Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!.


Gast

#2201

2015-07-20 20:11

De geweldsinstructie van de politie is niet meer van deze tijd. Het is van de gekke dat in dit land politieagenten in uniform of in burger op de vlucht slaan en achtervolgd worden omdat ze bang zijn voor escalatie. Niet alleen op dat bepaalde moment, maar zeker erna, vanuit de eigen organisatie. Geef de politieman/vrouw meer macht op straat en dek dit af met een beter en eigentijds stel wetten!!

Gast

#2202 Re:

2015-07-20 20:12

#2173: -  

 EN alweer een blauw-hemdje (uiteraard met mavo diploma op zak), wat zich meer meent dan de wet of burger.

 Uitspraak is terecht!


Gast

#2203

2015-07-20 20:12

Te gek voor woorden, deze uitspraak.
Wie wordt er beschermd? De diender of de crimineel.
Bij veel uitspraken de laatste. Rechter, schaam je kapot. Hoop dat je nog in de spiegel durft te kijken.

Gast

#2204

2015-07-20 20:12

De crimineel wordt altijd de hand boven neht hoofd gehouden
dat moet veranderen want de inbreker heeft altijd gelijk.

Gast

#2205

2015-07-20 20:13

Dit is Onrecht in de meest ernstige vorm. Vandaar mijn handtekening.

Gast

#2206

2015-07-20 20:13

Omdat de straf belachelijk is, ik moet de eerste nog vinden die het leuk vind om een wapen te trekken, elke dag staan ze bloot aan een hoop geweld en steeds minder steun, het respect voor de politie verdwijnt mede door deze uitspraken

Gast

#2207

2015-07-20 20:14

omdat ik het niet met de uitspraak eens ben. die agent deed gewoon zijn werk.

Gast

#2208

2015-07-20 20:15

Het is van de zotten dat een diender zich niet kan en mag verdedigen vuurwapen gebruik moet kunnen in dit geval top van die agent alleen jammer dat we van die zotte rechters hebben in dit land.

Gast

#2209

2015-07-20 20:16

Ik heb deze petitie ondertekend omdat hier gewoon helemaal niks van klopt. Die agent verdient een gratificatie omdat hij misschien wel zijn collega's heeft behoed van nog meer ellende. Net als duizenden van zijn collega's staat hij voor onze veiligheid

Gast

#2210

2015-07-20 20:16

Zo'n uitspraak komt uit een ivoren toren.
Laat die rechter maar eens een paar keer met een arrestatieteam meegaan, dan denkt hij er wel anders over.

Gast

#2211

2015-07-20 20:16

Op deze manier durf je straks als agent niets meer te doen en dan wordt beschermen van burgers je wel heel moeilijk gemaakt. Uiteindelijk waren deze mensen betrokken bij een misdrijf en dus schuldig. Dat hierdoor iemand gewond is geraakt is dan jammer maar helaas. Hadden zij geen misdrijf gepleegd dan was er ook niets gebeurd. Deze agent deed zijn werk en hierin gebeuren ook wel eens dingen die je niet van te voren had kunnen voorzien, maar voortvloeien uit een samenloop van omstandigheden. Een politieagent kiest niet voor dit beroep om maar lekker te gaan schieten, maar omdat het een roeping is. Om mensen te helpen. Met deze uitspraak maak je deze agent kapot. Bedankt voor deze slechte uitspraak.

Gast

#2212

2015-07-20 20:16

word tijd dat de politie weer politie kan zijn, dit gaat uit de hand lopen. de mensen nemen straks het recht in eigen hand want de politie mag niks meer.

Gast

#2213

2015-07-20 20:16

Ik ben vaak niet eens met de Politie of eigenlijk justitie . Maar in dit geval is het voor de zotte dieze uitspraak , dit kan niet en mag niet waar zijn!
Deze agent moet per direct vrij gesproken worden en eer herstel .

