Leidsche Marie moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Leidsche Marie moet blijven.


Gast

#101

2015-05-01 20:48

Misschien een idee om dan met zijn alle erheen te gaan en gezelligheid zonder drank te hebben gewoon om een punt te zetten bij lenfrink 


Gast

#102

2015-05-01 21:41

Omdat het een toppertje is marie

Gast

#103

2015-05-02 00:22

Een hoop mensen wisten hier niets over het verleden van de eigenaresse.Dat de burgemeester dit allemaal doet is omdat ze al vanaf het begin tegen haar bezig zijn.Aangezien ze haar niets konden maken willen ze haar nu pakken op het feit dat ze nu zelf denken dat ze dat belastinggeld wit wast Nou sorry hoor maar dat is al 7 jaar geleden dat ze dat geld had.wie gaat er 7 jaar geld bewaren als je het juist hard nodig heb als je weer vrij komt.Die vrouw heeft na haar vrijlating een bijstandsuitkering gehad tot vorig jaar dat zij haar café begon.Als ze nou echt geld had willen wit wassen lijkt het mij dat ze dan nou net iets voor haar zelf gaat beginnen waar een bibob onderzoek wordt gedaan maar had ze iets anders begonnen.Nee dit is haar gewoon extra onderuit trappen zodat zij alle gasten verliest in haar café Maar dat laten we niet gebeuren want die vrouw verdiend onze steun.


Gast

#104

2015-05-02 01:02

Belachelijk, wat telt is het heden, niet het verleden. Neem aan dat de proeftijden zijn afgelopen dus, je begint dan weer met een schone lei. Nog ff krijg je levenslang voor belletje trekken, wat een onzin wat heb fraude en hennep nou te maken met een cafe uitbaten. Te gek voor woorden zo wordt het ondernemen gewoon kapot gemaakt, bedankt gemeente wees maar weer trots op het dwarszitten van de gewone vrouw.
westlander

#105 Re:

2015-05-02 06:24

#1: -  

 Marie zegt dat ze onschuldig is. Ik vind dat ze die bibob maar online moet zetten. Als ze niet crimineel is, dan mogen we allemaal dat lezen, niet dan? Marie, de bibob heeft jouw onderzocht. Jouw advocaat heeft dat bibob verslag gekregen. Ook jij en de gemeente hebben van de bibob de conclusies gekregen. Ik lees bij tv WEST dat je veroordeeld bent. Laat de mensen oordelen. Stuur jouw bibob naar omroep west of het Leids Dagblad!


Gast

#106

2015-05-02 06:28

je kan iemand maar 1 keer veroordelen
westlander

#107 Re: Re:

2015-05-02 06:32

#47: - Re:  

 Bibob niet bekend. Daarom moet Leidse Marie die bibob online zetten. Zij en haar advocaat en de gemeente heben allemaal een kopie van de bibob gekregen. 

bijstand

#108 Re: Leidsche marie

2015-05-02 06:40

#69: - Leidsche marie 

 Als jij echt Liedse Marie bent, zet dan dat bibob verhaal op het internet. Want hun hebben alles uitgezocht. Als jij onschuldig bent, dan mogen wij dat toch wel weten. Niet dan. En word die bibob niet besproken in de gemeenteraad. Daar kun je dan toch naartoe. Om te vechten vor jou eigen zaak. Ik vind dat je een kans moet krijgen. Je liep al twintig /20/ jaar in de steun.


Gast

#109 Re: Re: Leidsche marie

2015-05-02 08:58

#108: bijstand - Re: Leidsche marie 

 Jullie weten net zo goed als ik dat dat niet mag.Aan mij ligt het niet want ik heb geen geheimen en ik schaam me er ook niet voor.


Gast

#110

2015-05-02 11:25

omdat het geheel van de zotte is dat Marietje moet sluiten.
Ze heeft 1 van de leukste cate's van Leiden en iedereen verdient toch een 2e kans

Gast

#111

2015-05-02 14:15

Ik heb ondertekend omdat ik vind dat niet iemand op zijn verleden afgerekend moet worden maar gewoon een 2e kans verdiend.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-05-02 16:41



Gast

#113 Re: Re:

2015-05-02 16:45

#93: - Re:  

 ze vweten zelf wel wie ik ben dat zooitje wietkwekers

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-05-02 20:32



Gast

#115 Re: Re: Re:

2015-05-02 20:36

#113: - Re: Re:  

 oja raymond als ik het niet zeker weet zal ik het niet zeggen en schijven


Gast

#116 Re: Re:

2015-05-02 20:42

#93: - Re:  

 oja raymond als ik het niet weet zal ik het niet zeggen en schijven


Gast

#117

2015-05-03 01:59

Ik vond het te gek voor woorden daat iemand haar werk nier kan doen door haar verleden waar ze voor gestraft is en nu een eerlijk bestaan wil opboiwen
zo word zejuist terug de criminaliteit in gestuurd

Gast

#118

2015-05-03 12:23

Omdat het onzin is dat dit café dicht moet.

