POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / INVULLEN VELDEN / Opmerkingen


Gast

#1

2016-12-05 13:50

Ik wil jullie mijn zeer grote complimenten overbrengen. Het stukje vond ik toch wel erg confronterend om te lezen. En ook commentaar van andere collega's. Ik hoop dat er wat uitkomt danwel voor de generatie na ons.
Groet Aad Henneveld

Gast

#2

2016-12-05 14:12

Weet uit ervaring hoe zwaar mentaal en dergelijke kunnen zijn. Sterkte met de actie. Hebben jullie nog enige compensatie voor het onrecht en beledigingen .

Gast

#3

2016-12-05 14:15

Chapeau voor het initiatief en zeker voor het resultaat.
Het is te hopen dat men vanuit de volksvertegenwoordiging overtuigd raakt dat door alle bezuinigingen, (lees: misplaatste schraperigheid) reorganisatiemaatregelen en gedwongen verplaatsingen, de dienders minder gemotiveerd kunnen raken met alle gevolgen daaraan verbonden.

Gast

#4

2016-12-05 14:18

Dolf....Goed bezig...Heb petitie met redenen omkleed getekend....M.J. Parlevliet.

Gast

#5

2016-12-05 14:20

Max. 62 jaar is goed, maar 60 jaar is beter ! ! !

Gast

#6

2016-12-05 15:05

Ik was een van de gelukkigen (geboren in 1950) die met 60 jaar met FLO mocht. Ik was het na 41 dienstjaren behoorlijk zat en heb geen spijt dat ik op 60 en 7 maanden (die 7 mnd waren voor het opkrikken van het pensioen tot 100%) weg mocht. Mooie jaren. Dat wel. Nooit met de pest in mijn lijf naar het werk gegaan. .... Thuis bevalt het ook goed kan ik je zeggen. Niet meer het "naar het werk moeten" en gewoon iedere morgen rustig aan doen bevalt snel. Laat niet onverlet dat ik de eerste 6 jaren dat ik nu weg ben 3 tot 4 keer per WEEK nog steeds droom over het werk. Dat ik gewoon weer in dienst ben. Dat ik me in mijn dromen vaak afvraag wanneer in dan werkelijk met pensioen kan? En wie mij dan betaalt? Ik weet niet of dat vreemd is en of meer "dienders" daar last van hebben? Ik moet zeggen dat het thans wel minder word. Ik ben minder vaak op het bureau en aan het werk.... met studenten..... Voor diegenen die langer dan 62 jaar door moeten..... STERKTE met het invullen van de laatste loodjes.
No goeie.

#7

2016-12-05 15:08

Brandweer naar 63 jaar met pensioen? Aktie, aktie - is 59 jaar geworden.

Niets ten nadele van de zwaarte van dit beroep, doch incidenteel een brand met water blussen en in uitzondelijke gevallen heel af en toe eens iemand redden.

Politie ambtenaren in de uitvoerende dienst maken in (vrijwel elke) noodhulp dienst calimiteiten mee. Veelal op elkaar aangewezen in afgelegen gebieden, zonder kans op directe hulp. Van 58,5 jaar naar 67 jaar.

Snapt U het nog?


Gast

#8 Gast

2016-12-05 15:15

Dolf, grote klasse en recht uit het hart (van een 60-jarige diender), de inhoud van deze petitie. Ik ga nog iedere dag met veel plezier naar mijn werk, maar merk wel dat het wat minder wordt. Om mij heen hoor- en lees je veel over collega's met diverse gezondheidsklachten. Laat de ouderen geleidelijk uitstromen tot maximaal 62 jaar met een fatsoenlijke vergoeding, waar ze al die jaren premie voor hebben betaald. Zodoende kunnen we de jongere generatie aan nieuwe banen helpen.
Klaas

#9

2016-12-05 15:45

Dolf,

Goeie opzet man. Ook ik zit in mijn 43e dienstjaar. Ik heb, net zoals jij, al heel veel reacties gelezen.

