Sytze van der V weg uit Amersfoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sytze van der V weg uit Amersfoort.

Harrie

#176 Re: Re: Re:

2014-06-23 17:05

#144: crusaders - Re: Re:

Zeg je dat ook wanneer een agent je op de bon wil slingeren? Nee, dan houd je je wel in. Maar op Internet zou dan alles maar geoorloofd zijn. Laat me niet lachen!


Gast

#177

2014-06-23 17:14

ieder mens heeft problemen, maar zo iemand kan je daar niet plaatsen. Die plaats je in utopia of zo. in elk geval kindloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bas
Gast

#178 Re: Re:

2014-06-23 17:28

#174: Harrie - Re:

ja inderdaad ik heb t ook niet eens afgemaakt geef ik eerlijk toe maar wel duizenden paginas gelezen in duizenden uren dus ben wel beter ingewijd dan de gemiddelde nederlander , dat bedoel ik ermee snap je? gr. bas. by the way , t vak strafrecht heb ik wel afgerond , vond ik ook erg interessant namelijk.

bas
Gast

#179 Re: ongelooflijk

2014-06-23 17:42

#143: ellen - ongelooflijk

ga de politiek in en regel n wijziging in Wb. v. Sr.(wetboek van strafrecht) te weten n verplicht op te leggen levenslange detentie onder sober regime bij pedosexueel gedrag ....maar alsjeblieft geen volksgerichten als je daarmee begint is het einde zoek ik weet ook nog wel n aantal personen die ik zelf zou willen berechten en executeren namelijk .........en dat zal wel voor veel nederlanders zo zijn , dus.....kan gewoon niet.....en als die gek (sytze vdv) van de burgemeester daar mag wonen dan leggen jullie je daar maar bij neer.... pech gehad......en geen ruiten doorgooien of brandstichten of omleggen of zoiets.......de overheid is de baas en niet een volksbuurt.

Harrie

#180 Re: Re: Re:

2014-06-23 17:45

#178: - Re: Re:

Ja, strafrecht vond ik ook het interessantste tijdens mijn studie Rechten. En daarna Privaatrecht. Groet! Harrie

bas
Gast

#181 Re: Re: Re: Re:

2014-06-23 17:59

#180: Harrie - Re: Re: Re:

weet je wat me eigenlijk stoort bij dit soort volksopstandjes....?als mensen voordeel hebben van de overheid , t gezag , dan doen ze er graag een beroep op maar neemt t gezag bijv. een burgemeester of een rechter, een onwelgevallige beslissing zoals hier t geval is , gaan ze rellen.....dreigen met eigenrichting enz.(we krijgen m wel weg.....) (svdv) dat stoort me dus mateloos...demonstratierecht? jazeker petitie?jazeker strafbaar gedrag? nooit! de overheid blijft de baas. dat vind ik tenminste..

groeten!

crusaders

#182 Re: Re: Re: Re:

2014-06-23 18:10

#176: Harrie - Re: Re: Re:

Harrie ik geef het op met jou; een verloren zaak


Gast

#183 Re:

2014-06-23 18:13

#130: -

een engerd zoals jij in de asla en de cremulator van t crematorium ......1-0.....en als de wetten in nl. je niet bevallen? de wereld is groot.......dan vertrek en dood pedo s maar niet hier in nl!

bas
Gast

#184 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-23 18:17

#182: crusaders - Re: Re: Re: Re:

of is crusaders de verloren zaak? kijk eens in de spiegel zou ik zeggen , gr. bas. ps. als de straffen in nl. te mild en te kort zijn , het buitenland is groot..........!why not go........

bas

#185 Re: Re:

2014-06-23 18:26

#137: - Re:

mee eens zn straf zit erop nl.

crusaders

#186 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-23 19:00

#184: bas - Re: Re: Re: Re: Re:

Je bent toch wel een grappig mannetje eigenlijk en bijzonder origineel en je spreekt je talen ook nog: petje af maar waar het allemaal om ging is je volgens mij een beetje ontgaan..... arme ziel  gr en vaarwel

Ik teken niet

#187 Ik teken de petitie niet

2014-06-23 21:08

Ik teken deze petitie niet. Ik vind dat deze man recht heeft op huisvesting. Hij heeft zijn straf gehad. Deze man heeft fout gedaan en heeft daarvoor geboet en nu heeft deze man recht op een nieuwe kans.
Het bijzondere aan deze situatie is dat het "geval". Sytze in 2009 grote nieuwswaarde had omdat de burgermeester hem een gebiedsverbod had opgelegd in Eindhoven. Dat is uniek in Nederland. Vergeet niet dat er jaarlijks 700 pedofielen terugkeren in de maatschappij! Waarom nou zo'n ophef maken over deze man. let gewoon goed op je kinderen en leg ze de gevaren van de maatschappij uit.
En ja ik heb zelf ook kleine kinderen.
Ik blijf erbij dat iedereen fouten maakt en dus een tweede kans verdient. Let wel, 1 kans en als hij toch weer in de fout gaat, dan is hij de klos!
bas

