Christian Gandu moet in Nederland blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Christian Gandu moet in Nederland blijven.


Gast

#276

2015-12-05 08:29

Omdat hy het verdient!!!

Gast

#277

2015-12-05 08:31

Hij moet gewoon in nederland blijven, dit kan echt niet na zoveel jaar al in nederland.

Gast

#278

2015-12-05 08:39

Omdat het niet menselijk is dat deze jongen terug gestuurd wordt. Hij heeft geen familieleden daar hij heeft een leven opgebouwd hier. Hij heeft NIETS FOUT GEDAAN!

Gast

#279

2015-12-05 08:39

deze jong moet hier blijven. voor mij is hij gewoon een Nederlander. Hij is hier opgegroeid en hij heeft hier zijn leven en familie. Hij speelt goed voetbal ik kan nog wel even doorgaan kortom hij moet gewoon hier blijven en Nederlandse identiteit krijgen als je hem terug stuurt dan ontneemt hem zijn toekomst.

Gast

#280

2015-12-05 08:40

Te gek voor woorden waar zijn we meebezig hier in Nederland.Flikker de grens maar dicht voor alles wat hier nu binnenloopt.


Gast

#281

2015-12-05 08:42

Dit is werkelijk ongelofelijk en kan en mag niet gebeuren. Ik weet gewoon niet wat ik lees, dit kan toch niet. Je gaat iemand toch niet terugsturen na bijna 15 jaar, voor mij is hij gewoon een Nederlander en hij moet in Nederland blijven....

Gast

#282 Re:

2015-12-05 08:43

#2: -  

 nou.. niet echt.. maar goed bedoeld denk ik

 


Gast

#283

2015-12-05 08:46

Deze lieve jongen verdiend het niet teruggestuurd te worden. Zijn leven is hier opgebouwd. Ook Nederlanders op papier hebben problemen met financiën. Hij heeft gewoon wat hulp nodig.

Gast

#284

2015-12-05 08:47

In dit soort situaties schaam ik me Nederlander te zijn! De mensen die dit land horen te besturen snappen zelf waarschijnlijk niet waar ze mee bezig zijn! Schande!!!! Hij zou een gouden paspoort moeten krijgen ipv dat hè het afpakt!

Gast

#285

2015-12-05 08:48

Ik vind dat je na zo'n lange tijd in Nederland, niet verdient terug te worden gestuurd naar je eigen land. Ook kan hij bij niemand terecht in Afrika. Zijn familie en vrienden wonen allemaal hier

Gast

#286

2015-12-05 08:51

Omdat bijna alle pubers en veel jong volwassenen slordig met dit soort zaken omgaan. Het is onmenselijk om ze daar op af te rekenen. Hij is vernederlandst en heeft het recht om het te blijven.

Gast

#287

2015-12-05 08:53

Hoe kan hij in congo leven ,wat heeft hij daar ?
Salaris toekomst?
Hij moet blijven
Groeten

Gast

#288

2015-12-05 09:06

Ik vind het een schande dat hij om een paar slordigheidsfoutjes weg moet. Als ik daar wat slordig in zou zijn word ik toch ook niet weggestuurd uit Nederland?

Gast

#289

2015-12-05 09:24

Nederland speelt vieze spelletjes

Gast

#290

2015-12-05 09:25

Ik vind het belachelijk dat een jongen die hier al zo lang woont en alles hier heeft teruggestuurd wordt naar zijn 'eigen' land waar hij niets heeft en niemand kent. Ik vind dat hij gewoon in Nederland thuishoort.

