Sylvanamoetweg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sylvanamoetweg.


Gast

#1

2016-11-05 14:51

Maar ze heeft wel gelijk.


Gast

#2 Re:

2016-11-05 15:40

#1: -  

 Geef eens aan met wat ze gelijk heeft dan?


Gast

#3

2016-11-05 18:57

Dat zwarte piet in deze vorm weg moet. Dat de Nederlander door en door racistisch is en het zelf niet eens in de gaten heeft. Dat de Nederlander eindelijk eens begrijpt dat het koloniale tijdperk toch echt voorbij is en dat de blanke niet langer de wereld naar zijn hand kan blijven zetten.

Dat, daarin heeft ze gelijk.

Scarlatti

#4

2016-11-05 19:03

Belàchelijk #3! Ga je schàmen!Je bent volledig geïndoctrineerd en dat heb JIJ niet eens in de gaten! Doe eens niet zo àchterlijk en informeer je eens beter! De negers zijn de EERSTEN geweest die hun eigen volk als slaven hielden en zij verkochten hun eigen volk aan die islamieten!Ik zal je nog iets vertellen en dat is dat dat nog steeds gebeurt in de islam en daar hoor je deze stompzinnige trut niet over! Helaas heeft NL niet als EERSTE land de slavernij AFGESCHAFT maar ze heeft het gedaan èn als een vd weinigen hen eerherstel gegeven. Tot op heden is er slavernij!Maar niet door NL en heeft het Sinterklaasfeest en de zwarte Pieten NIETS met slavernij te maken! INFORMEER je en ontdek hoe je geïndoctrineerd bent en het voor zoete koek slikt! God wat kan ik me hier kwààd over maken!!!

het gejank zat zijn!

#5

2016-11-06 10:31

moge het duidelijk zijn dat het onomstotelijk vast staat dat er MEER blanke slaven dan zwarte slaven waren en dat de blanke slaven het nog slechter hadden dan de zwarte slaven! is bewezen door n zwarte professor die er zelf gek van werd dat de zwarten maar blijven emmeren over de slaventijd, als je het niet geloofd moet je het ff opzoeken dr Thomas Sowell heet de man, nu emmeren dat zwarte piet weg moet...en straks emmereren dat er geen zwarte bij het feestje word betrokken...hoe dan ook ALTIJD gezeik...jullie willen van ons land profiteren...jullie eigen feestjes vieren van ons geld...laten we allemaal toe omdat wij jullie tradities/gewoontes respecteren...kotsmisselijk word ik van jullie gejank!


Gast

#6

2016-11-06 10:33

zat zijn van dat gejank over onze traditie!

Gast

#7

2016-11-06 18:07

En jullie durven je bek open te trekken over 'indoctrinatie'? 


Gast

#8

2016-11-07 15:47

Ik wordt door deze dame gediscrimineerd

Anonymous

#9 Re:

2016-11-09 21:47

#8: -  

 O ja? Ga aangifte doen dan. Waarom doe je dat niet? Omdat jij ook wel weet dat je uit je nek lult.

En leer eens NEDERLANDS! Een werkwoord in de eerste persoon enkelvoud krijgt nooit een -t.

Tijd voor een inburgeringscursus misschien? Of voel jij je er geweldig bij als al die mensen met een migratie-achtergrond beter Nederlands schrijven dan jij?


Gast

#10

2016-11-23 19:23

En toch heeft ze gelijk.