Stop de demonisering van vluchtelingen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop de demonisering van vluchtelingen!.


Gast

#26

2016-02-12 18:34

Helemaal eens met de tekst van de petitie. Maar het stopbord en de schreeuwerige slogan vind ik hier slecht bij passen.


Gast

#27

2016-02-12 20:28

Gemeenten kijken bij opvang niet naar het belang van de asielzoekers maar naar het financieel belang van de gemeente.

Gemeenten zien asielopvang als middel om financiële problemen op te lossen.

Smokkelaars verdienen geld met de vluchtelingen.

Asielzoekers profiteren van de Nederlandse maatschappij.

Amerika, Rusland, Saoudi Arabië, Frankrijk verdienen geld met wapenhandel en olie.

En de werkende Nederlanders maar belasting laten betalen en de problemen van de asielzoekers geven.

lista

#28

2016-02-13 07:52

Waarom hebben we nooit problemen met Aziatische mensen. In Indonesië Etc zijn ook moslims. Probleem is de Arabische moslims die hangen iets aan wat niet bij ons past. En waarom wel iemand uit Marokko opvangen en niet Bangladesh. Ik ben niet tegen opvangen maar alleen uit oorlogsgebied. Als de oorlog over is moeten ze terug. Dat moet je vantevoren weten.Daarom ook tijdelijke container huizen of caravans. De huizen moeten voor ons zelf zijn. ik heb ook in het buitenland gewoond. moest ik meer huur betalen dan lokale mensen. tja buitenlander. ik paste me aan en sprak binnen een paar maanden hun taal. dat is respect. heb nog weinig mensen gezien die dat deden.


Gast

#29

2016-02-13 08:25

Omdat ik het bijzonder met de stelling eens ben. En natuurlijk om een contrageluid te geven tegen zoveel intense domheid en egoistische geneuzel van mensen als Wolfers c.s.

Gast

#30

2016-02-13 08:29

Het is een humanitair drama. Het enige verschil van hen met ons is dat wij het geluk hebben gehad hier in nederand geboren te zijn : het is geen verdienste dat wij hier wonen, maar puur geluk. Ieder mens heeft het dezelfde rechten, ongeacht waar hij of zij vandaankomt. Verdreven uit je huis, uit je land door oorlog; ze hebben het recht om opgevangen te worden. En wij de, menselijke, plicht dit te doen!


Gast

#31

2016-02-13 09:45

Ik wil mijn zorgen uiten over de verharding, over het gemak waarmee in een paar woorden hele groepen mensen weg wordt gezet als gelukzoekers, aanstellers en boemannen. ...
Wij allen zijn wereldburgers met recht op veiligheid, hulp en een eerlijke bejegening....mijn wiegje had ook op een verschrikkelijke plek kunnen staan. Ik was dan ook vast op zoek gegaan naar veiligheid en de beste plek voor mij en mijn gezin, ik was dan ook blij geweest met oprechte interesse in mijn beweegredenen en hulp die daarbij zou worden geboden. Eerlijk is eerlijk ook ik praat wangedrag niet goed en geloof als Nederlander erin dat aan de omgeving moet worden aangepast, zoals ik dat ook in een ander land doe. Het is een moeilijke situatie in de opvang, zou ook ik niet gek en radeloos worden van de uitzichtloosheid van de situatie? De verveling, het niets kunnen of mogen...werkeloos zijn is voor velen gek-makend. Laat ons die aspecten niet vergeten. Maw laten we ons wat verder verdiepen in de mensen alvorens telkens pijnlijk hard een oordeel te vellen.
Ik hoop dat dat ooit kan, en normaal mag worden.

Gast

#32 Re:

2016-02-13 09:53

#30: -  helemaal met je eens!

 

 


Anonymous

#33

2016-02-13 12:09

Een goed en lovenswaardig initiatief. Ik hoop dat het helpt!

Gast

#34

2016-02-13 12:15

Omdat ik ook vluchteling kan worden..
Anton

#35 Re:

2016-02-13 17:47

#1: -  

 Rot zelf op looser

 


Gast

#36

2016-02-15 12:08

Het moet afgelopen zijn met de ontereechte Hetze tegen de Vluchtelingen!Mensen die in nood zitten,alles kwijt zijn&hun gebruiken/Cultuur/enz./enz. radicaal zien wegvagen en in ontzettend kwetsbare situatie zitten.Het is inhumaan en Onmenselijk hoe het nu aantoe gaat!

Gast

#37 Re:

2016-02-17 21:13

#30: -  

Wij Nederlanders hebben geen geluk. Wij Nederlanders bouwen aan een samenleving. In geen enkel moslim land zijn ze in staat om een samenleving op te bouwen. Afbreken is het motto, alles vernietigen is het motto. En nu die moslims maar binnenhalen in Europa om hier ook de samenleving te vernietigen. Binnenkort worden wij uit onze huizen verdreven en leven we hier in oorlog. IS voert reeds oorlog in Europa.


Gast

#38 Re: Vluchteling

2016-02-17 23:50

#6: Janneman - Vluchteling 

 iid je bent niks waard als je er zo over denkt het zijn ook jullie bommen die onschuldige burgers KINDEREN vermoorden!!!!!!! 


