Stop intimidatie en bedreiging van Gülen-aanhangers in Nederland


Gast

#1

2016-07-28 17:05

De geschiedenis staat vol van dit soort polarisaties en de verschrikkelijke gevolgen er van. We mogen de problemen uit Turkije niet laten overwaaien naar Nederland.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-07-28 20:13



Gast

#3

2016-07-28 20:42

Omdat ik hoop dat Zaanse Turken niet meegaan in de Erdo-gekte, door mensen buiten te sluiten waarvan vermoed wordt dat ze met deze aanslag te maken hebben. Volgens mij is dit een heel slim strategisch spelletje van Erdo zelf geweest. Hij heeft hierdoor de noodtoestand uitgeroepen, en kan dan de grondwet veranderen---- dus de doodstraf
Ik ben er beroerd van

Gast

#4

2016-07-28 20:43

Geen buitenlands politiek in Nederland importeren. Nederlandse overheid kan zo inzien hoe serieus deze zaak is en moet vandalen aanpakken. Mvg

Gast

#5 Stukje geschiedenis

2016-07-28 21:04

"Een maand later werd het Rijksdaggebouw in Berlijn in brand gestoken. Hitler gebruikte deze brand om zijn macht te vergroten."

Wikipedia


Gast

#6

2016-07-28 22:26

Laat iedereen in zijn eigen waarde.
Er is geen plek in onze westerse samenleving voor geimporteerde anti-democratische gedachten en handelingen.

Gast

#7

2016-07-29 00:51

Ik neem afstand van couppleging, en vind het verschrikkelijk wat er nu gebeurt. Zonder echt duidelijke bewijs materiaal wordt er een groep mensen zwart gemaakt. Terwijl de mensen van Gulen beweging niet eens een mier kunnen doden worden ze beschuldigd van de staatsgreep waar zoveel mensen zijn overleden. Hoop dat dit nooit meer zal gebeuren, leef mee met nabestaanden in Turkije. Hoop ook dat in Nederland de mensen in kunnen zien dat dit niets heeft te maken met Gulen beweging. Ben ook van mening dat je alleen met democratie en rechtstaat problemen kan oplossen, door te luisteren naar het volk. Hoop ook echt dat men in Nederland zijn hoofd koel kan houden en in ziet dat mensen in Nederland hier niets mee te maken heeft.

Gast

#8

2016-07-29 02:22

Stop met intimidaties en haat. 


Gast

#9

2016-07-29 07:08

Gulen aanhangers hebben niets te maken met de coupe in Turkije. Ze staan voor vrede en tolereren geen enkel manier van geweld.

Gast

#10

2016-07-29 10:25

İn Turkije zijn de martelingen, verkrachtingen en "zelfmoorden" helaas begonnen. Hoor ons noodkreet Help aub!!!

Gast

#11

2016-07-29 11:05

Wat een geweldig spel van Erdogan! Hij heeft er alles aan gedaan om tot vandaag te komen en is hem goed gelukt. Een groep mensen beschuldigen voor de coup, ervoor zorgen dat mensen elkaar tot de dood slaan op straat, de doodstraf invoeren enz enz! Schandalig dit!


Gast

#12

2016-07-29 19:21

Wij streven voor democratische waarden en normen. We hoeven niets van die fascistische trekjes..

Gast

#13

2016-07-29 20:33

Mensen moeten zich Als MENS gedragen en kunnen na denken!
Wat helaas vele AKP aanhangers zich alleen maar door de Turkse Journalistiek laat leiden. Die niet OBJECTIEF /OPRECHT is! en zich gewelddadig vertonen. Dit door oproepen van Erdogan en zijn Organisaties hier in NL & EU, zoals: De Consulaten, UETD, DIYANET, MIILI GÖRUS. Alle drie met verschillende vertakkingen. En aangesloten andere organisaties!
De meesten doen het voor het geld dat hen is toegezegd!
Anderen doen het UIT ANGST, WAT ALS ZE ONS OOK bedreigen etc..
En helaas ook die uit zogenaamd NATIONALISME doen!
Een zeer openlijk te zien: "opgezette COUP". EEN KIND ziet het zelfs maar Met een eenrichtings cerkeer Media, een KUDDE ouderen Helaas NIET (RECITATIE VAN SCHRIJVER WIJLEN A.NESIN).

