Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#2701

2016-11-06 11:42

Omdat ze discrimineerd.

Gast

#2702

2016-11-06 11:42

Deze vind ik top en hiermee: einde discussie!

Beste Sylvana,

Er kwam de Sint iets naars ter oren
Wat hij toch liever niet zou horen
Jij wilde graag een groene Piet
Een zwarte, nee dat kan echt niet
Geel of blauw is geen bezwaar
Desnoods een zilver exemplaar
Maar bruin of zwart dat is verkeerd
Omdat je dan discrimineert
Zo wordt de Sint de bonte hond
Maar ken jij wel de achtergrond?
Ik denk het niet, maar 't is niet gek
Die kleine zorgt voor tijdgebrek
Daarom legt sint het nu maar uit
Want van jouw visie klopt geen fluit
Mijn Pieten zijn geen echte negers
Maar doodgewone schoorsteenvegers
Ik heb wel wat bewijs daartoe
Wat dacht je van de Piet zijn roe?
En ook zijn prachtige kledij
Is functioneel en hoort daarbij!
Als je vaak door de schoorsteen schiet
Wordt je vanzelf een zwarte piet
Knoop dit maar heel goed in je oren
Mijn Zwarte Pieten, dat zijn Moren
Een Moor, dat is een Arabier
En ik heb ook nog Berbers hier.
Ikzelf sluit daarna de rijen:
Sint Nicolaas komt uit Turkije
Ik ben in Patara getogen
Daar is geen letter van gelogen
Ik zeg het nu dus maar gewoon:
Ik ben een echte allochtoon
Het toppunt van de integratie?
Mijn intocht, waar de hele natie
Voor een Turk en Marokkaan
Vrolijk aan de wal gaat staan
Daar is dus niks racistisch aan...
Dus voor de blauwe variant
Ga je maar naar smurfenland...

Groetjes van de Sint.

Gast

#2703

2016-11-06 11:42

Het is het aanmoedigen van verdeeldheid en haat

Gast

#2704

2016-11-06 11:42

Omdat ze nu ons beticht van hetzelfde waar Zie Johan Derks en Giel Beelen van beticht!

Gast

#2705

2016-11-06 11:42

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik niet als racist gezien wil worden. Zelf discrimineer ik ook niet. Ik reageer niet negatief op andere culturen en tradities en wil ook niet dat er negatief op onze culturen en tradities gereageerd wordt!

Gast

#2706

2016-11-06 11:43

Ik zie geen in het feest sinterklaas en zwarte piet geen racistiese punten.

Gast

#2707

2016-11-06 11:43

Omdat t n kinderfeest is en zwarte piet een goed mens is. Hij is zwart doordat h ik door schoorstenen kruipt om kinderen te verrassen met kadootjes! Beter kan toch niet.... en Sinterklaas is in principe een Turk....
En hoe gaat t met de Kerstman? Gaan we nu ook discussiëren over dieren mishandeling en rascisme tegen dwerggroei ivm de hulpjes vd kerstman?
Laten we ons druk maken over belangrijke dingen, zoals kinderen in oorlogsgebied die dit jaar weinig goeds meemaken óf laat staan zullen krijgen. Laat mw Simons zich dáár maar hard voor maken! Maar dat zal wel te gevaarlijk voor haar zijn of n "te ver van mijn bed SHOW"...... Triest....

Gast

#2708

2016-11-06 11:43

omdat ik als 75 jarige gewoon ons Nederland naar de donder zie gaan en zeker door middel van dit soort gefrustreerde wijven.

Gast

#2709

2016-11-06 11:43

Omdat ze niet zo moet zeuren en ze zelf ook groot geworden is met zwarte Piet en ze lekker nu weer hiermee in de publicitijd komt

Gast

#2710

2016-11-06 11:43

Gewoon aanpassen aan de nederlandse tradiet`s

Gast

#2711

2016-11-06 11:44

Omdat ik vindt dat onze zwartepiet moet blijven en daar bedoel ik mee de zwartepiet silvana is zelf ook bijna zwart in haar gezicht met rode lippen en oorbellen in en goeshaar. En daar komt nog bij ze is hier geboren en getogen en dan geef zij die hier geboren is met zwartepiet haar eigen land genoten een steek onder gordel met die blanke haar zwierig dat is het niet meer en niet minder en daarom heb ik deze getekend.