Gast

#39 Re:

2016-02-17 23:55

#10: -  

 waarom denk je dat ze daar weg moeten... deze regering boeit het geen reet dat zijn de terroristen het gaat niet over iss zal wel om olie gaan... en dat sommige radicaliceren dat komt door al die haat van de weereld dat niemand komt helpen en het leven een hell is daar

 

ik schaam me kapot voor al die schapen die het niet zien de luie regering en die egoisten die geen onschuldige kinderen onderdak bied omdat ze niks meer hebben

 

schaam jullie!!!!!!!!!!!!!!  


Gast

#40 Re: Re:

2016-02-18 01:38

#37: - Re:  

 Ik zie hier precies hetzelfde gebeuren als in die "moslimlanden" van jou. Ook hier wordt door een minderheid de samenleving zoals wij die gekend hebben afgebroken door intolerantie, afbraak van de democratie door intimidatie en bedreigingen en de absurde eis dat de hele samenleving naar hun wensen moet plooien. Die xenofobe en islamofobe minderheid probeert door haat en angst te zaaien onze samenleving af te breken; ook dat is terrorisme. En dat is precies wat jij hier probeert te doen: onze samenleving terroriseren met je leugenachtige propaganda.

Wij hebben genoeg van mensen als jij. Wij laten ons niet langer door jullie voorliegen, door jullie manipuleren. Het is genoeg geweest. Wij nemen het heft weer in handen in ons eigen land en duwen de nieuwe fascisten zonodig over de grens.

Nederland, laat je humane gezicht zien en veeg die smerige haatgrijns van het gelaat!


Gast

#41

2016-02-18 01:40

               


Gast

#42

2016-02-19 16:36

Fijn om ook eens een positief geluid te kunnen laten horen zonder je te hoeven mengen in de negatieve discussies op bijvoorbeeld Nu.nl.

Gast

#43 Re: Re: Een kinderachtige reactie.

2016-02-20 10:03

#7: - Re: Een kinderachtige reactie. 

 Totaal mee eens islam heeft niks in het westen te zoeken omdat islam anti vrijheid is je hebt moderne moslims die je moet beschermen maar ze worden juist door fundamentele islamieten tegen gehouden en er op aan gesproken op hun gedrag,omgekeerde wereld allemaal de schuld van die verrotte correcte klote poletiek, islamieten die het vertikken om onze waarden te omarmen moeten het land uit of zijn het bekeerlingen dit kanker gezwel moet weg voor de bescherming voor mensen die wel in vrijheid willen leven zwart bruin geel of blank , wees niet langer tollerant tegen intoleranten en omarm moslims die voor onze manier van leven staan, dus niet de soenitische islam facisten pro Turkse sultan pro saoudie Arabië 


Gast

#44 Re:

2016-02-20 10:06

#34: -  

 Je kunt zeker vluchteling worden met de hedendaagse poletiek, ze zijn hard bezig van Europa 1 groot balkan kruidvat te maken weet alleen niet waar je heen moet vluchten in het midden oosten ben je zeker niet welkom 


Gast

#45 Re: Re: Vluchteling

2016-02-20 10:36

#38: - Re: Vluchteling 

 Die klote bende daar in het midden oosten is het gevolg van je zieke islamitische cultuur , zolang mensen zelf niet gaan nadenken zonder het sprookjeboek zal er nooit iets veranderen,het is onder elkaar al 1 en al haat ,een paar honderd jaar geleden hadden wij dit ook in europa toen kwam de verlichting, misschien ik weet het niet hoor, ook iets voor de het midden oosten,het brengt welvaart en vrede en kennis, sprookjesboeken uit een ver verleden brengen dood en verderf 


Gast

#46 Re: Re: Re:

2016-02-20 10:54

#40: - Re: Re:  

 Je hebt gelijk maar je draait alleen groepering om facist ben jij die dit land afbreekt al 30 jaar lang, wij hebben genoeg van mensen zoals jij en als het nodig is gaan we jullie soort smerige afa beroeps werkelozen krakerstuig die geen enkele bijdrage hebben in dit land alleen een grote bek wel degelijk het land uit zetten genoeg schade aangericht ongedierte hoort hier niet 


Gast

#47

2016-02-20 11:55

Cristenen en homo's worden bedreigd met de dood, en gedwongen om islamitisch te bidden, bijbels worden vernietigd door deze middeneeuwse primaten in de acz, coa probeert dit onder het tapijt te vegen wiens brood men eet wiens woord men spreekt , en dan durven mensen nog steeds de andere kant op te kijken in deze maatschappij, ik noem dat verraad,ik wil deze mongolen niet in onze maatschappij,alleen opvang christenen homo's jazidis druzen alawieten Koerden , schop de rest terug naar de facistische soenitische  islam dictator erdogan daar zijn ze op hun plaats niet in europa


Gast

#48

2016-02-20 14:12

Grote vechtpartijen Belgisch azc tussen afghanen en syriërs irakezen omdat syriese vrouw weigert om een hoofddoek te dragen, wees welkom waar zijn we in hemelsnaam mee bezig schop die afghanen terug naar taliban kalifaat,de poletiek in europa maar de andere kant op kijken lafaards 


Gast

#49 Re:

2016-02-20 14:16

#48: -  

 Schop ze er allemaal maar uit ben er klaar mee parasieten 


Gast

#50 Re: Re:

2016-02-20 19:14

#49: - Re:  

 Mooi, dan beginnen we met jou. Jij en jouw soortgenoten hebben lang genoeg op onze maatschappij geparasiteerd en proberen die nu van binnenuit kapot te vreten. Daar heeft Nederland geen behoefte aan. Nederland laat zich niet 70 jaar na dato opnieuw dicteren door de bruine horde. Eens, maar nooit weer!