Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie.


Gast

#751

2013-07-11 20:51

Als mensen op reis vertrekken en deze 2 prachtige duitse herders in het wild loslaten dan moeten zij overleven en komt hun instinct om te doden boven. Deze burgemeester van Dilbeek zou liever zijn oogkleppen afzetten en naar mensen luisteren die wel iets van honden kennen. Ik duim voor deze 2 rakkers.

Gast

#752

2013-07-11 20:51

Dieren handelen zoals de mens ze heeft gemaakt.

Gast

#753

2013-07-11 20:53

iedereen,mens of dier doen hetzelfde om te overleven.
Ook bij mensen zijn gevallen gekend van overleven door eten van soortgenoten.

Gast

#754

2013-07-11 20:54

Dit moet toch niet zomaar kunnenm zeker niet omdat er is aangetoont dat deze honden VERRE VAN AGRESSIEF, juist heel erg lief en aanhankelijk zijn en DUS gewoon uit pure noodzaak handelden.
ikke

#755 Burgemeester eens enkele dagen niet laten eten?

2013-07-11 21:06

Zo een schatjes
Zie je zo dat ze niets kwaad in zich hebben
Beter die burgemeester eens een tijdje zonder eten zetten en na een paar dagen een tafel vol lekkernij eens kijken of hij er kan afblijven.
Deze dieren moeten gered ... dat is zeker

Gast

#756

2013-07-11 21:08

Eigenaar is schuldig, heel jammer van de schapen, zonder meer, maar de honden hadden niet los mogen lopen, dus boete voor baas, maar GEEN ONSCHULDIGE DIEREN IN LATEN SLAPEN!NOOIT!

Gast

#757

2013-07-11 21:16

Euthanasie is totaal verkeerd gebruikt. Euthanasie is be-eindiging van het eigen leven in verband met ondraaglijk leiden aan een dodelijke ziekte. Deze honden worden gewoon gedood.

Gast

#758

2013-07-11 21:17

ik wil er wel 1 opvangen,

Gast

#759

2013-07-11 21:18

laat die honden leven aub er zijn mensen die dieren verwaarlozen ze zouden beter die eens straffen je zie toch goed dat die honden geen gevaar zijn voor de maatschappij ze zijn zo lief doe dit ni ze hebben dit ni mogen doen maar ze zullen dit gedaan hebben om te kunnen te overleven als jullie honger hebben zullen jullie ook zoeken om te eten laat die lieve honden bij hun baasje dit verdienen ze ni aub groetjes de nooze christine ook een grote dierenvriend

Gast

#760

2013-07-11 21:19

Is een flinke vergissing van de eigenaar, die had beter op moeten letten, MAAR ZELFS EEN MOORDENAAR KRIJGT NOG EEN 2e KANS...DIEREN ZIJN GEEN -BEWUSTE- MOORDENAARS, de schapen zijn mogelijk gaan lopen, en dan is het bekend dat er een hond achteraan gaat, doet een kat ook bij een muis!!
Metal-mom!

#761 Re: That's right!

2013-07-11 21:21


Gast

#762

2013-07-11 21:27

bij deze ik ben nu 63 jaar en ken alleen maar van kinds af aan herders honden ik heb er zelf altijd twee gehad nu op dit moment maar een zelf met opgroeiende kinderen nooit zulke lieve honden gezien het licht niet aan de hond als deze een normaal baasje vinden zal er bij een een normale opvoeding zelf als ze ouder zijn nooit zulke trouwe honden zijn

Gast

#763

2013-07-11 21:27

De schuld ligt bij de baasjes, honden zien een schaap (of ander dier) wegrennen en het jachtinstinct steekt de kop op. Een kat vangt ook wel eens een muis of vogel en wordt daarvoor ook niet geëxecuteerd.
Laat deze honden leven, doodt ze niet omdat iemand anders niet op ze gelet heeft.

