Sytze van der V weg uit Amersfoort

Quoted post

crusaders

#196 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 07:25

#188: bas - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Beste Bas, de reden waarom ik op jouw reactie en die van Harrie heb gereageerd is dat ik het belachelijk vind dat jullie de demonstranten en inwoners van Amersfoort vernietigend hebben beoordeeld o.b.v. uiterlijk, vermeende afkomst, intellect terwijl jullie deze mensen helemaal niet kennen en daarbij mijns inziens voorbij zijn gegaan aan het cruciale onderwerp n.l. dat een pedofiel zich willens en wetens precies boven een kinderdagverblijf heeft willen vestigen hetgeen heel veel zegt over deze persoon. Als hij namelijk een greintje zelfbewustzijn zou bezitten, echt zou willen verbeteren, veranderen, dan zou hij het niet in zijn hoofd halen maar gewoon ergens anders wonen.

Ik heb de woorden "beestmens", "doodmartelen" helemaal niet gebruikt en je kan dan ook in reacties op mij niet reacties van anderen erdoorheen vlechten. En ik kom zelf helemaal niet uit de buurt, zelfs niet eens de provincie waar dit zich afspeelt dus het "jullie"gebruiken om de inwoners onder te scharen is misplaatst.  Jij en Harrie beroepen  jezelf op kennis verkregen door hoge opleidingen, ikzelf ben ook drs. maar dit is helemaal niet van toepassing op dit alles daar je echt geen genie, slimmerik hoeft te zijn om te begrijpen dat dit gewoon niet kan. Mensen dus veroordelen op hun reactie en dit terugleiden op het zogenaamde niveau is pas echt dom en kortzichtig.

Om antwoord te geven op je laatste vraag: Sytze heeft in die mate alle rechten verspeeld dat hij zich maar heeft te schikken in deze oproep om te verhuizen, en ik vind dat hij zich van verre moet houden van gelegenheden waar zich kinderen bevinden (parkjes, niet deelnemen aan kinderverenigingen als leider, vrijwilliger etc). Dood wil ik hem niet, maar als hij of wie dan maar ook zich aan mijn kinderen zou vergrijpen dan zou ik niet alleen het wettelijke recht zijn verloop laten doen en dat is niet middeleeuws maar rechtvaardigheid. Hoe benoem jij het feit dat een volwassen man zich aan een kind vergrijpt? Ik noem dat niet middeleeuws maar barbaars. Het kind was op dat moment een willoos, onbeschermd slachtoffer;  waarom zou de dader beschermd moeten worden? Het kind is iets afgenomen wat hij nooit meer helemaal terugkrijgt en moet zien te leven met een trauma, waarom heeft een dader dan recht op een gewoon leven waar hij alles maar weer kan doen en beslissen wat hij wil?

