ARD en ZDF

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie ARD en ZDF.


Gast

#51

2013-06-14 13:52

Wanneer gaat men terug rond de tafel zitten?

Gast

#52

2013-06-17 10:32

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ikzelf en ook mijn vader die al wat ouder is geregeld naar de Duitse zenders ARD en ZDF kijken. Het was trouwens één van de redenen waarom we indertijd overgeschakeld zijn op Belgacom TV. Ik vind het nu schandalig dat ze zoveel mensen in de kou laten staan en niet luisteren naar de mening van zoveel klanten.
Ik hoop dan ook echt dat er spoedig iets kan gedaan worden en wij terug onze vertrouwde zenders zullen kunnen bekijken.
Bedankt bij voorbaat !!!

Gast

#53

2013-06-17 11:59

De verantwoordelijken van zowel ARD en ZDF als Belgacom dienen zo vlug mogelijk terug rond de tafel te gaan zitten. Indien binnen twee weken geen resultaat, zeg ik Belgacom meteen op en ga naar TV Vlaanderen.Dit is wettelijk mogelijk (heb geinformeerd bij Test-Aankoop

Gast

#54

2013-06-18 18:13

Het is straf dat dit in België allemaal kan... DE sossen, dat is ééééééééén grote pot nat!! Remenber Agusta dossier

Gast

#55

2013-06-22 07:30

Heb gisteren het journaal op VRT gezien. Het was een puur staaltje van eenzijdige berichtgeving. Het is zeer gemakkelijk om slechts één van beide partijen aan het woord te laten.

Gast

#56

2013-06-22 12:47

De uitzending in het journaal van gisterenavond was zeer subjectief. partij (Belgacom) aan het woord laten en de andere doodzwijgen. Wij zijn geen Vlaamse boerkes meer hé. Typisch VRT Daarom zal ik in de loop van volgende maand met alle plezier mijn schotel laten installeren. Moet nog eventjes te wachten, de installateur heeft het te druk. Dat is normaal, meer en meer mensen gaan weg bij Didier en co.

Gast

#57

2013-06-23 08:27

De VRT doet blijkbaar mee met Belgacom. Ze wijden een reportage aan deze problematike, en wat zien we? Een eenzijdige verklaring van Jan Margot van Belgacom. Ard en Zdf worden NIET gehoord. Ons kent ons zeker!!!

Gast

#58

2013-06-27 09:46

Heb verleden week de uitleg van de VRT gezien in het journaal. Een echt voorbeeld van eenrichtingsreportage. Waarom werd ARD & ZDF niet aan het woord gelaten?

Gast

#59 Weg bij Belgacom

2013-06-29 13:51

Voilà, het is zover. Maandag ben ik weg bij Belgacom.

Gast

#60

2013-07-09 21:19

ZDF en Ard zeggen dat we via Lifestream programmas
kunnen bekijken maar probeer alle dagen Leute Heute en het wordt geweigerd door Duitsland of Belgecom ik weet het niet.
Wat zijn wij Vlamingen met 4 of 5 franse posten en 3 rai wij zijn doch ook,European waarom geen goede duitse zenders die n,in Belgie veel ,bekeken worden.

Gast

#61

2013-07-20 08:25

Deze petitie mag niet stoppen.
Wij hebben 3 landstalen .De ons 3 zenders die Belgacom geeft kunnen niet tippen aan de zendingen van ARD en ZDF .Moesten er franstalige zenders verdwijnen zou Belgacom spoedig reageren.
Dus Belgacom luister naar je klanten.

Gast

#62

2013-08-10 21:12

ARD en ZDF moeten blijven op de kabel BELGACOM