Stop ISIS geweld tegen burgers in Irak en Syrie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop ISIS geweld tegen burgers in Irak en Syrie.


Gast

#26 Stop

2014-08-12 10:29

Aanhangers van ISIS in Nederland svp naar ISIS sturen. Ik betaal de tickets! (Enkel)


Gast

#27

2014-08-12 18:43

Dit is ontoelaatbaar en moet z.s.m. stoppen!!!
Wij mensen moeten hier aan doen wat maar mogelijk is!!
Laat er in Godsnaam Licht in de Duisternis komen.

Gast

#28

2014-08-12 19:59

2014 ongelooflijk gruwelijk dit moet stoppen!

Gast

#29

2014-08-12 21:57

ik kan niet begrijpen dat Nederland niks doet

Gast

#30

2014-08-13 08:53

Top initiatief!

Gast

#31

2014-08-13 19:56

Goed initiatief!! Kei hard aanpakken dit soort idioten. Je moet echt ziek in je hoofd zijn, als je tot dit soort daden in staat bent en nota bene tegen onschuldige mensen!
SiSi

#32

2014-08-16 07:55

Isis MOET gestopt worden, deze misselijkmakende organisatie moet met wortel en tak uitgeroeid worden!

De hele wereld (EU, US, Rusland, Japan, China, Iran) etc zouden samen moeten optrekken om deze verschrikkelijke satanische sekte de kop in te drukken. 

 

Hoe kun je achter een organisatie staan die mensen onthoofd, waaronder ook kinderen?

Dan ben je wel echt de weg kwijt en zou je eens langs de psychiater moeten gaan!

 


Gast

#33

2014-08-18 14:42

Stop het moorden de gene die hierbij voordeel heeft zijn de zionisten
Joshua

#34 Re:

2014-08-18 16:47

#33: -  

 Zionisten?

Mohamed Idioten, zal je bedoelen.


Gast

#35

2014-08-24 00:55

Goede petitie. IS werpt ons terug in de middeleeuwen, bekeer je tot de Islam of je kop gaat eraf. Letterlijk. Wie er nog steeds van overtuigd was dat de Islam een vreedzame godsdienst is zal nu toch wel de ogen opengaan.

Gast

#36 Re:

2014-08-24 01:19

#11: Wester -  

Dat er geageerd word tegen Israel komt omdat mensen vaak voor de onderliggende partij zijn.

In dit geval de Palestijnen die nu de klappen krijgen. Als Israel niet de Iron Dome had bezeten die hun tegen duizenden raketten beschermd heeft zou het aantal slachtoffers in Israel vele malen groter zijn geweest dan nu in Gaza. Dat kost Israel de sympathie van de wereld. Vele duizenden doden aan Israelische kant zou Israel waarschijnlijk massale sympathie opleveren.

Israel vecht voor zijn bestaan met een hand op de rug gebonden, want militair gezien zijn ze best wel in staat om van heel Gaza binnen twee dagen een grote parkeerplaats te maken.

Mensen vergeten vaak dat de onderliggende partij niet altijd het gelijk aan hun kant behoeft te hebben.

Tevens speelt ook mee dat de bevolkings samenstelling van Nederland de afgelopen 40 jaar aanzienlijk veranderd is en dat de Palestina aanhangers evenals de ISIS aanhangers veel meer kabaal maken dan de Israel aanhangers.

HAMAS en IS (ISIS) zijn twee appeltjes aan dezelfde boom.Beide verheerlijken de dood, het leven zegt hun niets, het hiernamaals is alles. Israelisch houden van het leven, vele malen hebben ze een handreiking gedaan, de Sinai teruggegeven aan Egypte, de Gaza strook aan de Palestijnen, als de Palestijnen gewoon hun Gaza zouden opbouwen zouden er helemaal geen problemen zijn. Zou Israel best de grenzen openen, als ze echter de gegeven hulp gebruiken om tunnels te graven en raketten te smokkelen om daarmee Israel kwaad te doen, kun je de Israelisch toch moeilijk kwalijk nemen dat ze hier maatregelen tegen nemen.

 

Arthur

#37

2014-08-30 23:28

Sehr gute Petition, die ich als Schweizer gerne unterstütze!

Auf der niederländischen Seite läuft in dieser Richtung eindeutig mehr als auf der deutschen. Da gibt es überhaupt viel weniger Unterschriften als hier. Und wenn, dann vor allem für Tierschutzanliegen.

Wenn Sie möchten, dürfen Sie gerne auch meine Petition für ein Ende des Syrienkriegs unterstützen. Sie läuft schon seit 1. Juni 2014 und hat doch erst 51 Unterschriften erhalten. Ich lade Sie herzlich ein, das zu ändern:

www.petitionen24.com/stopp_syrienkrieg

(leider kann ich keinen funktionierenden Link eingeben; bitte kopieren Sie die Zeile in Ihren Browser)

Gast

#38 Re: Re:

2014-09-10 11:01

#36: - Re:  

 Veel Nederlanders kletsen met de media mee en weten niet waar het in feite om gaat.

De i.s en hamas aanhangers zijn zelf de grootste moordenaars, zij willen Israel vernietigd zien, door moord en brand te bleren als hamas raketten afvuurd en Israel terug slaat.

Hoe dom is de zienswijze van de media en vele on nadekende Nederlanders.

Gast

#39

2014-09-22 07:03

Waar blijven de handtekeningen,tegen de idiote moordbrigade i.s.?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-09-22 07:16


Rob

#41 Glad!

2014-09-22 11:06

#33: -  

Zoals gewoonlijk draaien moslims alles om. Zwart wordt wit genoemd en wit wordt zwart genoemd. De "profeet" heeft zelf massaal mensen onthoofd. Onder andere van de laatste Joodse stam in Medina heeft hij alle mannen onthoofd (hij zal ze wel niet allemaal zelf onthoofd hebben want plusminus 600 hoofden afsnijden is te vermoeiend voor één persoon neem ik aan). Hij is het ideale na te volgen voorbeeld voor islamieten dus zijn IS aanhangers geen zionisten maar trouwe gelovigen.......


Gast

#42 IS geen moslims

2014-09-23 06:33

Ik heb liefde voor mijn geloof. Ik heb haat tegen de mosters die de islaam misbruiken voor macht en geld.

Als moslim durf ik mij wel uit te spreken. IK BEN TEGEN IS!!


Gast

#43

2014-10-02 13:49

die isis moet je snel stopen want anders gaan wij er aan denk
gast

#44 stop ISIS onmiddelijk

2015-01-16 17:25

Terug naar de barbaarse middeleeuwen met dat krapul  van ISIS. Wat ze wel vergeten is dat in de middeleeuwen hadden we geen werkloosheid en  ziekte uitkering en ook geen kindergeld en een leefloon.Dus ge daan met uitkeringen en profiteren Dus vanaf nu zullen ze moeten werken gaan willen ze geld. Zal snel gedaan zijn met hun islamitische barbaarse staat.


Gast

#45

2015-05-05 07:17

Waarom moet de on schuldigen dood om dat we een geloof hebben. Waarom moet er dan zo veel doden vallen op onschuldige burgers kinderen waarom mogen hun Geen toe komt. Hebben en in vreden leven.

Gast

#46

2015-11-17 01:09

Kom op tis al erg genoeg

Gast

#47 Re: Stop

2015-11-17 01:10

#26: - Stop 

 Genoeg