Bushalte nodig dichtbij het Diakonessenziekenhuis en banken


Gast

#51

2016-09-16 07:30

Ik vind het een schandaal dat de bushalte op zo grote afstand is van de ingang van het ziekenhuis. Ik reis vaak met lijn 8, en heb te doen met de mensen, die bij de zogenaamde halte Diakonessenhuis uitstappen, en al dan niet geblesseerd of stokoud hun weg naar het ziekenhuis maar moeten zien te vinden. Want zo overzichtelijk is het daar niet meer na de ingreep. En nog erg gevaarlijk ook. Het is totaal onbegrijpelijk dat dit heeft kunnen gebeuren. Daarom teken ik protest aan.

Gast

#52

2016-09-16 08:41


Omdat heel erg is dat er geen bus halte bij diaconessenhuis
Gemeente doe hier iets aan

Gast

#53

2016-09-16 09:01

Ik heb al meerdere keren (tevergeefs) om aandacht hiervoor gevraagd. Bij het OV en het Diakonessenhuis. Bij de verbouwing heeft het Diakonessenhuis de ingang zo vermogelijk van de weg af aangebracht, waardoor de afstand vanaf de bushalte nog groter is. De herinrichting van het kruispunt Bosboomstraat/A.van Ostadelaan/J. van Scorelstraat is heel onoverzichtelijk en voor slechtzienden'blinden en mensen die slecht ter been zijn heel gevaarlijk geworden. De stoplichten moeten hier terugkomen. De zebra's ook.

Gast

#54

2016-09-16 09:18

omdat de huidige bushaltes totaal geen rekening houden met mensen met een handicap, die naar het Diakonessenhuis Utrecht moeten

Gast

#55

2016-09-16 09:29

Omdat het mij niet meer dan logisch lijkt dat er een bushalte is dichtbij de ingang van het ziekenhuis!

Gast

#56

2016-09-16 09:51

Ik ben zelf Kankerpatiënt en moet meermalen in de week naar het Diak. Door het ontbreken van goed OV. moet ik elke keer gebracht en gehaald worden. Hoe bedoel je terugdringen van de CO2 uitstoot.

Gast

#57

2016-09-16 10:01

Aangezien ik chronisch ziek ben en verschillende onderzoeken moet ondergaan, ben ik bijna wekelijks in het Diakonessenhuis., ik kan niet anders dan met een auto daar heen. mijn begeleiders moeten daar wachten met alle tijdsinvestering vandien.bij een ziekenhuis hoort toch goed openbaar vervoer? kom op politiek laat zieken niet aan hun lot over!

Gast

#58

2016-09-16 10:05

Het is belangrijk dat iedereen naar een ziekenhuis kan, zeker met het openbaar vervoer.

Gast

#59

2016-09-16 12:07

De bereikbaarheid van een ziekenhuis met het OV moet altijd zo goed mogelijk zijn. Al is het al om autoverkeer te ontmoedigen. Maar zeker ook voor mensen die geen auto hebben en niet op de fiets kunnen.

Gast

#60

2016-09-16 12:14

Juist mensen afhankelijk van ov moeten dicht bij ziekenhuis kunnen uit- en opstappen.

Gast

#61

2016-09-16 16:10

van de week moest ik er zijn en inderdaad ook met lijn 8 moet je een weg oversteken zonder lichten. Het was juist zo goed bereikbaar voor iedereen. Ook het terrein was onoverzichtelijk, waar moet je lopen.

Gast

#62

2016-09-16 17:02

Mij is een zelfde situatie overkomen met gewond kind
Ik rijd geen auto heb weinig geld (taxi)

Gast

#63

2016-09-16 17:42

Géén auto/rijbewijs, weinig geld (taxi) en een kind dat naar 't ziekenhuis moet
Om wanhopig van te worden!
Getuigd van weinig empathie om exact hier de bushalte af te schaffen

Gast

#64

2016-09-16 18:24

Vind de hele verkeerssituatie rondom het ziekenhuis een puinhoop.zeker voor voetgangers, laat staan voor mensen die slecht ter been zijn.slecht ziend of andere handicap .

Gast

#65

2016-09-16 20:33

Zeker een ziekenhuis moet per openbaar vervoer goed bereikbaar zijn, voor patienten en bezoekers. Voor mensen die slecht ter been zijn is een paar honderd meter al een grote afstand om te overbruggen. Ook bankjes bij een bushalte zijn belangrijk, veel mensen kunnen niet lang staan.

Gast

#66

2016-09-16 21:25

Een ziekenhuis moet goed bereikbaar zijn. Onbegrijpelijk dat er geen bus stopt direct bij het ziekenhuisterrein. Dit is echt noodzakelijk voor ouders met kleine kinderen, zieke mensen en ouderen die minder mobiel zijn. Laten we promoten dat een ieder zelfstandig en veilig kan reizen. Ook in de avonduren naar en van de spoedeisende hulp, de huisartsenpost en de regionale dienstapotheek. Echt een must!!

Gast

#67

2016-09-17 12:32

Er zijn nog veel meer knelpunten in Utrecht !!! Oude mensen ( met roll ator) hebben moeite om met het OV van A naar B te gaan en zijn Dan vaak aangewezen op regiotaxi.

Gast

#68

2016-09-17 13:48

Het Diak. heeft liever dat bezoekers met eigen vervoer komen zodat meer parkeergelden binnen kunnen halen.
Ouderen en minder validen die op de OV aangewezen zijn, kunnen de pot op.

Gast

#69

2016-09-17 17:11

Omdat ik als ik naar het ziekenhuis moet niet eerst helemaal naar het Oorsprongpark moet lopen terwijl op de Biltstraat zoveel bussen stoppen.
gast

#70

2016-09-17 17:35

Eigen risico betalen, bushaltes weghalen en thuiszorg onthouden.... Waarom?


Gast

#71

2016-09-17 18:50

in het belang van heel veel patienten en van mijzelf

Gast

#72

2016-09-17 19:49

Omdat ik zelf van de situatie ook last heb. De afgelopen jaren moest ik nogal eens naar het Diak, alleen of  met mijn vriend.
Als we kunnen  lopen nemen we de bussen ( je moet tegenwoorig altijd  een keer overstappen), maar het is gewoon lastig om vanaf de J.v.Scorelstraat bij het Diak te komen. We zijn allebei over de 80.

 


Gast

#73

2016-09-18 06:07

Het is bijzonder dat een plek als een ziekenhuis geen bushalte heeft, aangezien hier elke dag mensen komen die fysiek wat mankeren en hierdoor lastiger op hun plek van bestemming komen.

Gast

#74

2016-09-18 09:29

Het is schandalig dat bestaande bushaltes bij dit ziekenhuis zjn verwijderd.
Een ziekenhuis moet per openbaar vervoer GOED bereikbaar zijn en blijven.

Gast

#75

2016-09-18 15:36

Wat Marlys Natzijl, constateert
Viel mij ook op, maar pas toen ik na alle verandering weer een keer met de bus naar mijn huisarts ging, aan de bosboomstraat. want normaal ging ik met de fiets. En toen vroeg ik me af: wie heeft dit plan goed gekeurd? Het ziet er mooi uit maar levens gevaarlijk en niet praktisch