Gast

#2712

2016-11-06 11:44

Weg met die ...... ding

Gast

#2713

2016-11-06 11:44

Alle mensen zijn welkom in mijn Nederland.
Maar wel aanpassen aan mijn Land en onze cultuur. Anders oprotten.

Gast

#2714 Re:

2016-11-06 11:45

#2702: -  

 Prachtig en de waarheid als een koe. Of discrimineer ik nu de koe?


Gast

#2715

2016-11-06 11:45

Genoeg is genoeg gaat nergens over hoe zij handelt en doet

Gast

#2716

2016-11-06 11:45

Getekend om haar monddood te maken met haar racistische uitspraken.

Gast

#2717

2016-11-06 11:46

Respect...voor onze cultuur !!!!!!!

Gast

#2718

2016-11-06 11:46

Omdat mevr simons gestopt moet worden onze kinderen en mij een racist te noemen omdat wij wel zwarte piet willen.

Gast

#2719

2016-11-06 11:46

Ben tegen racisme, maar wel voor onze normen en waarden. En voor ons Nationaal erfgoed.

Gast

#2720

2016-11-06 11:47

ik al meer als 9 jaar zwarte speel voor alle lieve kinderen en ik wil dat het feest in ere blijft en niet door 1 iemand de grond in getrapt word en omdat geert wilders vervolgd word door haat zaaing mag deze mevrouw waar ik de naam niet eens van uit wil spreken alles mag zeggen
Gaatje

#2721 Re:

2016-11-06 11:47

#2702: -  

 Geweldig!! Ik sluit me hier helemaal bij aan!!


Gast

#2722

2016-11-06 11:47

omdat ik het met de tekst helemaal eens ben .
deze vrouw zaait inderdaad haat en nijd onder de bevolking en beschuldigd het Nederlandse volk van discriminatie .
dit terwijl minimaal 75% van het Nederlandse volk juist probeert op te komen voor de gekleurde medemens . ( zie de petitie zwarte piet moet blijven ) .
ook doet zij tekort naar haar eigen afkomst en zorgt ervoor dat onze gekleurde mede Nederlander niet meer als zwarte piet zijn werk mag doen .
daarbij zorgt ze ervoor dat een kinderfeest driegt te worden overstelp met geweld ( voor en tegenstanders ) , en dit op diverse plaatsen waar sinterklaas aankomt .
dit moet stoppen .
tegen racisme zijn is prima en een goed doel .
maar dit gaat VEEL te ver dit heeft niks met racisme meer te maken maar slaat puur op de slavernij van 200 jaar geleden waar de generaties van deze tijd niks te maken hebben .
groeten van ad
Viking

#2723

2016-11-06 11:47

Ze is kortzichtig in haar mening. We ontkennen niet dat slavernij deel is van onze geschiedenis. Het is over heel de wereld een feit en daar is onze huidige maatschappij mede door ontstaan. Kennelijk is zij ontevreden over die geschiedkundige ontwikkeling. Wat had ze dan gewild? Nog steeds als een inboorling in het oerwoud rondhuppelen? Hebben zij en haar ouders dan helemaal niets positiefs ervaren door diezelfde slavernij geschiedenis? Is het nou zo moeilijk om positief in het leven te staan en tevreden zijn met wat je hebt? Je leeft in een land waar nog relatieve vrede is. Waarom meer willen en daarmee bewust het leven van anderen negatief beïnvloeden? Ze veroorzaakt een verharding van deze nog relatief vredige maatschappij en moet gestopt worden met de juiste argumentatie. Er zijn genoeg andere problemen waar ook zij zich druk om zou moeten maken. Aangifte en juridische afhandeling kan daar aan bijdragen.


Gast

#2724

2016-11-06 11:48

Deze Persoon Silvana Moet nu eens stoppen met dat Haatzaaierij. En discriminatie naar ons. Ze geeft iedere blanke mens De schuld dat wij discrimineren .nou Ik niet ik heb gekleurde vrienden .

Gast

#2725

2016-11-06 11:48

zij zaait veel onrust in de wereld