Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Onno Hoes, Stap onmiddellijk op..

facebook.com/mrlunk

#251 Nog een flater onder de 'leiding' van Hoes...

2013-05-13 12:04

" Maastrichtse stadswachten krijgen E-Driewielers. "

Lachwekkend...
Een goede fiets is sneller ! en goedkoper !
Elke drugsrunner op een scooter lacht ze vierkant uit.

Dit geld had beter kunnen worden besteed aan ouderen die geen subsidies meer krijgen op hun electrische-bureaustoel.

Kunnen ze niet fietsen zonder zijwieltjes zeker de slome dikke stadswachten van Maastricht ?

25 km/u en 2400Euro per stuk.
Een goede fiets met een FITTE STADSWACHT !
Is sneller...
Zeker in bochten en op hobbeltjes ;)

!!!

Link: http://www.nujij.nl/politiek/maastrichtse-stadswachten-krijgen-e-driewielers.23062045.lynkx

Gast

#252

2013-05-13 12:40

Repressies kan nooit helpen. Nu ik koop mijn weet van dilers op de straat. Weg domme regels!

Gast

#253

2013-05-13 12:44

Een Burgermeester van niks. Waardeloos! Wat kan of doet deze man eigenlijk wel voor de stad?
boze stadsbewoner

#254

2013-05-13 13:08

Tja,waarom heft de gemeenteraad eigenlijk voor deze omhoog getilde man gekozen???
Niet voor deze persoon zelf denk ik...maar voor zijn wederhelft Kwalbert...
Zou goede en gratis reclame voor de stad zijn....
Nou,gratis reclame hebben we...als straatdealersstad van Nederland!
En of we hier nou op zaten te wachten???
Meneer Hoes,die stijve kop van u...kost onze stad zijn veiligheid.
Ik heb nog nooit last van blowers gehad,want die zaten in de shops!
Nu heb ik wel vette overlast van de straatdealers...met alle gevolgen van dien.
En waarom mogen ze in Amsterdam wel nog in de coffeeshops wiet verkopen aan buitenlanders???
Omdat die volgens meneer Hoes niet zo'n uitschot zijn,als de buitenlanders die hier komen...
Schandalig dat een zgn burgermeester zoiets durft te zeggen.
Hoop dat u snel terug gaat naar het schone Brabant,kunt u daar de dictator uithangen.
En ik hoop dat al die straatdealertjes eens voor uw deur gaan dealen en mensen bedreigen,weet u ook eens hoe dat is!
Voor alle coffeeshophouders...veel sterkte...and keep up the good work!!!

OldRocker
Gast

#255

2013-05-13 13:10

Hoes is vanaf het begin een ongelukkige keuze geweest. Het begon met de plastic glazen voor de carnaval, toen was hij net een blauwe maandag hier en probeerde meteen zijn stempel op deze mooie stad te drukken.
Zijn beleid slaat nergens op, hij is gewoon de loopjongen van Opstelten.
Weg met die man, de stad kotst hem uit!


Gast

#256 Hoes moet weg

2013-05-13 14:27

Een burgervader die zijn burgers totaal negeert en puur gefocust is op zijn politieke carriere,misschien een goed idee om met die runner die voor de easy going met een mes stond te zwaaien zijn papa en mama te praten en hem een baantje aanbieden, dan zal hij het vast niet meer doen zoals hoes suggereert,rot toch op man!!! Maar met een gewone blower die werkt en belasting betaald wil hij niet praten want we zijn criminelen en uitschot,kan iemand hem nog volgen?! Hoes,je moet je schamen,je bent een schande voor maastricht.

Gast

#257

2013-05-13 14:39

Hoelang duurt het nog dat de inwoners het spuug en spuugzat zijn en zelf het heft in handen gaan nemen tegen deze agressieve Marokkaanse drugdealers.
Wat eens een geweldige mooie Stad was is dit een Stad die in een rap tempo aan het verloederen is.

Hoes gaank naor hoes

Gast

#258

2013-05-13 15:20

Een burgemeester die een gerechtelijke uitspraak gewoon naast zich neer legt en daarmee ook nog eens meer overlast van straatdealers veroorzaakt, hoort geen burgemeester te zijn.
Een goed burgemeester had met handhaven gewacht op de uitspraak van het hof.
Rellen!!