Gast

#291

2015-12-05 09:26

op gevoel

Gast

#292

2015-12-05 09:28

Omdat het asielbeleid in Nederland blijkbaar is opgebouwd uit letters en cijfers, naar personen wordt (lijkt!) niet gekeken!
Danny Koster
Gast

#293

2015-12-05 09:34

Belachelijk en onwerkelijk dat iemand waar ik in de jeugd als klein jochie nog tegen heb gevoetbald, iemand die al van kleins af aan woonachtig is in Nederland, zomaar het land uit wordt gezet. De beste man heeft alles hier ( vrienden, familie.. Zoals een ieder ander in 14 !! jaar zou opbouwen ) en niks in Congo. Verdient hier gewoon zijn geld, heeft een aandeel in de Nederlandse maatschappij en doet naar mijn weten niemand kwaad. Gun hem hier dan ook de rest van zijn leven en niet in een land als Congo. Ik zeg dit niet eens uit eigen belang want ik ken Christian gandu puur omdat ik tegen hem gevoetbald heb en via via, waarschijnlijk weet hij niet eens wie ik ben. Ik zeg dit dus niet omdat ik er der mate bij betrokken ben dat ik geen objectief beeld kan schetsen, ik zeg dit omdat ik vind dat hij dit verdiend, omdat iemand die veel meer Nederlands staatsburger is dan Congolees in nederland hoort te wonen en niet in Congo. Met alle respect maar u pakt de verkeerde mensen aan. Gandu spreekt gewoon Nederlands, verdiend zijn centjes netjes hier, heeft geen grote misdrijven achter zijn naam staan etc etc. Zou die dan nu naar Congo toe moeten omdat die wel eens foutjes heeft genaakt en wellicht zoals ik in het artikel van funx lees, zijn administratie niet altijd op tijd heeft doorgegeven betreffende zijn woonplek etc. Vind u dat verwijt daadwerkelijk groot genoeg om zulke maatregelen te nemen en vind u het in dit geval een passende straf om zo'n jongen hier alles te ontnemen en hem terug te sturen naar zijn geboorteland, waar hij NIKS heeft?? Dit maakt mij boos.

 

p.s. Ik vraag mij hardop af wat er gebeurd zou zijn als deze Christian gandu wel het Nederlands elftal had gehaald. Aangezien hij zo ongeveer elk KNVB jeugdteam heeft doorlopen. Als hij nu NEDERLANDS international was, zouden we dan nu ook deze discussie hebben? Ik weet zeker van niet. Zoiets heeft hypocriet zijn, get your priorities straight..


Gast

#294

2015-12-05 09:40

Dit is een beetje krom. Asielzoekers zijn met honderdduizenden welkom, maar iemand die al 15 jaar in Nederland woont en eigenlijk is opgegroeid moet weg? Is er gekeken of hij daar een uitvalsbasis heeft? Beheerst hij na 15 jaar de taal? Kent hij mensen aldaar?

Gast

#295

2015-12-05 09:42

waarom dat ik dit niet normaal vind,deze goede man woont al zo lang hier en nu word hij terug gestuurd sorry maar dit is niet normaal stuurd rutte maar het land uit

Gast

#296

2015-12-05 09:50

Je kan die jongen niet terug sturen. Dit is ook zijn land want nu is het gewoon een Nederlander. Stuur al die racisten maar naar de Noord Pool. Want hij gaat blijven zo niet weet ik zeker dat karma die mensen wel terug gaat pakken. Als je deze jongen terug gaat sturen heb je geen empatisch vermogen en hoor je zelf niet in deze maatschappij thuis.

Gast

#297

2015-12-05 09:51

Steun hem pls

Gast

#298

2015-12-05 09:53

Oud-leerling van mijn school.
Gevraagd om te tekenen door een collega en ik. Vind dat een kind die zo lang in Nederland woont hier moet kunnen blijven.

Gast

#299

2015-12-05 10:00

K vind dat hij moet vlijven

Gast

#300

2015-12-05 10:00

Het is absurd om deze jongen Nederland uit te zetten, wat geeft ons het recht? Waarom mogen wij wel hier wonen en hij niet? Dat is toch onmenselijk? Je kan geen stuk land "claimen" en sommige mensen wel hier accepteren en andere niet.