Sytze van der V weg uit Amersfoort

Quoted post

Harrie

#126 Re:

2014-06-22 19:45

#77: -

Tsja, afgaande op de reacties hier is Soesterkwartier een achterstandswijk met Tokkieniveau en, afgaande op de demonstratie, met dezelfde uiterlijke kenmerken. Zou in zo'n wijk echt niet wíllen wonen.... Overigens vind ik wel dat hij op een andere plek in Amersfoort moet gaan wonen; alleen kun je dat ook fatsoenlijk onder woorden brengen.

Reacties

Bezorgde moeder uit het SK

#128 Re: Re:

2014-06-22 20:11:52

#126: Harrie - Re:

Tokkiewijk? Omdat wij opkomen voor onze kinderen en die van anderen? Kom een dag naar het sk toe. Zul je zien wat voor mensen het zijn! Mensen die klaar staan voor anderen in hun wijk. Ik ben er trots op dat ik er woon en zou nergens anders willen zitten! Hoor je nog wel praten als hij bij jouw komt wonen.


Gast

#131 Re: Re:

2014-06-22 20:52:28

#126: Harrie - Re:  

 

vieze klojo
crusaders

#144 Re: Re:

2014-06-23 07:34:32

#126: Harrie - Re:

Heel flink dat semi-intellectueel gebral totdat het jouw kind, familielid betreft die het slachtoffer wordt van een vieze pedofiel en daar haar/zijn hele leven de gevolgen van ondervindt. Wat is het toch dat als iemand in gewoon nederlands zegt waar het op staat, waar het om gaat dat het dan meteen afgedaan moet worden als onderontwikkeld geklets afkomstig van laagopgeleiden? Of je iets nu in dure woorden verpakt of gewoon duidelijk in huis- tuin- en keukenzinnen uitdrukt doet niets af aan de inhoud, boodschap.

esther

#153 Re: Re:

2014-06-23 09:04:34

#126: Harrie - Re:

Zo dus de mensen die gedemonstreerd hebben, zijn dus allemaal domme pvv stemmende tokkies? of zouden het gewoon hardwerkende mensen zijn met kinderen waar ze veel van houden, en die een pedofiel(niet te genezen GEAARDHEID) weg willen hebben uit een zeer kinderrijke wijk en nota bene boven een boven een kinderdagverblijf en in een straal van 50 meter van een internaat (jongens van het beest zijn doelgroep) woont?? slaap maar lekker verder....

Janna

#164 Re: Re:

2014-06-23 14:15:28

Keitje

#202 Re: Re:

2014-06-24 10:16:59

#126: Harrie - Re:  

 De enige met een Tokkieniveau ben jij. Ik weet wel zeker Harrie dat je dit niet persoonlijk durft te zeggen en dat ze ook jou helemaal niet in het Soesterkwartier willen hebben daar wonen fatsoenlijke mensen en geen zielige figuren zoals jij. Sukkel.........