor de slachtoffer !
Helderglashelder

#13 Beetje domme mensen hier.

2014-07-19 09:51

Denk nou eens na. Het filmpje met de "separatisten" was gemaakt voordat het toestel was aangevallen. Maar belangrijker. Wie heeft er het meeste belang bij een dergelijk incident? Dat is niet Putin of de separatisten. Maar wel Oboema en de EU, die een stelletje Nazi's in het zadel geholpen hebben daar. Nazi's die bovendien wél over de benodigde raketten beschikken. Dus schuif de schuld in de schoenen van de separatisten en Oboema, Timmerfrans, de EU en de nazi's zijn home-free.
llezert

#14 Onderwerp

2014-07-19 09:56

Oké ..prima..goedzo...but be fair...zo'n belangrijk/zwaar onderwerp en dan al die fout. Het was gewoon een belediging en nog een keer een schop na voor de slachtoffers/nabestaanden.
Bijna zelf een petitie waard: Wij eisen excuses van petitie maker.
Wij eisen taalonderwijs voor petitie makers.
Wij eisen betere moderation medewerkers bij petitie.nl
;-)
llezert

#15 Onderwerp

2014-07-19 10:03

@hol lander
gast doe normaal. de zoon van mijn buren wees me huilend op de petitie vol taalfouten. zijn ouders zijn omgekomen dus realiseer dat ook jij een verantwoordelijkheid hebt.

Gast

#16

2014-07-19 10:05

Rutte is een slappe zak en moet direct aftreden.
Overigens , waar is het Schoevers meisje?

Gast

#17

2014-07-19 10:23

@hol lander.
net zo links als rutte...for real.....roflol en einde verhaal.
beetje dit onderwerp gebruiken voor je politieke agenda.
Hoezo RESPECT voor de nabestaanden...ga u schamen..u is een lijkepikker
llezert

#18 Re: mee eens...dit is schandalig..bijna lijkenpikkerij

2014-07-19 10:30


Gast

#19 Re: grammatica-geilers

2014-07-19 10:30

#12: hol lander - grammatica-geilers

Als jij te beroerd bent om de taalfouten (ik heb ze allemaal aangegeven) aan te passen, dan moet je ook niet vreemd opkijken als vrijwel niemand de petitie tekent. Aan stijfkoppigheid hebben we nu niets, dus hup, aanpassen!


Gast

#20 Re:

2014-07-19 10:52

#10: llezert -

Een petitie die een schuldige aanwijst nog voordat een onderzoek heeft plaatsgevonden KAN niet serieus genomen worden.

debuurmanvandebuurman

#21 #19 gast

2014-07-19 10:54

@gast
Precies..zo is het...maar meneer hol lander gaat liever ad hominem op mensen die hem denken te helpen.
En dan vermelden dat hij iemand kent die iemand kent die in het vliegtuig zat.
Wat n lage lutser is dat zeg ..beetje situatie misbruiken voor eigen agenda.
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor hij all over internet staat.

Gast

#22 Re: Beetje domme mensen hier.

2014-07-19 10:55

#13: Helderglashelder - Beetje domme mensen hier.

Het is MINSTENS EVEN DOM om de beschuldigende vinger de andere kant uit te laten wijzen als nog niet eens bekend is HOE het vliegtuig uit de lucht gevallen is.

Voor hetzelfde geld is het vliegtuig uit de lucht gehaald door, weet ik veel, een stelletje eskimo fanatici, juist om dit soort reacties uit te lokken. Het zou de eerste keer niet zijn en ook de laatste keer niet. Er is niets glashelder totdat alles glashelder is. Tot die tijd kun je geen conclusies trekken, want elke conclusie is even voorbarig.

llezert

#23 @gast reactie 20

2014-07-19 11:03

Exact....meneer hol lander snapt niet dat liegen of onwaarheden in een petitie zetten averechts gaat werken en wellicht zelfs strafbaar is.
En meneer hol lander snapt ook niet dat ad hominem gaan op mensen die hem helpen willen ook niet erg slim is.
Om maar te zwijgen over wat hij met reactie #12 probeert te doen...het is schandalig...lijkenpikkerij ...
Ik denk dat veel mensen afhaken en daarmee is meneer hol lander verantwoordelijk voor het doden van een overigens goed initiatief .
Ik schaam mij plaatsvervangend ..
ddos dude

#24 meer reacties dan handtekeningen

2014-07-19 11:11

Nou dat heb je goed geregeld waarde hol lander.
Lutser.
Waalbrug

#25 Re: Re: Re:

2014-07-19 11:28