Albert Heijn in Oudenaarde moet blijven.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Albert Heijn in Oudenaarde moet blijven..


Gast

#76

2016-03-03 08:05

AH is een winkel naar men hart, niets kan eraan tippen.
Perfecte locatie, ruime parkeergelegenheid, ruim assortiment ook in glutenvrije produckten, en door de reclamefolder, kan men eens een serieuze slag slaan.
Daarbij is de sfeer in de winkel zeer aangenaam en overzichtelijk.

Deze Albert Heyn moet gewoon blijven, daar en zoals ie is !

 


Gast

#77

2016-03-03 09:17

ik ben rolstoel gebruiker voor mij is da vrij gemakkelijk voor daar naar binnen te rijden

Gast

#78

2016-03-05 18:06

Had nu eindelijk ah in buurt van 13 km van woning ,nu die ook weg ,moet nu 20 km ver naar deinze of harelbeke , is erover toch?? Nog geen ah in ronse of waregem zelfs , flauw!!!


Gast

#79 "26

2016-03-14 09:15

Albert Heijn Oudenaarde moet blijven!!!!In Gent vind ik het geen aangename winkel en daar loopt ook geen volk trouwens.


Gast

#80

2016-06-28 09:40

Het is niet uit te leggen dat een goed draaiende zaak wordt weggenomen omdat een ander merk minder goed draait, gewoon omdat de producten niet dezelfde zijn ( merk). Doe daar eens iets aan!! Hoeveel mensen staan er terug op straat? Deze beslissing vd directie is klootzakkerij!

Gast

#81

2017-03-14 15:14

Verschrikkelijk dat zo een TOP winkel vervangen wordt door iets als de Lidl, een winkel die niet kan tippen aan de kwaliteit van Albert Heijn. Alle speciale voedingsmiddelen kan je bij AH vinden, bij Lidl NIET. De unieke hollandse merken zullen verwijnen, daar waar ik net zo tevreden over was. De groenten en het fruit zijn steeds smakelijk, en de groenten van lidl vallen mij steeds tegen. Zonde van het geld. Alles wat je zoekt vind je bij Albert heijn, een feest om te winkelen. Kan het niet begrijpen dat jullie zo een goed draaiende winkel weg halen. Ik haat het om naar de winkel te gaan, maar AH is aangenaam om in te winkelen....Echt triestig!!!