Gast

#764

2013-07-11 21:30

de dieren zijn niet agressief . en als ze hun eten hadden gekregen zouden ze de andere dieren niet hebben op geten hebben . ze zijn heel lief en aanhankelijk dat kun je toch zien . ik zeg GEEN EUTHANASIE DE HONDEN MOETEN BLIJVEN LEVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#765

2013-07-11 21:32

Help deze honden! Waar gaat deze wereld heen dat we zomaar dieren laten euthanaseren! Dit is een dierlijk instinct! En inderdaad moordenaars komen nog beter van hun straf af! en deze dieren grrr....Om kwaad over te worden!


Gast

#766

2013-07-11 21:34

Ga zo door.

Gast

#767

2013-07-11 21:37

Kunnen we die kerel niet in laten slapen? Dan is hij toch ook van de honden af?


Gast

#768 Re:

2013-07-11 21:39

#757: -  Helemaal mee eens!


Gast

#769

2013-07-11 21:45

red deze dieren!

Gast

#770

2013-07-11 21:45

Dit is toch waanzinnig! Neem toch in ogenschouw dat het hier gaat om twee gezonde , lieve honden die uitgehongerd waren en zodoende hun natuurlijk instinct volgden om te overleven , niet nadenkend dat de eigenaar van de schapen waarschijnlijk hier niet zo blij mee zou zijn . Het gaat om dieren die door toe doen van de MENS geen andere keus daden dan voor hun voedsel te jagen ! Wat zou U zelf doen ?Hoop zeer op een gunstig besluit voor deze mooie dieren , ik hoop op een stukje gezond verstand! Met dank en groet , Martine Borst

Gast

#771

2013-07-11 21:55

red twee weerloze dieren die hun instinct volgden om dat ze aan hun lot werden over gelaten !!! DOOR DE MENS!!! om dat ze honger hadden!!!! volgden ze hun oer oude instinct!!!! OM TE OVER LEVEN GINGEN ZE OP JACHT NAAR VOEDSEL!! DAT KAN EEN BEEST NIET KWALIJK NEMEN !!! MAAR WEL DE MENS DIE ZE IN DE STEEK LIET!!!!!
Metal-mom!!!

#772 Re: Bedankt hoor (hypocriete) medewerker van Vetas!

2013-07-11 21:57

#1: - Ik schreef een reactie over het feit dat ik bang ben voor duitse herders: ik werd ooit plots aangevallen door zo'n hond. Ik heb daar daardoor 3 operaties moeten ondergaan (buik en mijn beide benen) en zit nu met lelijke littekens. Onder bepaalde omstandigheden werd mijn hondje ooit aangevallen door een Duitse Herder: Er waren 3 zware mannen nodig om die herder van mijn fokske af te halen. Mijn hondje hing daarna nog aan mekaar door 116 hechtingen..

Ik zei aanVetas dat ze van mij toch het vertrouwen kregen om die honden niet te laten euthanaseren en ze te kunnen heropvoeden... RAAR  MIJN REACTIE WERD VERWIJDERD!!!  Waarschijnlijk ook omdat ik vermelde dat de eigenares van die valse herder, haar hond meteen heeft laten euthanaseren door de politie. Het lieve menske nam die beslissing omdat ze nu pas besefte hoe gevaarlijk hij kon zijn voor haar 4 peuter-kleinkinderen.. Omdat mijn reactie verwijderd werd door Vetas, vertrouw ik die zaak helemaa niet. Waarschijnlijk gaat het hier om valse verklaringen van Vetas en draait het zoals altijd weer om misbruik van deze dieren te maken en ze te gebruiken om er zo veel mogelijk geld uit te slaan.. Ik ga nu nog de politie op de hoogte stellen van het misbruik dat Vetas maakt van sukkels van honden. Indien mijn berichten weer verdwijnen, zet ik mijn advocaat hierbij aan het werk!

 


Gast

#773

2013-07-11 22:17

Schrijf een reactie...

Gast

#774

2013-07-11 22:21

<3 dogs

Gast

#775

2013-07-11 22:28

Natuurlijk moeten deze honden gered worden, waarom zijn altijd dieren de dupe van stommiteiten van mensen!!