Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie aanbieden / Opmerkingen


Gast

#351

2017-10-24 06:51

Hallo Lydia, jij ook hartelijk bedankt voor dit fantastische initiatief. Ik hoop dat onze nieuwe regering de ernst ervan inziet en dat er maatregelen genomen worden die dit soort drama's in de toekomst voorkomen.
Groetjes van Helma uit Eindhoven.

Gast

#352

2017-10-24 06:51

Lydia, dank je wel dat je dit teweeg hebt gebracht.

Gast

#353

2017-10-24 06:55

Lydia, dankjewel voor je inzet ik ben blij met mensen zoals jij in onze samenleving, ik wens je heel veel succes met het gesprek. Het moet politiek Den Haag duidelijk zijn dat er echt flinke hiaten in ons wet systeem zitten, Ik hoop dat in iedergeval wat Anne is overkomen nooit meer gebeurd. Mensen moeten TBS kunnen krijgen ook al willen ze daaraan niet meewerken, de rechter is de baas niet de verdachte!

Nogmaals succes en dankjewel Lydia
Marina

#354

2017-10-24 06:56

Ik snap het idd , zonder media circus.

Succes!!

en Tof van deze actie!!

groetjes uit Limburg


Gast

#355

2017-10-24 06:56

Netjes om dit buiten de media te houden! Ons doel is belangrijker dan overbodige poespas. Succes!

Gast

#356

2017-10-24 06:56

Hoi Lydia, succes.

Gast

#357

2017-10-24 06:58

Maak je niet veel kans op doofpottenwerk? De politiek is niet te vertrouwen. Grote referenda worden ook genegeerd. Een half uurtje minister is hetzelfde als bijna een half miljoen mensen in slaap praten. De macht van de media is het enige dat ze scherp houdt. Politiek verandert niet het beleid, maar de stem van de massa. Dat was voor mij ook een reden om mee te doen. In ieder geval bedankt voor het initiatief en succes.

Gast

#358

2017-10-24 07:00

Jij bent bedankt voor het initiatief !
Groetjes uit België
Koen Vermeiren

Gast

#359

2017-10-24 07:08

Lydia, dat doe je echt heel goed: je hebt jouw doel bereikt en derhalve niet meer lawaai maken. Wie weet wat extra publiciteit kapot maakt. Bovendien denk ik dat je in een half uur bij Stef Blok heel veel kan overbrengen. Ik ken hem als iemand die heel goed luistert. Succes!!

Gast

#360

2017-10-24 07:08

en oooh wat voelden sommigen zich op de tenen getrapt bij de woorden "schuld door het rechtssysteem" .... temeer ze zelf pilaren waren geweest van een duur en slap rechtssysteem!

Gast

#361

2017-10-24 07:09

Succes... rechtssysteem moet veel strenger en vooral met criminelen. Veiligheid van ons en onze kinderen gaat boven alles.

Gast

#362

2017-10-24 07:10

Als zulke grove fouten in het bedrijfsleven zouden worden gemaakt, wordt meteen het hele management ontslagen en vervangen. Ik ben van mening dat dit nu ook zou moeten gebeuren, en verder is het belangrijk deze gevaarlijke gasten niet vrij rond te laten lopen, en verder is het belangrijk het dealertuig dat rond deze kliniek rondhangt weg te schoppen, te beboeten en op te sluiten: dat is toch ook verboden? Het moet eens afgelopen zijn met dat softe gedoe richting de georganiseerde misdaad.

Gast

#363

2017-10-24 07:10

Ik wens u veel succes met het gesprek en ik hoop dat dit een verschil kan maken.
Groetjes
Dalia

Gast

#364

2017-10-24 07:11

Ambtelijke onnozelheid, lamlendigheid en volstrekte ongeïnteresseerdheid kenmerken grote delen van onze overheid. Al te vaak wordt het geschoven op gebrek aan mensen en financiële middelen maar als de motivatie verrot is nog slechts het salaris van belang, dan helpen ook extra personeel en middelen niet meer.
Het wordt hoog tijd dat de eind-verantwoordelijke personen zich niet langer kunnen/mogen verschuilen achter instellingen, departementen, overheidsbeleid etc. etc.maar strafrechtelijk verantwoordelijk worden gesteld en persoonlijk worden bestraft indien hun verkeerde beslissingen of "niets doen" tot drama's hebben geleid. En dat moet ook voor rechters gelden die het belang van de slachtoffers onvoldoende in hun afweging hebben meegenomen. Dan pas zal en kan het anders worden.

