Rutte moet rusland straffen voor vliegramp MH-17


Gast

#51 Re:

2014-07-20 22:56

#50: -

Prima, maar daar gaat deze petitie niet over.


Gast

#52

2014-07-21 16:22

waarom zoveel haat kunnen mensen niet gewoon mensenlijkzijn ik maak ook fouten maar dit slaat negens op mensen kom in actie en vecht voor onze mensen want zulk zielig gedrag pik ik niet mischien grof gezegt maar ik ben een normale brabander die geeft om dit land met vriendelijke groet roy dekkers

Gast

#53

2014-07-21 16:55

De woede bij de burgers, het stomme gelul van rutte. GEEN WOORDEN MAAR DADEN! Wanneer durft onze laffe overheid wel eens wat te doen. Wel dokken voor Brussel, maar de slachtoffers ophalen....wat een slappe hap hier in NL. Rutte is een schijterd in alle opzichten. Bah, ik walg hier van. Zijn wij nog geloofwaardig in de rest van de wereld? Obama geeft aan schouder aan schouder met NL.... Waar wachten we nog op?

Gast

#54 Re:

2014-07-21 18:54

#53: -

Ziet redelijk dom uit om zoiets te schrijven precies vijf minuten voordat de trein met de slachtoffers vertrok.

Vaak zijn woorden sterker dan daden. Denk daar maar eens over na.

De boemerang

#55 Re: Doe eens wat NL

2014-07-21 19:09

#1: - Doe eens wat NL Wreken al deze slachtoffers.

Wraak is altijd dom en altijd nog dommer dan de daad die gewroken wordt.

een oprechte nederlander

#56 nu echt iets doen!

2014-07-22 08:48

Het is duidelijk dat je niet links of rechts hoeft te zijn om ruggegraat te hebben in deze situatie
natuurlijk is het juist om als Nederlanders te laten zien dat dit niet geaccepteerd wordt en NIET op reizen naar Rusland te gaan en eindelijk eens ons ""gemak"' en onze economie ondergeschikt te maken aan ons geweten.
laten de regering samen met de EU nu maar eens de ongemakkellijke optie nemen en echte sanctie maatrgelen nemen tegen de regering van Poetin.
Maar dan moeten wij met zijn allen ook accepteren dat dat offers kost en zelfs banen...


Gast

#57

2014-07-22 13:04

En als nu eens blijkt dat de raket van Oekraïne af komt? En als die toch van de pro-Russische separatisten komt, weet je dan zeker dat de opdracht uit Rusland komt? Hoe dom zien jouw sancties dan uit?
Wacht nu eerst eens het onderzoek af voordat je iemand opknoopt.

Economische sancties treffen allereerst de gewone burger en pas op de allerlaatste plaats mensen als Poetin; die krijgt nog steeds zijn natje en droogje als de bevolking al crepeert. Als jij bijvoorbeeld niet meer reist naar Rusland, dan verliezen mensen in de toeristenindustrie aldaar hun baan, maar Poetin blijft president.


Gast

#58

2014-07-22 20:35

Op het moment van deze aanslag begaf ik mijzelf in Ukraïne. Zwaar geschokt door deze aanslag op mijn volk, mijn bloed zegt mijn instinct dat ik moet vechten voor het belang van mijn volk. Ik zal er staan mocht de pleuris uitbreken. Nederland mijn land. Thomas Siebel

Gast

#59

2014-07-23 16:31

HELEMAAL MEE EENS RUTTE MOET DIE KLOOTZAK POETIN ZIJN HUID VOL SCHELDEN DEZE GORE HUFTER.
erg

#60 mh17

2014-07-23 22:53

De daders moeten zeer streng gestraft worden !!! Bewijzen genoeg dat er al geknoeid is , en de manier waarop ze met slachtoffers omgaan is helemaal walgelijk . Ze hebben geen respect voor de slachtoffers , laten expersts hun werk niet voldoende verichten , er is geen beweegruimte om hun werk voldoende te doen ze worden continu op vingers gekeken , ze beroven de doden , ze stelen hun bankkaarten , goudwerk en alle andere waardevolle spullen , en nu er nog lichamen liggen , voeren ze de oorlog op en word er in volle lust verder gevochten . Wees nu eerlijk , waar moet ik hierin het menselijke zoeken !! Komt nu ook bij dat er in de brokstukken is gesneden om bewijs weg te halen , is gebleken uit fotos genomen en zelfde stukken nadien te zien . Waar is het menselijke . Men volle chappeau voor nederland , australie , maleisie , maar belgie ios een andere zaak , daar stond de heer Di Rupo vrolijk te feesten op Tomorowland nabij antwerpen . Veel kritiek gekregen dag erna , dan ging hij wel es de nabestaanden contacteren , ook in belgie zijn er slachtoffers en elk slachtoffer is er 1 teveel . Hij moest vanaf dag een nabestaanden begeleiden , maar nee , pas nadat meneer kritiek kreeg dat nabestaanden zeiden dat ze in belgie aan hun lot overgelaten worden , . Gewoon walgelijk !!!

Gast

#61 Weren

2014-07-23 22:55

Ik zal zelf zoveel mogelijk russen en oekraieners weren , ze zijn niet meer welkom in mijn zaak, ze zijn brutaal , respecteren niks , en zeer onvriendelijk . Nu een blijk te meer dat het leugenaars zijn en in mijn ogen moordenaars

Gast

#62 Re: Weren

2014-07-24 08:14

#61: - Weren Ik zal zelf zoveel mogelijk russen en oekraieners weren , ze zijn niet meer welkom in mijn zaak, ze zijn brutaal , respecteren niks , en zeer onvriendelijk . Nu een blijk te meer dat het leugenaars zijn en in mijn ogen moordenaars

Alle tweehonderd miljoen mensen? Als u zo'n onderscheidingsvermogen toont, dan zou ik niet eens in uw zaak willen komen. En ik ben noch Oekraïner, noch Rus.


Gast

#63 Re: Weren

2014-07-24 18:54

#61: - Weren Nu een blijk te meer dat het leugenaars zijn en in mijn ogen moordenaars

Misschien toch maar eens naar Specsavers?


Gast

#64

2014-08-01 12:04

De russen niks geven
geen olie geen wapens niks

Gast

#65

2014-08-09 15:16

Gegeven hebben we de Russen nog nooit niks. Verkocht hebben we de rommel aan hen. Nu we hen de rommel niet meer verkopen, vangen wij de centen ook niet meer. Hoe afhankelijk denk je dat het grootste land ter wereld is van ons kikkerlandje?

Ardappeleter

#66 Re:

2014-12-06 16:55

#16: -  

 Rutte ja wat is dat voor manwijf ? Een hele slimme , terwijl alles naar de klote gaat en er 130.000 neserlanders emigeren is hij bezig een top fumcie binnen te harken en dan moet je geen vijanden maken in europa of er buiten en hier thuis maakt hem niet uit blijven glimlachen markie maar hoop toch dat je leven zwaar tegen gaat vallen in de toekomst want dat heb je zeker verdient ! 


Gast

#67 Re:

2015-02-19 22:59

#16: -  

 stomme klootzak Rutte! Hij maakt Nederland kapot maakt duur geworden! Ik ben spuug zat weg ermee mark rutte!!!

pseudo

#68 Re:

2017-05-19 21:28

#16: -  

 Maar waarom stemt bijna iedereen erop? Ligt toch aan de domme nederlanders dacht ik zo?