Subsidie4Leiden-helpt

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Subsidie4Leiden-helpt.


Gast

#26

2016-05-17 22:05

omdat het keihard nodig is en dit nu eens een goed idee is wat bij degenen terecht komt die het nodig hebben

Gast

#27

2016-06-08 18:54

Een mooie stichting die veel doet.het maakt niet uit wie je bent of hoe je eruit ziet voor een ieder die hulp nodig heeft,mag zich inschrijven.en zelfs aan de huisdieren word gedacht,want ook voor mij gelden toen ik zo diep in de put zat..als mijn dieren maar te eten hebben dan neem ik wel een brood minder want hun hebben er ook niet om gevraagd.ga zo door en help deze Stichting door te tekenen!.niet geschoten..



Gast

#28

2016-06-09 10:02

De stichting vult een gat op tussen burger en overheid. Daar waar de overheid star en stug door bezuinigt, geeft de stichting, met al zijn medewerkers, met liefde alles wat ze krijgen weg. Als je gelukkige gezichten wil zien moet je daar kijken: Armoede is dan voor voor even minder erg. Dus gemeente: verspil minder geld aan de burocratie en steun deze stichting!


Gast

#29 Re:

2016-06-09 13:33

#1: -  

 zeker weten


Gast

#30

2016-06-09 17:43

Grootste Stichting in Leiden in zo'n korte tijd, bewijst haar nut! En is een goede subsidie passend in het Armoedebestrijdingsbeleid/minimabeleid van de Gemeente Leiden, dus kom op Leiden subsidie structureel zolang het helaas nodig is voor Stichting Leiden Helpt! Bovendien een prachtig burgerinitiatief dat aan veel mensen een zinnige tijdsbesteding bied, mensen die een handicap of beperking hebben of die nergens welkom zijn, dus vele doelen worden gehaald door Leiden Helpt!