stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk


Gast

#126

2015-09-19 19:47

Volledig mee eens,eigen volk eerst helpen!Schandalig hoe ze hier zieke mensen behandelen,spreek al bijna 18 jaar uit eigen ervaring.Zowel op financieel vlak als moreel!Heb in al die jaren veeeel tranen gelaten daardoor ,wij zijn gewoon bij het afval gedumpt,zo voelt dat ook !Nog nooit thuishulp gehad 3 weken per maand geen eten zelf kunnen betalen(doet mijn ma ,als het kan van een veel te klein pensioen)enkel rekeningen.ik voel me heel erg zwaar verwaarloosd en zwaar vernederd!Hier zijn al wat zelfmoorden gebeurd daardoor! Zeker weten!!!!!!Mijn kinderen zijn mee slachtoffer!Geen vakantie,geen jeugd enz.......Dit had nooit mogen gebeuren,om nog maar ziek van te worden!!!!!!SCHANDE!!!!

Gast

#127

2015-09-19 22:39

En dat is achttien jaren de schuld van de vluchtelingen? Nee hè? Waarom wil je dan wel dat die mensen ervoor opdraaien?


Gast

#128 Re:

2015-09-20 10:15

#127: -  

 Ik heb nooit gezegd dat ze de vluchtelingen niet mogen helpen,echt een domme reactie ,als u in mijn schoenen zou staan zou u er helemaal anders naar kijken,door alle ellende (want hier kan ik maar een fractie schrijven)kan ik geen mensen tekort doen,u weet gewoon echt niet hoe erg het hier is gesteld in België!Ik nodig u uit eens dezelfde ellende mee te maken,en eigenlijk veel langer dan 18 jaar(leed van mijn zussen!!!!)U weet echt niet waarover u praat ,vluchtelingen zijn vaak volledig gezond,het gaat hier niet over opdraaien hoor.Ik kan al lang niet meer voor mezelf opkomen ,zij wel!En geloof me als ze moesten weten dat ze hier hetzelde zouden meemaken als mij ,ze zouden ver weg weglopen!Waarom moet ik zo leven,dat vraag ik me af want ons is er altijd gezegd dat er geen geld is,vraag ik me af hoe ze voor die vluchtelingen dan gaan helpen?En waarom is er nu ineens toch geld?Hebben ze dan zo gelogen tegen ons,de zwaksten van de maatschappij?Als jij voor je eigen zieke kinderen niet meer kan zorgen (en er zijn er veel)zou jij er dan nog een massa bijnemen?Hier plegen mensen dagelijks zelfmoord door de ellende,zeker weten ,zo gaan ze vluchtelingen helpen!En de vluchtelingen zijn daar niet de schuld van,de regering wel!!!!En daarom is het wel normaal dat wij,die worden doodgezwegen ons eens laten horen,ik heb al lang gezwegen!Mijn zus is zo overleden,omdat er totaal geen hulp was!Ik ben zelf een vluchteling in eigen land ,hopelijk overleef ik want ik moet voor 2 kinderen zorgen in uiterst moeilijke omstandigheden!Zonder mijn kinderen hoeft het voor mij niet meer!

Help jij dan maar de vluchtelingen alleen!

 

 

 


Gast

#129

2015-09-20 10:26

Wat is je probleem dan, als de vluchtelingen toch mogen worden geholpen?


Gast

#130 Re:

2015-09-20 10:45

#129: -  

 Dat de mensen hier ook beter moeten verzorgd worden verdorie,gij snapt het niet he!

 

Natas

#131 Re: Re:

2015-09-20 14:04

#14: - Re:  

 welke hulp, zowel financieel als qua huisvesting kregen die vluchtelingen van de landen waarheen ze toen vluchten??

 

Vlaams en echte Vlaming

#132 Re: Re:

2015-09-20 14:29

#6: - Re:  

 Iemand uitmaken voor idioot is gemakkelijk, als je zo graag bij die mensen hoort, ga er dan wonen!!


