Sytze van der V weg uit Amersfoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sytze van der V weg uit Amersfoort.

Harrie

#126 Re:

2014-06-22 19:45

#77: -

Tsja, afgaande op de reacties hier is Soesterkwartier een achterstandswijk met Tokkieniveau en, afgaande op de demonstratie, met dezelfde uiterlijke kenmerken. Zou in zo'n wijk echt niet wíllen wonen.... Overigens vind ik wel dat hij op een andere plek in Amersfoort moet gaan wonen; alleen kun je dat ook fatsoenlijk onder woorden brengen.


Gast

#127

2014-06-22 20:00

Dat hij ergens moet wonen prima!

Maar laat de kinderen maar uit zicht! Hij zou nog eens op een idee kunnen komen ?!



Bezorgde moeder uit het SK

#128 Re: Re:

2014-06-22 20:11

#126: Harrie - Re:

Tokkiewijk? Omdat wij opkomen voor onze kinderen en die van anderen? Kom een dag naar het sk toe. Zul je zien wat voor mensen het zijn! Mensen die klaar staan voor anderen in hun wijk. Ik ben er trots op dat ik er woon en zou nergens anders willen zitten! Hoor je nog wel praten als hij bij jouw komt wonen.

Boze moeder uit Amersfoort

#129 Weg ermee!

2014-06-22 20:24

Zulke viezerikken verdienen geen tweede kans!
Dat ze hun hele leven overal geterroriseerd worden is hun straf!
Hadden ze maar niet zulke zieke dingen moeten doen!
Die kinderen zijn levenslang beschadigd dus hun ook! Niks geen tweede kans!

Gast

#130

2014-06-22 20:25

is de woningbouw gestoord dat ze 1 vieze pedofielboven een kinderdag verblijf laten wonen moeten wel zijn verleden nagaan een pedo hoord thuis op het kerkhof

 

 

 


Gast

#131 Re: Re:

2014-06-22 20:52

#126: Harrie - Re:  

 

vieze klojo

Gast

#132 Re: Re:

2014-06-22 21:04

gast

#133 re

2014-06-22 21:13

heb beelden van de demonstratie en de demonstranten gezien en reakties gelezen.......ergst denkbare straf :in soesterkwartier tussen die fatsoenlijke , gezellige mensen wonen.... de middeleeuwen zijn al lang voorbij hoor! (hoewel : niet overal blijkbaar...)

Gast

#134 re

2014-06-22 21:20

geloof me wil echt niet in het soesterkwartier verblijven , nog geen dag , en dat komt niet eens door sytze, eigenrichting en volksgerichten horen in de middeleeuwen thuis en niet in nl. in 2014, wil je ook handen afhakken bij diefstal? nee denk het niet, anders zullen er wel veel handlozen rond gaan lopen in soesterkwartier!bleh........!

Gast

#135 Re: Re: Re:

2014-06-22 21:25


Gast

#136 Re: Re: Re:

2014-06-22 21:28

#128: Bezorgde moeder uit het SK - Re: Re:

Dat zijn raken woorden,niks mis met soesterkwatier,ik woon in de puntenburg.


Gast

#137 Re:

2014-06-22 21:50

Gun hem alsjeblieft een woonplaats!

 


Gast

#138

2014-06-23 03:41

Een pedofiel huisvesten boven een kinderdagverblijf is iets wat echt niet kan, dat begrijpt toch iedereen !? Denk aan de ouders van de kinderen die het belangrijk vinden dat hun kind in een veilige omgeving opgevangen wordt. Als deze sytze van de V. enig respect heeft voor de ouders van deze kinderen vertrekt hij vrijwillig naar een andere huisvesting.
Jan Jans En Kleinkinderen

#139 Pedo v/d V

2014-06-23 05:26

Begrijpelijk die reacties allemaal, echter de burgemeester staat achter die man, dus we kunnen protesteren wat we willen .Dat heeft geen enkele zin. Het enige wat er eventueel zou kunnen gebeuren, is hem uit huis laten zetten. Omdat er veel kinderen in de buurt wonen, en er een kinderdagverblijf gehuisvest is. Dus naar de rechter stappen en de rechter vragen om een voorlopige voorziening. En hem gedwongen laten verhuizen .Geweld is echt geen optie want dan kruipt die man weer in Zijn slachtofferrol en dat is iets wat we echt niet moeten willen,daarbij is de media ook erg krachtig, als die willen meewerken .Dat en alleen dat is een oplossing, Zelf heb ik een kind en 2 kleinkinderen heb nooit de illusie gehad dat kinderen veilig zijn zolang er maar genoeg van der V`s rondlopen en kinderen adoreren.