Dit wat ze doen en uithalen, hebben ze nooit tegen de echte TERRORISTEN gedaan! Waarom: Omdat de echte Terrorist glijk met tegenslag komt en bedreigt! En wij, onze hoop is ALLAH/God de Almachtige en rechtvaardige! Er komt insaAllah gauw een Oplossing! God zal kwaad nooit vergeven!
En nooit lang uitstellen!

Want niemand heeft zelfs een vuist geslagen tegenover aanslagen / in beslag names/vuile uitroepingen etc...
Uitzondering bij specifieke op individuele persoonlijk lichamelijke acties zouden zich voor hebben gedaan, maar welke zelfs een speld op de hoiiber niets voorstelt!

Moge God Ons allen BEWUST zijn verschaffen en de echte kwaad aardigen Laten ZIEN! Dat ZIEN inze buren..nederlandse.. vooral de Gouden genratie!

Hoop het Kudde gedrag van kennisen/buren snel tot einde zal komen!
Want zij die ons (meesten van ons) al vanaf Jeugd kennen, weten zeer goed dat ik en mijn vrienden nooit en nimmer kwaad op de agenda hebben gehad en ZELFS ook Nu Niet hebben EN HET OOK NIET ZULLEN HEBBEN!

Gast

#14

2016-07-29 21:08

“Ik veroordeel de poging tot een militaire coup in Turkije in de strengste bewoordingen. Niet met geweld, maar met een proces van vrije en eerlijke verkiezingen zou de overheid aangesteld moeten worden. Ik bid tot God voor Turkije, het Turkse volk en voor eenieder die nu in Turkije is opdat deze situatie vredig en snel opgelost zal worden.

Als iemand die persoonlijk de afgelopen 50 jaar heeft geleden onder meerdere militaire coups, is het bijzonder beledigend nu beschuldigt te worden van enige betrokkenheid met een couppoging. Ik verwerp dergelijke beschuldigingen volledig.” F. Gülen

Gast

#15

2016-08-01 12:17

Omdat ik onacceptabel vind dat een groep mensen in Nederland wordt befreigd. Wij leven in leven vrije land. Er moet geweld hoe dan ook niet getolereerd worden

Gast

#16

2016-08-01 12:37

Ik vind het absurd wat erdogan doet tegen die mensen.

Gast

#17

2016-08-02 00:38



Intimidatie en bedreiging worden niet gestopt met een petitie. Doe aangifte als het u overkomt!




 

Anonymous

#18 Re:

2016-08-02 08:06

#17: -  

 Beste,

Uiteraard moet iedereen die intimidatie en/of bedreiging ondervindt dit middels een aangifte bij de politie kenbaar maken. Echter; alleen met het doen van aangiftes komen we er ook niet. Men wordt namelijk systematisch en gecoordineerd geïntimideerd en bedreigd. Hiertegen kan alleen weerstand geboden worden wanneer de overheid ook systematisch en gecoordineerd optreedt tegen deze intimidaties en bedreigingen.

Alleen al het feit dat men de petitie niet met naam en toenaam durft te tekenen is voor ons al voldoende om de overheid duidelijk te maken dat deze kwestie menens is. De meeste ondertekenaars hebben aangegeven anoniem te willen blijven en dit heeft maar 1 reden: ANGST.

Mijn dank voor uw moeite en reactie.

Met vriendelijke groeten,

Musa Leyyin


Gast

#19

2016-08-08 22:17

Herinneren wij ons de 30e jaren nog!! Toen moesten de Joden het ontgelden!!

Gast

#20

2016-08-17 17:02

Omdat deze ontwikkeling levensgevaarlijk en bizar is, hij getuigt van een verwerpelijke minachting voor alles wat democratie heet. De Gülen- aanhangers worden, zonder ook maar een spoor van bewijs, als terrorist en landverrader neergezet. Wanneer hebben we dit eerder meegemaakt? Stop de waanzin!

Gast

#21

2016-08-17 18:45

géén inmenging van een dictator als Erdogan in Nederland!!

Gast

#22

2016-08-26 07:30

Wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet....een leefregel die een ieder zou moeten volgen.
Leven en laten leven is mijn motto.

Gast

#23

2016-09-04 09:16

Geen Turkse politieke toestanden in Nederland. Iedereen moet zich in NL houden aan de NL wetgeving

Gast

#24

2016-09-08 14:34

Ga dit maar in turkije uitvechten!

Gast

#25 Re:

2016-09-10 19:16

#10: -  

 Yalanin batsin hemi ga maar overdrijven met je leugens. Gulen bewegin heeft zelfs de nederlandse overheid leeggeplunderd met dubbele kinderbijslag