Gast

#133 Re: Re:

2015-09-20 22:58

#130: - Re:  

 Ik snap het wel, maar daar gaat deze petitie niet over. Deze petitie gaat over het geen hulp willen verlenen aan asielzoekers.


Gast

#134 Re: Re: Re:

2015-09-20 23:00

#132: Vlaams en echte Vlaming - Re: Re:  

Voel jij je aangesproken? Ben jij die idioot die die persoon heeft wijsgemaakt dat de vluchtelingen hier hun wetten komen stellen?


Gast

#135 Re: Re: Re:

2015-09-21 14:15

#133: - Re: Re:  

 Daar gaat deze petitie vooral

wel over ,er staat wel het woordje'eerst' he.Toch maar normaal dat je eerst zorgt dat de zwakste groep in je eigen land geen honger lijden ,ze maakten ons altijd wijs dat er geen geld voor is!Dan vluchtelingen helpen.(Ik sta al veel langer op 'de wachtlijst'!Waarom schieten ze zieken en bejaarden over?Wil ik wel eens weten!

 

 

 


Gast

#136 Re: Re: Re: Re:

2015-09-21 16:06

#135: - Re: Re: Re:  

 Omdat jij onderdak hebt en de vluchtelingen niet. Is dat zo moeilijk te begrijpen?


Gast

#137

2015-09-21 16:38

Jij weet blijkbaar niet hoe ik aan een dak geraakt ben en 'k heb het niet gekregen hoor!Vluchtelingen zijn die content met een gratis dak alleen?Kunt ge wel niet eten he?Hypocriet!En ik heb nooit gezegd dat ze daar niet voor mogen zorgen!Jij weet gewoon echt niet waar je over spreekt!Mijn zus,kinderen en ikzelf moeten dus voeding,kleding schoenen,En zo ontzien al minstens 20 jaar....om de vluchtelingen dat wel te geven?Zo kunt ge bezig blijven!Sorry als ge enkel die miserie ziet ... ik leef niet van giften,ik moet elke dag zwaar rantsoeneren,....en vergeet al de rest maar(vakantie,ontspanning,vervoer,verf,elektrische toestellen of eender wat...)Ik kan nooit meer werken dankzij verwaarlozing van een arts!Heb nochthans goed gestudeerd!Doe maar eens 't zelfde! Dan wil ik pas eens naar u luisteren,Mijn verhaal eens tegen het uwe,dan zul je weten waar ik het over heb!Ik ben zeker niet hypocriet want ik weet ook waarom!

Pfffff mensen helpen en anderen laten creperen,HEEL SLIM!!!!!!!!

 

 

 


Gast

#138 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-21 16:55

#136: - Re: Re: Re: Re:  

 Kan u garanderen dat mijn verhaal veel harder is dan dat van een vluchteling,geloof het of niet,het is zo,door wat bepaalde mensen mij hebben aan gedaan,hier in België!En toch lees ik hier van die hypocriete meningen van mensen die niet weten wat ze zeggen!Waarschijnlijk zelf te verwend ,kan niet anders!

 


Anonymous

#139

2015-09-21 18:01

Iedereen die hier beweert dat zijn lot veel zwaarder is dan dat van mensen die hun huis, hun familie, hun vrienden, hun land, ALLES moeten verlaten om te rennen voor hun leven, moet toch eens bij zichzelf te rade gaan, want JE LIEGT!!!


Gast

#140 Re:

2015-09-21 18:13

#139: -  

 A ja?Ik ga er een boek overschrijven,houd u maar vast want ge gaat er niet tegenkunnen!!!!


Gast

#141 Re:

2015-09-21 18:15

#139: -  

 Goedkoop excuus!

 


Gast

#142 Re: Re:

2015-09-21 21:52

#141: - Re:  Goedkoop excuus!

 Ook een waardevolle bijdrage. Hij/zij heeft gelijk. Al die mensen die nu plots zielig gaan doen alsof ze nog minder hebben dan mensen die niets meer hebben. Vast wel. Blijft vreemd dat al die mensen in staat zijn om dat hier op het internet te zetten. Hebben ze volgens mij toch op zijn minst een computer of een smartphone, een internetabonnement, electriciteit. Zielig, hè?