Eindelijk weer is een gezellig café !!!!

Gast

#119

2015-05-03 12:59

Omdat ik hier een ontzettend "eens een dief,altijd een dief" gevoel bij krijg. Als je dus gaat ondernemen in deze tijden is dat alleen maar toe te juichen, nee wat doet de gemeente Leiden....die willen deze kroeg sluiten omdat wellicht misschien ooit eens iets zou kunnen gebeuren. Laten ze zich dus lekker bezig houden met het huisvesten van pedo's en het bouwen van moskeeën.....vermoeiend!
Bijstand

#120 Re: Re: Re: Leidsche marie

2015-05-04 17:20

#109: - Re: Re: Leidsche marie 

Leidse Marie, je zegt je weet zelluf dat dat niet mag. Wat mag niet? Die bibob gaat toch over jouw? en dan mag je toch zelf weten of jij die op het internet zet om je onschuld aan te tonen. Je hebt toch al die tijd geknokt om uit de bijstand te koemn en nu heb je een eigen zaak en dan moet je ervoor knokken en daarom moet je die bibob naar het Leids Dagblad sturen. Vertel ons nou eens wat die bibob over je schrijft en of ze gewoon over je liegen. Ze zeggen dat je met wiet hennep te maken had? Maar mag je dan geen eigen cafeetje meer beginnen? 

 


Gast

#121 Re: Re: Re: Re: Leidsche marie

2015-05-04 18:14

#120: Bijstand - Re: Re: Re: Leidsche marie 

 Ik mag er niet te inhoudelijk op in gaan ivm rechtszaak.maar als je goed leest en dan heb ik het niet over het leidsch dagblad want die schrijft alleen maar dingenin opdracht van de gemeente .Ze denken dat ik zwart geld heb van 7 jaar geleden en dat ik dat nu wil witwassen.Als ik zwart geld had gehad van 7 jaar geleden dan had ik toch geen bijstand aangevraagd?en dan had ik toch ook geen leningen gekregen van de gemeente.Nooit hebben ze dat gevraagd of onderzocht en opeens na 7 jaar komen ze ermee iedereen weet dat als je iets in de horeca begint dat je automatisch een bibob onderzoek krijgt ik had daar geen probleem mee want ik had en heb niets te verbergen.ze proberen mij al een jaar te dwarsbomen en kunnen mij van de wet niet pakken op mijn straf omdat dat verjaard is dus proberen ze het op deze manier.oordeelt de bibob gezegt dat er geen ernstig gevaar bestaat dat ik mijn vergunning zal misbruiken.dus hIer draait het om.en ja alles wat de gemeente naar buiten heeft gegooid is inbreuk op mijn privacy en daar zijn ze ook al fout in want het Leidsch dagblad gaf mij vorige telefonisch te kennen dat ze de informatie hebben gekregen van burgemeester lenferink


Gast

#122 Re: Re: Re: Re: Leidsche marie

2015-05-05 07:40

#120: Bijstand - Re: Re: Re: Leidsche marie 

 Heb hier onder antwoord gegeven


Gast

#123

2015-05-05 08:43

Het is een hartstikke leuk en gezellig café en dan moet die gaan sluiten, dat slaat nou helemaal nergens op. Ok kom zelf uit Amsterdam en heb daar opgetreden en het is daar hartstikke gezellig, leuke mensen, leuke dj leuke sfeer
Alles is leuk daar laat hem open blijven

Gast

#124

2015-05-06 21:18

Omdat een leuk en gezellig Hollands café behouden moet blijven!
Ze zijn onderhand al op een handje te tellen!
Afblijven dus!
#Maak je meer druk om de Apollo lenferink..!

Gast

#125 Re: Re: Re:

2015-05-08 09:13

#116: - Re: Re:  

 Is t zo... 

Vind ik je nog van het laagst als je je verschuild achter dit soort dingen,

waarom dan anoniem ? Waarschijnlijk ben jezelf 1 van de grootste feestvierders die er staat als Bianc en Robbie weer is wat voor de stad organiseren... Zo jammer dit