Sytze van der V weg uit Amersfoort

Quoted post


Gast

#198 Re:

2014-06-24 07:49

#193: Bezorgde moeder uit het SK -

Ik kan niet garanderen dat jouw kind niet door Sytze of wie dan ook wordt lastig gevallen. Dat kan niemand. Zou je opgelucht zijn als deze man in  een andere stad gaat wonen? Is dan alles weer veilig in Soesterkwartier. Kunnen de kinderen dan weer veilig buitenspelen? Je zal hoe dan ook zelf op je kindjes moeten letten. En daarbij zou ik als ik jou was niet  in de veronderstelling verkeren dat er enkel gevaar dreigt uit de hoek van Sytze van der V.

In onze maatschappij is het gelukkig normaal dat mensen na het plegen van een strafbaar feit, weer terug kunnen keren. En wat ik (gebaseerd op feiten) kan zeggen is dat er OOK in Soesterkwartier veel mensen zijn die na het uitdienen van een straf weer welkom zijn in de maatschappij. Gelukkig zou ik zeggen. Je hoeft echt geen vrienden met Sytze te worden, maar laat hetm met rust en laat de instanties hem in de gaten houden.

Het is goed dat je een bezorgde moeder bent. Maar zorg dat je waakzaam blijft. Want er zijn echt nog wel meer mensen in de omgeving die jouw kind in gevaar zou kunnen brengen.

 

Reacties

bas

#212 Re: Re:

2014-06-24 19:59:37

#198: - Re:

helemaal mee eens , echt het zouden mijn woorden kunnen zijn , fijn dat er iemand is , ik hoop nog veel meer zelfs, die zich niet door primaire emotie laat leiden , tof! gr. bas.