 


Success met jullie actie en petitie

 

 

www.sytzesdagboek.blogspot.nl

Lees hier de Klaagmuur van Sytse van der Velde dit is echt te zielig voor woorden. De pedodie in zijn slachtofferrol kruipt

 

Bezorgde moeder uit het SK

#140 Re: Re: Re: Re:

2014-06-23 05:34

#136: - Re: Re: Re:

Woon zelf ook bij de Puntenburg. Snap deze mensen echt niet. Waar zit hun verstand? Hij Twittert zelfs dat hij nog steeds van jongetjes houdt! Zijn omslagfoto daar zegt meer dan duizend woorden!  Misselijkmakend gewoon! En dan mogen wij niet opkomen voor onze kinderen en de kinderen van onze buurt en stad genoten? Laat mij dan maar een onderontwikkeld persoontje zijn! Ben er dan ook nog verdomd trots op! Verdomme onze jongens zitten bij de vijver, lopen in de parken. Totdat dit monster zich vergrijpt aan een kind. En dan? Wat gaat heel Nederland dan roepen? Precies! Hoe heeft dit kunnen gebeuren bla bla bla. Nou wij als Soesterkwartierdes willen dat juist voorkomen! En ja we zullen ook opkomen voor kinderen in een andere stad mocht hij zich herloceren!!!!


Gast

#141

2014-06-23 06:25

zou niet mogen, kinderen zijn en blijven kwetsbaar!!

Gast

#142

2014-06-23 07:24

Heel goed dat iemand deze petitie in het leven heeft geroepen om protest aan te tekenen tegen het belachelijke feit dat een pedofiel boven een kinderdagverblijf mag wonen. Wat overgehaald moeten worden door een burgemeester? Deze zieke vent heeft helemaal geen recht op een keuze en/of mening. Hij mag allang blij zijn dat hij uberhaupt nog gewoon ergens mag wonen. Als het aan mij lag werd hij ergens gehouden op een afgelegen, diepe, donkere plek met alleen wat water en brood tot zijn beschikking. Het feit dat hij per se daarboven wil wonen geeft al aan dat hij helemaal niks heeft geleerd van zijn straf en zichzelf helemaal niet wil veranderen, verbeteren. Zou dat al niet een reden kunnen zijn om hem uit de maatschappij te halen?
ellen

#143 ongelooflijk

2014-06-23 07:25

Sorry hoor maar zo'n iemand mag geen 2 e kans verdienen. Maakt een leven van een kind kapot en hij zit een paar jaar en mag daarna weer lekker vrij en blij leven? Sorry dat gaat er bij mij niet in !!!
crusaders

#144 Re: Re:

2014-06-23 07:34

#126: Harrie - Re:

Heel flink dat semi-intellectueel gebral totdat het jouw kind, familielid betreft die het slachtoffer wordt van een vieze pedofiel en daar haar/zijn hele leven de gevolgen van ondervindt. Wat is het toch dat als iemand in gewoon nederlands zegt waar het op staat, waar het om gaat dat het dan meteen afgedaan moet worden als onderontwikkeld geklets afkomstig van laagopgeleiden? Of je iets nu in dure woorden verpakt of gewoon duidelijk in huis- tuin- en keukenzinnen uitdrukt doet niets af aan de inhoud, boodschap.

crusaders

#145 Re: Re: Re:

2014-06-23 07:39

#128: Bezorgde moeder uit het SK - Re: Re:

Heel goed gezegd! En heel veel succes, ik hoop toch echt dat er iets aan gedaan wordt en anders moeten jullie misschien zelf iets overwegen...


Gast

#146

2014-06-23 07:47

weg wezen hier sytze!!!! EN DAT MENEN WE

Gast

#147

2014-06-23 07:48

Het is te gek voor woorden dat zo'n pedofiel boven een kinderverblijf woont en dat zo'n vieze goorlap in de maatschappij terug mag komen!! Ze gaan elke keer weer in de fout! Wat mij betreft mag een pedo als hij weer in de fout gaat gecastreerd worden: zo is het probleem dan zowel voor hem maar helemaal voor de kinderen opgelost!!!!!!!!


Gast

#148

2014-06-23 07:52

Van de v kan en mag daar niet blijven wonen. De burgermeester geeft deze pedo de kans, weer de fout in te gaan.

Gast

#149

2014-06-23 07:58

De pedo op het KDV binden.... het moet niet gekker worden. Hij heeft zijn huis zelf gekozen, wat mij betreft is hij de irl oppertroll...man man man.

Gast

#150

2014-06-23 08:14

Sytze van der V moet weg uit Amersfoort !!!!