Toekomst van Parkbeach Zomers Amsterdam in gevaar!


Gast

#26

2014-08-06 10:03

Ik heb een heel leuk feest gehad bij Zomers en ik heb er een paar keer erg lekker gedineerd. Ik gun dit ook andere mensen en ik zou zelf ook nog van deze gezellige gelegenheid gebruik willen maken. Er is ook totaal geen overlast voor parkbezoekers.

Gast

#27

2014-08-06 13:21

Vorig jaar zomer hier een geslaagd evenement georganiseerd voor klanten met presentaties en een BBQ. Zo'n succes dat deze locatie nog steeds op mijn lijstje staat voor een volgende keer.

Gast

#28

2014-08-06 20:13

Kansloos in avond dicht gooien niemand heeft wel last van! Alleen maar meer plezier bij zonsondergang !

Gast

#29

2014-08-07 09:59

Een top locatie met super personeel en super organisatie! Wat een fantasticch huwelijk maakten we er mee! Moet absoluut open blijven!


Gast

#30

2014-08-07 10:05

Een TOP locatie is PARK BEACH ZOMERS in het AMSTELPARk in AMSTERDAM!!Voor wandelaars, huwelijken, feesten en partijen etc.
Laat ze alsjeblieft OPEN kunnen blijven!!

Gast

#31

2014-08-07 17:20

te gek voor woorden als deze prachtige horeca gelegenheid avonds niet in staat wordt gesteld om inkomen te verwerven!!!!!!! dus extra belastingen en werkgelegenheid!

Gast

#32

2014-08-07 23:07

Parkbeach Zomers is een geweldige plek. Ik heb er de beste herinneringen aan. Vanuit de Antillen doe ik graag mee aan deze actie.
deneger.nl

#33

2014-08-08 14:16

Onbegrijpelijk, als ik zelfs mijn gezin en vrienden vanuit Apeldoorn regelmatig hier mee naartoe neem, nieuwe internationake zakenrelaties hier prettig mee weet te verrassen en inderdaad zelfs nieuwe liefdes hier zie ontstaan, waarom kan er dan niet iets positiefs teruggedaan worden. Locaties zoals deze, die alleen maar een positieve uitwerking hebben gehad op hun omgeving en bezoekers zouden een 24-uurs vergunning aangeboden moeten krijgen. In plaats daarvan is de prijs voor goede management teleurstelling. En niet alleen voor voor staf en medewerkers, ook wij bezoekers worden het park uitgestuurd.. Amsterdam, kom even langs, eet en drink wat. Blader even door de rest van alle locaties die ondanks mismanagement tot op heden nog ongestoord door blijven draaien met alle gevolgen van dien en vraag je dan nog eens af of dit voor deze locatie wel een juiste keuze is.


Gast

#34

2014-08-11 07:38

Te heerlijke locatie dat mag niet sluiten! Wij hebben ons huwelijksfeest on Zoners gegeven en het zou zonde zijn als niet meer newlyweds hun feest daar zouden kunnen geven!!! Zomers moet open blijven!!!

Gast

#35

2014-08-11 09:09


Gast

#36

2014-08-11 15:45

Eindelijk de hele zomer genieten van zomers in het amstelpark, wordt het weer teniet gedaan. Is buitenveldert en het amstelpark een prachtige locatie rijker moet het weer weg. Ik hoop dat jullie veel handtekeningen krijgen en dat deze beslissing wordt teruggedraaid.

Gast

#37

2014-08-11 16:45

Zonde als ze op deze mooie locatie voorgoed de deuren moeten sluiten.

Gast

#38

2014-08-11 17:12

Fantastich leuke plek midden het Amstelpark!!! We genieten er al jaren, en het zou toch weer te gek zijn als er een persoon in de gemeente "zijn"mening door wil drukken!!!! Ik zou tegen deze persoon willen zeggen; ga ook eens van het leven genieten en word ook eens sociaal!

Gast

#39

2014-08-11 17:42

Het is er geweldig,waarom moet dit nu weer weg???