#259

2013-05-13 15:41

Hoezo gaan we niet de straat op? samen staan we sterk!
Als iedereen hier nu een samen op de markt zouden staan en echt duidelijk maken dat ie moet oprotten perdirect dan moet er wel gehoor aan zijn. Zoniet slaan we alles na de klote
als t dan toch kapot moet hier dan liever dat we t zelf doen lekker rellen!!!

Gast

#260 Smackthatmongol

2013-05-13 15:44

Ik heb spijt als haren op m'n hoofd dat ik 'm met carnaval geen klappen heb gegeven zag m gewoon lopen met die kwalbert ik zou er graaaaaag voor gaan zitten

Gast

#261

2013-05-13 16:27

Onno Hoes hoort niet als burgermeester te functioneren in onze mooie stad Maastricht,door Onno word Maastricht een onveilige stad,wij willen een burgermeester die weet wat hij doet
043ke

#262 wat heb je er nou aan gehad Onno?!

2013-05-13 16:47


http://www.limburger.nl/article/20130513/REGIONIEUWS06/130519571/1056#'Drugshandel_in_Limburg_onderzoeken'


Maastrichts burgemeester vraagt in de brief, opgesteld voordat de koffieshops hun verkoop aan buitenlanders weer hervatten, extra mankracht binnen de politie. "


Gast

#263

2013-05-13 17:04

waardeloze burgervader

Gast

#264

2013-05-13 22:55

Hoi ik ben kleine ondernemer in binne stad het lijkt wel of opstelten mattie van Onno hoes alle rotterdams runnertjes naar onze stad stuurt en de leuk dagjes toeristen weg stuurt het lijkt wel omgedraaid wereld. HIERBIj vind ik tijd voor nieuwe burgevader. BALTEF

Gast

#265

2013-05-14 06:19

Wat wèt unne hollender noe vaan mestreech?! Mestreech heet unne mestreechse börgemeister nuudig dee zien eige volk kint. Mer zelfs unne blinne zuut wat zich heij op straot noe allemaol aofspäölt! Deen homo deit alein of heer ut neet zuut en maak daomit EUS sjoen stad kepot!

Gast

#266

2013-05-14 11:05

ik kom zelf nooit in een coffieschop maar vindt het niet normaal wat hier in maastricht gebeurdt dat je nog niet meer veilig door maastricht kan en trouwens ook de buiten wijken want als je per ongeluk in een duitse en belgise auto zit heb je het zitten het wordt echt tijd dat onze burgermeester opstapt hoe hij zich dan noemt want als hij voor ons was had hij hier al lang iets aan gedaan

Gast

#267

2013-05-14 11:15

Alles is gezegd: Onno, je kunt wel gaan nu!!!

Gast

#268 Re:

2013-05-14 12:57


Gast

#269 bang om maastricht

2013-05-14 13:02

Ik heb er geen woorden meer voor wat er nu allemaal in maastricht gebeurd dat is iets wat je normaal in een film ziet .
maar ik besef me dat het werkelijkheid is en dat er mensen zijn die erg bang zijn in maastricht maar ik besef me ook dat er mensen zijn die het bang zijn dadelijk moe zijn en zelf wat gaan ondernemen en dan is het loos in maastricht en het ergste is die mensen die worden dan hard aan gepakt en dat voor iets wat Onno heeft veroorzaak
ik leef met de mensen mee die straks zelf iets gaan ondernemen

Gast

#270

2013-05-14 14:31

It never worked from the start and making more crime on the streets

Gast

#271

2013-05-14 15:04

this city is getting a hell for toerists. always this ask for drugs

Gast

#272

2013-05-14 20:28

Gaank naor hoes Hoes!

Gast

#273

2013-05-15 07:33

Als de pseudo burgemeester niets voor zijn of haar burgers wil of kan doen moet hij ander werk zoeken,anders moeten de burgers voor zichzelf opkomen,of is dat soms de bedoeling.
Pigmeat

#274 Hoes

2013-05-15 11:02

U wordt bedankt, U kunt wel gaan.

Gast

#275

2013-05-15 11:07

opsouten