Sytze van der V weg uit Amersfoort

Quoted post

Ik teken niet

#187 Ik teken de petitie niet

2014-06-23 21:08

Ik teken deze petitie niet. Ik vind dat deze man recht heeft op huisvesting. Hij heeft zijn straf gehad. Deze man heeft fout gedaan en heeft daarvoor geboet en nu heeft deze man recht op een nieuwe kans.
Het bijzondere aan deze situatie is dat het "geval". Sytze in 2009 grote nieuwswaarde had omdat de burgermeester hem een gebiedsverbod had opgelegd in Eindhoven. Dat is uniek in Nederland. Vergeet niet dat er jaarlijks 700 pedofielen terugkeren in de maatschappij! Waarom nou zo'n ophef maken over deze man. let gewoon goed op je kinderen en leg ze de gevaren van de maatschappij uit.
En ja ik heb zelf ook kleine kinderen.
Ik blijf erbij dat iedereen fouten maakt en dus een tweede kans verdient. Let wel, 1 kans en als hij toch weer in de fout gaat, dan is hij de klos!

Reacties

bas

#189 Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-23 21:14:49

#187: Ik teken niet - Ik teken de petitie niet

wat bedoel je met dan is hij de klos? aangeven en behandelen door justitie? of een volksgericht, of de wijk of stad uit pesten of doden of......? gr. bas


Gast

#194 Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-24 06:56:18

#187: Ik teken niet - Ik teken de petitie niet

Pedofielen verdienen geen 2e kans ,trouwens hij heeft meerdere kinderen gepakt dus hoeveel kansen wil jij m geven?? En moeten we nu echt gaan wachten tot hij weer de fout kan maken ,nee sorry .

Keitje

#208 Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-24 10:48:57

#187: Ik teken niet - Ik teken de petitie niet 

 Geef dan ook geen antwoordt. Dan hoop ik niet dat wanneer hij in de fout gaat het familie van jou is.