Reacties


Gast

#200 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 07:54:11


Gast

#201 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 08:18:13

bas
Gast

#213 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 20:51:30

#196: crusaders - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

hallo crusader , tof dat je anwoordt!ik zal een aantal dingen uitleggen , dan begrijp je mij vast beter...hoop ik.ik ben t met je eens dat sytze n provocateur is , zie maar in mijn andere reakties, zijn er inmiddels best veel .omdat ik langdurig werkloos ben heb ik (te ) veel vrije tijd , dat helpt ook mee om te reageren snap je? ik ben ook met je eens dat sytze daar beter niet kan wonen , al is het alleen maar om zichzelf te beschermen.ik heb ook al gezegd dat sytze naar mijn mening tenminste 2 stoornissen heeft.(pedosexueel en oppositioneel opstandig)t laatse wat ik wil is als een betweter overkomen maar ik wil wel graag mensen aan t denken zetten e n beetje prikkelen daarin .als jij drs. bent , dan ben je hoger opgeleid dan ik want ik heb 7jr. gestudeerd maar heb t niet afgemaakt.t is natuuelijk wel zo dat 7jr. studeren meer de hersenen prikkeld dan , om maar wat te noemen , produktiewerk doen , niet dat ik daarop neerkijk trouwens.ik woon in de provincie gelderland en ken amersfoort alleen van fotos en zicht vanuit de trein en beelden van de demonstratie en statistische gegevens op internet .ook de wijk wordt daarin beschreven.o.a. d.m.v. diagrammen. over afkomst heb ik niks gezegd , opleidingsniveau kun je zo op internet (c.b.s. gegevens) terugvinden, dat niveau is GEMIDDELD GENOMEN  laag.....ik zeg dus verder niks he , oordeel hier niet over.denk je echt dat hij boven een kinderverblijf wil wonen om zijn slag te slaan? ik kan niet in zijn hoofd kijken maar denk dat hij dan echt kansloos zou zijn , die wordt daar echt heel goed id gaten gehouden als hij daar al mag blijven wonen.en er zit beton tussen zijn woning en t kinderverblijf . vlgs mij is het provocatie van zijn kant , een van zijn stoornissen . ik zou wel heel graag de psychiatrische rapportages over hem lezen , maar dat kan ik wel vergeten  , helaas...je zegt dus dat sytze niet op de bewuste plek in a.foord moet blijven , zijn we t over 1 ding eens! ook zeg je dat als n kind van je zou worden misbruikt je t recht in eigen hand gaat nemen en dat vind je rechtvaardig . ok. nu ga ik je iets vertellen waar je van gaat schrikken en dat legt meteen bloot waarom ik op dit onderwerp zo diep inga.14 jr. geleden werkte ik op advies van de sociale dienst in mijn woonplaats in een buurthuis. als vrijwilliger. ik ben op enig moment rond die tijd beschuldigd door n meisje van 10jr. , dat ik haar in t gemeentelijke zwembad, over de kleding heen, zou hebben betast aan borsten en vagina. pleegvader van haar ( ze was uit huis geplaatst door jeugdzorg) heeft aangifte gedaan ik kende het meisje wel van gezicht en naam , maar ze was geen bezoeker van t buurthuis.ging wel om met kinderen die wel in dat buurthuis kwamen.dus die kwamen t hele verhaal te weten. ik mocht niet meer in dat buurthuis komen . werd keihard aangepakt door politie agenten , maar t probleem was , ik was op t tijdstip dat ik t meisje zou hebben aangerand , helemaal niet in haar buurt! dat kon ik bewijzen.....ik was niet in t zwembad op dat moment we hadden allebei n abonnementkaart en die registreerde tijdstippen en datums van in-en uitgaan ik heb ook niemand betast!de politie was overtuigd van wel , kinderen liegen en fantaseren nl. nooit volgens hun.. badpersoneel had ook niets gezien.de rechter gaf mij gelijk en ik kreeg 5000E voor  t ongemak...al met al wel 17dgn vastgezeten. mn reputatie naar de kloten natuurlijk , bedreigd , nageroepen op straat , 75% van mn vrienden kwijt , in 1999 kreeg ik nog 20kerstkaarten in 2000 nog 4....mn ouders keken me sinds die tijd ook anders aan dan voorheen..kortom , ellende.sinds die tijd voel ik dus een haat tegen mensen die te keer gaan tegen pedosexuelen , IK BEN ZO DUS NIET! voor alle duidelijkheid, ik vind sytze wel n gek... begrijp je nu beter mijn gevoelens?ik heb ook af entoe opborrelende wraakgevoelens naar dat meisje (inmiddels 24jr. oud) en sommige volwassenen die een rol in deze zaak hebben gespeeld en naar die wijk , waarin ik zelf nooit heb gewoond.deze wijk lijkt best wel veel op t soesterkwartier , voor zover ik kan beoordelen.in gedachten heb ik t meisje en sommigen mensen eromheen al vaak doodgemarteld.mn psycholoog zegt steeds , niet doen en dat kind wist niet beter en die mensen eromheen ook niet...kan wel zijn , maar jij zegt dat je de misbruiker van je kind iets zou aan doen dat kan ik wel begrijpen , maar begrijp jij dan ook dat ik de genen die mijn reputatie hebben vernield iets wil aandoen?of is dat dan ineens iets anders en zit ik verkeerd met mn gedachten?ik zeg als laatste opmerking : een man die kinderen leuk vind is n risico, n man die een hekel heeft gekregen aan kinderen is n gevaar.ikzelf was in 2000 33 jr.oud , ben nu dus 48jr.ik heb altijd tussen de kinderen gewoond , nooit een klacht over mij voor 2000 en ook niet meer nadien , voor alle duidelijkheid. groet , bas.