Basicly komt het erop neer dat er afspraken zijn gemaakt en niet nagekomen. Dit ervaren ik en heel veel collega's met mij als een groot onrecht. En juist dat is nou net hetgene waar wij door diezelfde overheid voor zijn aangekomen. "Bestrijden van het onrecht!!!". Dit is dus wat ons tegen de borst stuit, dat wij juist door diezelfde overheid in ons hemd worden gezet en niet serieus genomen als gelijkwaardige partners van de overige "gevaarlijke" beroepen en vervolgens worden bestolen van op z'n minst 7,5 jaar pensioen. Dat we een steentje moeten bijdragen zal iedereen het mee eens zijn, dus is 62 jaar een uitstekend voorstel, 2 jaar langer net zoals iedereen. Maar daar moet het dan wel bij blijven. Anders wordt het gewoon een ontkenning van alle ontberingen, opofferingen, blootstelling aan stressvolle en soms levensgevaarlijke situaties.

Gezien de vele reacties heb je de vinger op de zere plek gelegd. En zeer doet het kan ik je namens veel collega's vertellen.

Wij zijn rechtschapen en loyaal. Jammer dat we dat niet van onze overheid kunnen zeggen.

 

Ceep up the good work!!!!

 

Succes


Gast

#10

2016-12-05 16:27

Wat fijn Dolf dat er zoveel reacties zijn gekomen! Dank je wel voor het starten van deze petitie!

Gast

#11

2016-12-05 17:51

Beste Dolf, zelf werk ik ook in Eenheid Den Haag. Goed initiatief en laat de ouderen maar ruimte maken voor de jongere garde.
Perfect gedaan. Je hoeft niet overal antwoord op te geven, anders maak je ook nog overuren

Gast

#12

2016-12-05 17:53

Dank je wel Dolf. Ben benieuwd hoeveel het er worden. Hoeveel 58+-ers zijn er inmiddels?? Is dat bekend

Gast

#13

2016-12-05 18:28

Je moet ergens beginnen.... veel succes! Lenny de Waal (echtgenote van een ex diender).

Gast

#14

2016-12-06 06:08

Fantastisch dat jullie diet oppakken! Ga er voor en houd vol!
Jesse Klaver had het over zware beroepen, maar ook hem hoor ik niet over de politie. Daar moeten wij ook onder komen te vallen. Succes!

Gast

#15 Gast

2016-12-06 09:08

Dolf een prima initiatief, en heb de petitie met een tekst toevoeging ondertekend.
Persoonlijk zou ik de leeftijd op 60 jaar gezet hebben, dan had je wat meer wisselgeld gehad. Begin je met 62 jaar zal je waarschijnlijk op 3 of 64 jaar uitkomen. Succes met de actie!!!

Gast

#16

2016-12-06 10:04

Dolf en andere collega's. Wat een geweldig initiatief!! Eindelijk wordt er is een vuist gemaakt aangaande dit onderwerp dat vele collega's bezig houdt en waar mensen ook letterlijk en figuurlijk ziek van worden.
Het is zeer belangrijk dat alle 60.000 collega's hiervoor tekenen. Het gaat ons immers allemaal aan!!!!!
VOORSTEL: Doe, ruim voor dat de termijn sluit voor ondertekening van deze petitie, een persoonlijke herinneringsmail naar alle personeelsleden met het verzoek alsnog de petitie te ondertekenen indien dit nog niet gebeurd mocht zijn. In de praktijk blijken er altijd nog teveel mensen niets te weten van dergelijke belangrijke intiatieven (door ziekte, verlof of andere afwezigheid)

Gast

#17

2016-12-06 10:12

Dolf heel mooi initiatief, Eigenlijk van de zotte dat er een initiatief genomen moet worden dit aan te pakken. Maar goed dat jij dit gedaan hebt.
Ben 58 jaar en zit nu bijna 40 jaar bij deze organisatie en had dus nu met pensioen gekund, maar mag/moet dus nu nog een dik 10 jaar.