Gast

#143

2015-09-22 05:23

Omdat het van de zotte is dat onze eigen bevolking de dupe is van het idiote beleid hier in Nederland. ..

Gast

#144

2015-09-22 08:54

Omdat ze gelijk hebben genoeg is genoeg eigen bevolking kreunt kapot doir die asielzoekers migranten en noemt mor op eerst miserie in eige land regelen

Gast

#145 Re:

2015-09-22 09:15

#143: -  

 De petitie gaat over België, hoor.


Gast

#146 Re: Re: Re:

2015-09-22 09:39

#142: - Re: Re:  

Goedkoop excuus was eig een reactie ,ook van mij (foutje).Ik heb nooit gezegd dat ze de vluchtelingen niet mogen helpen.

Weet je ,ik heb nog studerende kinderen dus die hebben een computer nodig,al van in de lagere school,dus ook internet!

Vroeger hebben we altijd een afgedankte computer van een bedrijf gebruikt!Ik heb van mijn inkomen geen centen om er eentje te hebben,ik heb ook geen vervoer!Weet je ,ik moet voortduren geholpen worden door eigen familie die daardoor ook een rotleven hebben.U bent zeer medelevend moet ik zeggen ,echt een schande! Zo hypocriet!Ik vind het goed dat u hier uw ware aard laat zien,dat bevestigd nogmaals dat er slechte mensen zijn die in staat zijn om zieke mensen zo slecht te behandelen!Wel erg dat u nog zo'n lange weg hebt af te leggen om mensen met respect te behandelen want u weet echt niet wat miserie is!Ik weet het wel want door mensen zoals u heb ik het meest dierbare in mijn leven verloren,dat kan je nooit meer goed maken,niet met geld ,niet met woorden,niet met medeleven,met niks!


Gast

#147

2015-09-22 11:15

De oorlog is daar al meer dan 5 jaar bezig ! waarom komen ze nu naar Europa? waar gaat dit eindigen ? en wat met de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen ? het moet gewoon stoppen !

Gast

#148 Re: Re: Re:

2015-09-22 12:21

#142: - Re: Re:  

 En ik zal u nog eens iets vertellen,vorig jaar met Kerst ,geen cent op zak,iedereen geschenkjes zien kopen,sta ik in de lift,komt er een vreemdeling,die hier uiteindelijk een goed leven heeft kunnen opbouwen(ik niet want ik ben min 66 % invalide)gewoon express over mijn tenen rijden met een buggy om ook nog eens voor te steken,ik druk op de knop om de beveiligingsmensen er bij te roepen .(Ze schreeuwen moord en brand om zelf het slachtoffer uit te hangen!)Kom ik boven aan ,staan er 2 vreemde mannen mij op te wachten die me klop geven langs alle kanten en mij uit de lift sleuren en me op de grond zwieren,mijn dochter staat er op te kijken want kan niks doen terwijl ik het uitschreeuw dat ik gehandicapt ben.Krijg je als antwoord,'gij marginaal,ge stinkt'spottend in mijn gezicht!Iedereen staat er op te kijken want niemand durft iets doen!Ruil jij maar eens met mijn leven dat ik achter de rug heb,EEN ROTLEVEN HIER IN BELGIÊ!!Zeg maar dat ik nog heel braaf ben,ik heb nog nooit iemand iets in de weg gelegd,nog nooit!!!!!!U bent zo naiëf!!!!


Gast

#149

2015-09-22 15:28

Ja, dan heb je dus evengoed nog meer dan iemand die niets meer heeft, geen huis, alleen de kleren die die aan heeft, nog maar een grijpstuiver op zak.

Ieder mens die hulp nodig heeft moet geholpen worden, maar waar de nood het hoogst is, moet de eerste hulp geboden worden. Daar is helemaal niets naïef aan.


Gast

#150 Re:

2015-09-22 15:32

#149: -  

 Vraag jij dan eens aan een vluchteling of ze willen ruilen met mijn leven,en zeg hen dat er geen andere optie mogelijk is .