Pahlad moet zich verontschuldigen

we weten allemaal al dat Parlementariër Pahlad zich misdroeg en andere uitmaakte als Kavri en dat hij geen spijt van zijn uitspraken heeft Maar vinden wij dat dit kan dat parlement leden zich zo kunnen misdragen NEE !

Wij verzoeken nu dat de heer Pahlad wordt gewezen op zijn gedrag en zijn uitlatingen en dat hier een eind aan moet komen. In een mooi land zoals Suriname zijn wij zo een politicus (die een rolmodel moet voorstellen) liever kwijt dan rijk en ook zat. Indien de heer Pahlad zijn gedrag niet aanpast willen wij dat dit consequenties heeft voor hem.

Wij leven in een vrij democratisch land  een land met vrijheid van meningsuiting maar er zijn grenzen.

Daarom vragen wij onze Surinaamse mede broeders en zusters om deze petitie te tekenen en zoveel mogelijk te delen en laten zien dat wij als volk het ook zat zijn dat Parlements leden zich zo misdragen!

Wij zullen deze petitie afleveren bij de voorzitter van de Asemblee om toch voor te zorgen dat Pahlad zich moet gaan veronschuldigen tegen het Surinaamse volk. bekijk hier de video