Gast

#18

2016-12-06 14:21

Beste dolf je doet een puike job. Alle lof. Hou vol en heel veel sterkte met de petitie. Zoals blijkt leeft het enorm onder " de oudjes "
Keep up the good work
Groet hans nobel

Gast

#19

2016-12-07 10:09

Ik steun deze petitie voor de volle 200% wat een agent dagelijks ziet ervaart meemaakt.. kunnen burgers zoals ik amper bevatten ze verdienen het dubbel en dwars om met 62 jaar met pensioen te gaan elke dag staan ze weer klaar voor ons en we kunnen ze niks terug geven geef ze tijd.. geef ze dit pensioen recht steun al onze hero's die altijd voor ons werken altijd mag je op ze rekenen...mogen zei nu op ons rekenen? JA!
Partner

#20

2016-12-09 01:36

Ik steun deze petitie! Ik de partner van een diender die al bijna 42 jaar in de executieve dienst mee draait en in de onregelmatigheid. Ik zie met lede ogen hoe zwaar mijn man het heeft. Neem nou dit als voorbeeld. Nooit hebben wij een normale kerst kunnen vieren met ons gezin. Werk gaat altijd voor. Mijn man heeft zelfs de anti terreur training mee moeten doen. Buiten adem 20 trappen op en neer rennen zie je het voor je? Ben je 61! Hij had wel dood kunnen neervallen. Ik begrijp echt niet wat de overheid hier mee wil bereiken. Letterlijk werken tot je dood. En wat te denken aan alle pensioenpremies die al zijn betaald de afgelopen 42 jaar! Zoals het er nu naar uit ziet nog 6 jaar en 3 maanden te gaan. En nog steeds om het weekend werken. Er zo naar uitgekeken toen hij bijna 40 dienstjaren er op had zitten om te gaan genieten van zijm welverdiende pensioen. En dan ineens wordt dat zo van tafel geveegd. Daar heeft hij toch nooit zijn handtekening onder gezet!!! Was toch echt na 40  dienstjaren recht op pensioen. En dan te bedenken dat na je 60e de ITBF toelage en de TBF toelage ook ineens op houdt te bestaan dus ook nog eens ruim 200 euro bruto minder in de maand. Kijk maar eens op jullie loonstroken!!! En dat voor hetzelfde werk wat steeds meer moeite kost. Ik zie onze minister Van der Steur geen 20 trappen op en neer rennen met een kogelvrijvest aan. Mijn man sport en fietst elke dag. rookt niet en drinkt geen druppel alcohol Zet alles opzij voor zijn werk! Maar je kan ondanks dat de ouderdom en de slijtage niet tegengaan. Ik vraag mij dan ook af waarom er geen medische keuring is???? Mijn man is precies 1 keer 1 week in al deze 42 jaar ziek geweest. En als ik hier ga opsommen wat hij allemaal mee heeft gemaakt dan kan ik nog wel even doorgaan. Zo leuk is het allemaal niet. De partners lijden ook zien alles leedzaam toe en zorgen thuis voor opvang als dat nodig is als ze hun verhaal  kwijt moeten en leven ook in datzelfde glazen huis. Ik heb respect voor alle dienders en alle partners die al zo lang aan het werk zijn en nog zo lang door moeten. Het is gewoon niet te bevatten! En daarom steun ook ik deze petitie en dat zouden alle partners moeten doen! Heel veel succes!!!

No goeie.

#21

2016-12-15 14:13

ANPV bedankt voor platform. Het is maar stil bij de ACP en NPB. Wordt kennelijk niet ondersteund.

Ìk had J.Klaver persoonlijk gemaild. Dat ie een beroepsgroep was vergeten. Nog geen antwoord ontvang

#22 Re:

2016-12-18 08:15

#14: -  

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...