Gast

#40

2014-08-11 21:35

Het kom alleen maar ten nadelen van het Amstelpark.
Parkbeach Zomers is een goede trekpleister voor het park. Zowel voor jong en oud. Wij hebben daar vorig jaar een fantastische bruiloft gehad en komen regelmatig terug met mooie herinneringen. Het park bied vele mogelijkheden laat het in leven. Het zou zo verschrikkelijk zijn als Parkbeach Zomers de deuren moet sluiten omdat ze door de nieuwe sluiting regels van de Gemeente Amsterdam geen avond feesten en partijen meer kunnen geven.
Het is een unieke lokatie waar veel aan is gedaan. Vergeet niet wie het belastinggeld voor de overheid inzamelt. Dat zijn de Horeca ondernemers. Door heel Nederland hebben Horeca ondernemers het al moeilijk genoeg om hun zelf staande te houden en er komen alleen maar meer regels bij. Stop daar eens mee! op deze manier gaat alles verloren.

Kevin
Natalia

#41

2014-08-11 21:52

Parkbeach Zomers - het is het hartje van Amstelpark - de mooiste, de uniekste trouwlocatie van Amsterdam. En ik hoop dat meer mensen van deze fantastische locatie kunnen blijven genieten.

 

Nathalie

#42

2014-08-12 08:55

Door het besluit van stadsdeel Zuid zien wij onze droom in duigen vallen. Volgend jaar zouden wij zo graag trouwen bij Zomers. Het zou een mooie Zomerse dag worden. Ons inziens is er geen enkele andere locatie die het park beach evenaart.


Maar afgezien van onze persoonlijke teleurstelling is het een groot verlies voor het Amstelpark. Hoe jammer is het wanneer Zomers en daarmee de Zomerse gezelligheid verdwijnt. Een waar gemis voor het park en de bezoeker.

Viktor

#43

2014-08-12 09:32

My first visit to Amsterdam at the event Sensation was amazing also because that friends visited the surprisingly comfortable place - we stay at Nova hotel  located opposite Amstelpark Zomers is most beautiful cafe. Nice breakfast, lunch and dinner. I believe it is Best location for any Party or  Wedding!


Gast

#44

2014-08-13 10:22

Ga maar goed zo door Gemeente Amsterdam, het enige waar jullie de laatste tijd mee bezig zijn is het transformeren van Amsterdam van een stad naar een dorp. Kansloos hardwerkende ondernemers pakken met bureaucratisch geneuzel en de inwoners en toeristen dit soort mooie plekjes ontnemen, jullie zijn gewoon ronduit triest bezig!

gast

#45 burocratisch geneuzel

2014-08-18 07:05

Wat een burocratisch geneuzel dit, kan wel honderd anderen plekken verzinnen die dicht zouden kunnen. Wat bezielt de Gemeente Amsterdam toch om dit soort unieke locaties in Amsterdam voor onder andere huwelijken dicht te gooien? 

 


Gast

#46

2014-08-18 20:55

Betrouwbaarheid van gemeentelijke overheid komt in het nauw als Parkbeach Zomers, die onlangs een vergunning heeft gekregen als officiële
Trouwlocatie in Amsterdam, na september geen vergunning meer heeft.
Schitterende locatie voor een huwelijk met voortreffelijke keuken en mooie omgeving.
Een besloten feest op deze locatie kan geen overlast geven, pure bureaucratie.
Steun deze petitie om Zomers gelegenheid te geven voor goede gastvrijheid en ondernemerschap

Gast

#47

2014-08-19 11:32

Na zelf gast te zijn geweest op een prachtige verrassingsbruiloft bij 'Zomers' ben ik als een blok gevallen voor deze toplocatie! Heerlijk aan het water, een hele goede fijne sfeer. Echt een plek om te laten voortbestaan, voor heerlijk eten of een prachtig feest met muziek. Kortom het complete plaatje waar echt geen einde aan mag komen.

Gast

#48

2014-08-28 14:30

Zomers moet blijven want het is een prachtige locatie voor feesten en partijen. Zeker 1 van de mooiste trouwlocatie's!!!!