Save Scala on Stage!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Save Scala on Stage!.


Gast

#26

2015-11-26 11:19

Volgens mij vindt de schoolleiding dit evenement o0ok fantastisch en gooide meneer Weeber zelfs met woorden als Castellum vorig jaar na afloop van het event. Zonder scala on stage is het schooljaar niet door te komen! Ik kijk er altijd zo naar uit! Wat een talent! En wat ben ik dan trots op die leerlingen (ook die het geluid en het licht doen). En docenten die er zoveel voor doen natuurlijk niet te vergeten!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-11-26 11:41



Gast

#28

2015-11-27 11:16

Omdat muziek veel belangrijker is dan de meeste scholen zich realiseren. Ook is het de bedoeling dat iedereen zijn talenten een keer kan laten zien, of dit nou een sportief talent is of een muziekaal talent. Heb de afgelopen jaren zelf 1 keer meegedaan en een hoop talentvolle mensen voorbij zien komen, die wil iedereen toch blijven zien groeien? Ik hoop dat het jullie lukt, succes!

Gast

#29

2015-11-28 02:38

Cultuur is ontzettend belangrijk en met name omdat het motto van het scala 'accent op talent' is vind ik dat scala on stage door moet gaan. Ook is muziek een manier om mensen samen te krijgen. Het zou zonde zijn om zo een leuke, belangrijke en talentrijke avond af te schaffen.