#188 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-23 21:11

#186: crusaders - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

hallo crusader , vlgs mij ben ik niet vergeten waar het hier om gaat dit is nog steeds een petitie tegen de vestiging van sytze v. in een wijk in amersfoord in een gebouw waar ook een kinderopvang in gevestigd is. en dit is het tabblad opmerkingen waar een soort van discussie is ontstaan.punt 1 : ik vind t ook onverstandig dat deze zeflbenoemde pedosexueel , hij windt er geen doekjes om he? , op deze plek gaat wonen.dat ben ik met jullie eens.maar de wijze waarop dit afgedwongen gaat worden , daar heb ik mn bedenkingen bij.dus daar gaat het mij om. wint de overheid of het volksgericht?als ik het goed begrijp moet sytze weg , uit de buurt/amersfoord/nederland / de hele wereld . het ergste wordt hem toegewenst , hij heeft alle rechten verspeeld is geen mens meer , maar een beestmens.doodmartelen is nog te goed voor hem.helaas zit de wet van onze overheid anders in elkaar, de categorie beestmens kent onze wet niet....stel je eens voor een dronken bestuurder rijdt je kind dood , daar staat ook een bepaalde max. straf op volgens de wet .maar voor de familie van het slachtoffer is natuurlijk iedere straf te licht.ze zouden hem het liefst zelf onder handen nemen....juist daarom is in de 19e eeuw het strafrecht ingevoerd geen eigenrichting meer.want dan wordt het in dit land een grote chaos van wraak op wraak , toch?stel dat een wijkgenoot sytze succesvol in brand steekt , en hij heeft familie/ vrienden of belanghebbenden die dan weer wraak gaan nemen..... waar eindigt dit dan....? of gokt de wijk er op dat sytze een eenling is die niet gewroken gaat worden?

kortom vind jij ook dat sytze alle rechten verspeeld heeft , vogelvrij is , zo heette dat in de middeleeuwen , of leg jij je neer bij een beslissing van de burgemeester of andere overheidsfuctionaris/orgaan dat hij toch op het adres naar keuze kan blijven?

ga je dan meedoen met ruiten ingooien brand stichten of iets anders net zolang tot hij weg / dood is? reageer nog eens ? discussie sluiten vind ik erg gemakkelijk......

bas

#189 Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-23 21:14

#187: Ik teken niet - Ik teken de petitie niet

wat bedoel je met dan is hij de klos? aangeven en behandelen door justitie? of een volksgericht, of de wijk of stad uit pesten of doden of......? gr. bas

Ik teken niet

#190 Re: Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-23 21:20

#189: bas - Re: Ik teken de petitie niet 

 

ik kom hem persoonlijk zijn hersenpan in slaan

Gast

#191

2014-06-23 21:24

Zo veilig is de wijk niet. De hele wijk zit vol met wietkamers en veel criminelen daar. Zou mij kind daar niet willen opgroeien. Gevaar dat kind drugs gebruikt is groter dan dat Sytze ze misbruikt. Begrijp de angst van de bewoners.

Gast

#192

2014-06-23 22:07

geef hem een woning in de EEM
Bezorgde moeder uit het SK

#193

2014-06-24 05:06

Gevaar dat kind drugs gebruikt groter? Een wijk vol criminelen? Groter dan een kind misbruikt wordt? Waar baseer jij je geniale mening op? Welke feiten heb jij om je theorie te ondersteunen? Ben je alle huiskamers van de ouders en grootouders langs geweest? Heb je overal binnen gekeken? Alle zolders en schuren gecontroleerd? Lees je überhaupt wel wat dot monster zelf verklaard in de media? Dat deze viespeuk nog steeds op jonge jongens valt! Maar dat hij omdat hij 66 is minder zin in seks heeft? Kan jij garanderen dat dit monster zich nooit meer aan een kind vergrijpt? Kan jij garanderen dat onze kinderen veilig zijn met dit monster in de buurt? Wie zegt dat hij inderdaad niet op hele kleine kinderen valt?