Gast

#365 Re: Re:

2017-10-24 07:13


Gast

#366

2017-10-24 07:13

Het is met z'n allen toch maar geflikt. Vooral dankzij jouw initiatief natuurlijk. Bedankt Hiervoor!
Dit moeten we in alle gevallen, die hierom vragen, volhouden in de toekomst!
Het is je gegeven de excellentie, een gewoon mens, visueel fysiek, in alle ontspannenheid, duidelijk te maken dat hij en z'n opvolgers maatregelen nemen. Yes, you can ;))

Gast

#367

2017-10-24 07:17

veel succes toegewenst in je verdere stappen en gesprek in Den Haag dit mag wel eens gehoord worden ik heb er op een andere manier mee te maken gehad met het corrupte rechtsysteem verschrikkelijk mvg B.Sibma

Gast

#368

2017-10-24 07:18

Hartelijk dank Lydia voor je inspanning en tijd. Jouw woede delen wij volledig. Het is te zot dat gevaarlijke criminelen los rond mogen lopen. Succes. Dick
Helma

#369

2017-10-24 07:23

Bedankt Lydia. Van te voren weet je niet, wat voor grootse aandacht deze opgezette petitie te weeg gaan brengen. Ik begrijp dus heel goed, dat je niet met veel media de petitie wilt aanbieden. Ik heb respect voor jou keuze en ik zou hetzelfde doen. Heel veel succes! Wat een fantastisch initiatief om dit te doen. Iedereen is wakker geschud, nu hopen, dat er daadwerkelijk veranderingen worden doorgevoerd. 


Gast

#370 Re: Re:

2017-10-24 07:24

#2: Lydia Jong - Re:  

 Het doel bereiken van het aanpassen van wet en regelgeving is veel belangrijker dan het media circus. Ik hoop van harte dat de politiek dit doel serieus neemt. 

Daarnaast nog een persoonlijke noot, respect en waardering waarmee Lydia Jong zich inzet voor dit doel.


Gast

#371

2017-10-24 07:26

Hoi Lydia,

Fantastisch dat je zoveel handtekeningen voor elkaar hebt gekregen. Wel denk ik dat het van belang is om het nu ook door te zetten. En media aandacht hoort daarbij, het maakt dat de overheid er niet meer omheen kan.
Ik begrijp dat je je redenen hebt om dat niet te willen, maar als je de media ontwijkt beroof je je goede initiatief van de belichting die het verdient en nodig heeft om de druk op de politiek op te voeren.

Het feit dat jij een half uurtje met Stef Blok krijgt en er verder geen media aandacht is, lijkt een beetje op een achterkamertjes overleg. En dat komt meisjes zoals Anna Faber niet ten goede. Wil je alsjeblieft nu ook maximaal resultaat gaan halen uit dit uitstekende initiatief? We hebben je nodig!!

Groet,
Mar10

Gast

#372

2017-10-24 07:34

Mijn kinderen Henning en Zen van suchtelen van de Haare zijn ook slachtoffer van een falend rechtssysteem.
Piet van den Ameele

#373 Re: Re:

2017-10-24 07:37

#2: Lydia Jong - Re:  

 Dag Lydia,

Ik vind het een prima idee zo ! Al die media aandacht is waarschijnlijk toch een boel 'leedvermaak'.

Ik heb veel respect voor je omdat je de petitie hebt gestart ! Veel sterkte en veel succes !

Groet, Piet van den Ameele

 


Gast

#374

2017-10-24 07:37

Geweldig initiatief Anne Faber heeft het verdient dat wil zeggen alle vrouwen die dit lot bespaart kan blijven

Gast

#375

2017-10-24 07:42

Goed werk Lydia, dankjewel en volhouden.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...