Tegen verdere uitbreiding van Windpark Battenoert

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Belangrijke oproep-Informatie avond Windpark Battenoert a.s. 19 dec

2016-12-13 12:02:34

BELANGRIJKE OPROEP

Dorpsraad Nieuwe-Tonge organiseert Informatieavond Uitbreiding Windpark Battenoert

Met medewerking van wethouder F. Tollenaar, Andries Middelbos van Deltawind, Frans de Jong van Eneco en Lennard Seriese van de gemeente GO

IEDEREEN WELKOM

op 19 december 2016 Aanvang 19.00 uur - zaal open 18.30 uur Hervormd centrum Elim - Zuiddijk 19 te NT

Toekomstbeeld hoek Zuiddijk-Battenoordsedijk: Windpark Battenoert met op de achtergrond windpark Krammer

Bijeenkomst, zeg het voort

2016-12-04 08:53:34

Een aantal verontruste omwonenden van windpark Battenoert organiseert een bijeenkomst over de windparken rond Oude-Tonge. Hier zijn, naast alle inwoners van Oude-Tonge, ook de inwoners van Nieuwe-Tonge welkom.
De bijeenkomst wordt gehouden op a.s. woensdagavond om 19.30 in de christelijke basisschool De Bron, Melkweg 75 Oude-Tonge.

Bijeenkomst, zeg het voort

2016-12-03 18:18:55

Verzet tegen windturbines rond Oude-Tonge

2016-11-04 13:03:25

Niet tegen windenergie maar tegen te veel te dichtbij.

Het is nog niet te laat, laat daarom juist nu van u horen.

Stuur onderstaande voorbeeld brief aan:

1. Dit kun je aanvullen met je adres en handtekening en versturen aan postbus 1, 3240 AA Middelharnis.

of
2. Je kunt het ook per mail versturen naar: griffie@goeree-overflakkee.nl en naar: f.tollenaar@goeree-overflakkee.nl (gaat sneller en kost geen postzegel)

(Naam)

(adres)

(datum)

Aan:

Gemeente Goeree-Overflakkee

3240 AA Middelharnis

Geachte Wethouder Tollenaar,

Kort geleden heb ik beter kennis genomen van de aanstaande windparken rond Oude-Tonge, met name windpark Krammer en Battenoert. De omvang, de impact en het zicht op de omgeving van de vier nieuwe windturbines van windpark Battenoert vind ik groot. Ik heb begrepen dat deze lijn wordt doorgetrokken in oostelijke richting en dus veel dichterbij ons dorp gaat komen. Samen met de andere windparken krijgt Oude-Tonge wel erg veel grote en zeer grote windturbines dichtbij.

Daarom pleit ik voor alle windturbines van windpark Battenoert aan de noordwest zijde van de N59 te plaatsen. Liever nog: helemaal geen uitbreiding van windpark Battenoert.

Hoogachtend/Met vriendelijke groet,

(Naam)

"Goed Nieuws"

2016-09-17 17:56:18

De Wethouder heeft aangekondigd deze mogelijkheid , alle turbines aan noordwest kant van N59, serieus te gaan overwegen en daarvoor een bijeenkomst te gaan beleggen met betrokkenen.

WPB West

Windturbines steeds dichterbij O-T !!??

2016-08-07 19:12:02

En zo komen de mega grote windturbines letterlijk en figuurlijk steeds dichter bij Oude-Tonge. De wethouder schuift de grens voor windpark Battenoert dichter bij Oude-Tonge en Deltawind stuurt persberichten rond waarin wordt verkondigd dat er windturbines een beide kanten van de N59 komen, dus redelijk dicht bij Oude-Tonge.

Zo wil men de burger doen geloven dat bezwaar maken geen invloed meer zal hebben, het lijkt zo immers allemaal al besloten.

DAT IS NOG NIET ZO, laat daarom massaal van u horen, spoor alle inwoners van Oude-Tonge aan de petitie te tekenen en protest aantekenen bij de wethouder. Houd de windturbines aan de noordwest kant van de N59.

www.goeree-overflakkee.nl/document.php?m=46&fileid=109879&f=e541759d340b4ce387a65628a334261a&attachment=0&c=112066

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.