Gast

#2214

2015-07-20 20:17

Ik sta achter de politie

Gast

#2215

2015-07-20 20:17

ik vind het zelfverdediging als een gek dit doet moet er wel iets gebeuren

Gast

#2216

2015-07-20 20:17

Omdat deze gang van zaken de omgekeerde is!!!
En agenten zo onmogelijk nog kunnen (durven) werken.
En het helemaal mis is, al enkele jaren, in dit land.
Niet alleen voor de politie, maar ook voor mensen op de ambulance, GGZ-begeleiders etc.

Gast

#2217

2015-07-20 20:18

Belachelijk om als handhaver/hulpverlener bang te moeten zijn voor je positie in de samenleving als je voor die zelfde samenleving opkomt voor het recht waaraan je uitvoering geeft.
Omgedraaide wereld en de rechter die hierin een beslissende rol denkt te kunnen spelen die moet maar tegen een portie geweld aanlopen en dan vooral met z'n allen de andere kant uitkijken.

Gast

#2218

2015-07-20 20:18

De omgekeerde wereld, wie wil er op deze manier nog bij de politie gaan werken.

Gast

#2219

2015-07-20 20:18

Agent doet zijn werk in opdracht van de maatschappij. Kan niet zo zijn dat hij zonder opzet een fout maakt of iets verkeerd gaat en daardoor gevangenisstraf krijgt. Hij moet dit wel in een fractie van een seconde beslissen. Ook daar dient rekening mee gehouden te worden. Zo'n rechter heeft dagen de tijd om na te denken (en dan nog met zo'n oordeel komen).


Gast

#2220

2015-07-20 20:18

Deze petitie is een ruggesteun voor de politie.

Gast

#2221

2015-07-20 20:19

gezag en respect moet terug naar de Hermandad, waar de rechterlijke macht het totaal laat afweten

Gast

#2222

2015-07-20 20:19

De crimineel wordt slachtoffer en de beschermer wordt dader. Deze agent krijgt van de rechter nog twee trappen na, betalen van smartegeld en vergoeden van een gat in zijn jas.

Gast

#2223

2015-07-20 20:19

Dit is de omgekeerde wereld mijn zoon is ook agent en heeft dit ook mee gemaakt met een schiet incident ruim 2 jaar geleden en hij is er nog mee bezig de zaak is nog niet afgerond. De rechtelijke macht maar ook de advocatuur is de weg voledig kwijt zij zorgen er nu voor dat goed willende dienders de andere kant ol gaan kijken om maar niet in de problemen te komen en helaas moet ik ze gelijk geven. Je eigen leven is veel belangrijker . Waar blijft onze minister nu de man die deze agenten moet steunen . Een grote schijtbak is het die nu zijn mond houdt. Succes m er t de petitie en mogen e de veel handtekening en binnen komen

Gast

#2224

2015-07-20 20:20

















Als de politie, de beschermers van burgers, orde en veiligheid de middelen wordt ontnomen om die zaken na te leven is dit land verkeerd bezig. Het is goed dat geweld in de gaten wordt gehouden maar als een agent tot stoppen maand en de crimineel reageert hier niet op dan mag de agent de middelen gebruiken die hem/haar ten dienste zijn gesteld. Als dat niet meer kan blijft er maar één ding over: de criminelen laten lopen en krijgen dus vrij spel!! Als de verhalen in de krant een beetje kloppen verdiend deze agent een pluim en al onze steun. Het is toch van de zotte dat elke idioot maar de politie als gek kan wegzetten. Het wordt tijd dat er weer respect komt voor onze mensen in het blauw!!!!!!!!!!!!!




Gast

#2225

2015-07-20 20:20

elke baan heeft z'n nadelen, en dan moet je de consequentie's ook accepteren.
als crimineel heb je dus de kans een keer te worden aangehouden, als je dan op agenten in gaat rijden,ben jij wat mij betreft aansprakelijk voor de gevolgen voor je passagier, én jezelf, niet de agent die schoot uit zelfverdediging, of voor mijn part, per ongeluk van schrik.