Gast

#194 Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-24 06:56

#187: Ik teken niet - Ik teken de petitie niet

Pedofielen verdienen geen 2e kans ,trouwens hij heeft meerdere kinderen gepakt dus hoeveel kansen wil jij m geven?? En moeten we nu echt gaan wachten tot hij weer de fout kan maken ,nee sorry .


Gast

#195 Re:

2014-06-24 06:58

#191: -

Jij mag bij mij thuis komen en elk kamertje onderzoeken ,wat een vooroordeel zeg!

crusaders

#196 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 07:25

#188: bas - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Beste Bas, de reden waarom ik op jouw reactie en die van Harrie heb gereageerd is dat ik het belachelijk vind dat jullie de demonstranten en inwoners van Amersfoort vernietigend hebben beoordeeld o.b.v. uiterlijk, vermeende afkomst, intellect terwijl jullie deze mensen helemaal niet kennen en daarbij mijns inziens voorbij zijn gegaan aan het cruciale onderwerp n.l. dat een pedofiel zich willens en wetens precies boven een kinderdagverblijf heeft willen vestigen hetgeen heel veel zegt over deze persoon. Als hij namelijk een greintje zelfbewustzijn zou bezitten, echt zou willen verbeteren, veranderen, dan zou hij het niet in zijn hoofd halen maar gewoon ergens anders wonen.

Ik heb de woorden "beestmens", "doodmartelen" helemaal niet gebruikt en je kan dan ook in reacties op mij niet reacties van anderen erdoorheen vlechten. En ik kom zelf helemaal niet uit de buurt, zelfs niet eens de provincie waar dit zich afspeelt dus het "jullie"gebruiken om de inwoners onder te scharen is misplaatst.  Jij en Harrie beroepen  jezelf op kennis verkregen door hoge opleidingen, ikzelf ben ook drs. maar dit is helemaal niet van toepassing op dit alles daar je echt geen genie, slimmerik hoeft te zijn om te begrijpen dat dit gewoon niet kan. Mensen dus veroordelen op hun reactie en dit terugleiden op het zogenaamde niveau is pas echt dom en kortzichtig.

Om antwoord te geven op je laatste vraag: Sytze heeft in die mate alle rechten verspeeld dat hij zich maar heeft te schikken in deze oproep om te verhuizen, en ik vind dat hij zich van verre moet houden van gelegenheden waar zich kinderen bevinden (parkjes, niet deelnemen aan kinderverenigingen als leider, vrijwilliger etc). Dood wil ik hem niet, maar als hij of wie dan maar ook zich aan mijn kinderen zou vergrijpen dan zou ik niet alleen het wettelijke recht zijn verloop laten doen en dat is niet middeleeuws maar rechtvaardigheid. Hoe benoem jij het feit dat een volwassen man zich aan een kind vergrijpt? Ik noem dat niet middeleeuws maar barbaars. Het kind was op dat moment een willoos, onbeschermd slachtoffer;  waarom zou de dader beschermd moeten worden? Het kind is iets afgenomen wat hij nooit meer helemaal terugkrijgt en moet zien te leven met een trauma, waarom heeft een dader dan recht op een gewoon leven waar hij alles maar weer kan doen en beslissen wat hij wil?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-24 07:25



Gast

#198 Re:

2014-06-24 07:49

#193: Bezorgde moeder uit het SK -

Ik kan niet garanderen dat jouw kind niet door Sytze of wie dan ook wordt lastig gevallen. Dat kan niemand. Zou je opgelucht zijn als deze man in  een andere stad gaat wonen? Is dan alles weer veilig in Soesterkwartier. Kunnen de kinderen dan weer veilig buitenspelen? Je zal hoe dan ook zelf op je kindjes moeten letten. En daarbij zou ik als ik jou was niet  in de veronderstelling verkeren dat er enkel gevaar dreigt uit de hoek van Sytze van der V.

In onze maatschappij is het gelukkig normaal dat mensen na het plegen van een strafbaar feit, weer terug kunnen keren. En wat ik (gebaseerd op feiten) kan zeggen is dat er OOK in Soesterkwartier veel mensen zijn die na het uitdienen van een straf weer welkom zijn in de maatschappij. Gelukkig zou ik zeggen. Je hoeft echt geen vrienden met Sytze te worden, maar laat hetm met rust en laat de instanties hem in de gaten houden.

Het is goed dat je een bezorgde moeder bent. Maar zorg dat je waakzaam blijft. Want er zijn echt nog wel meer mensen in de omgeving die jouw kind in gevaar zou kunnen brengen.

 


Gast

#199 Re: Re:

2014-06-24 07:50

#195: - Re:

graag, waar woon je!


Gast

#200 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 07:54