Een bank voor Houthalen-Oost

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Een bank voor Houthalen-Oost.


Gast

#26 Re:

2014-01-18 12:52

#1: -

In Bocholt moet je de sporthal eens bekijken...

http://vrijetijd.bocholt.be/fb111eble1018vlrb0soob210.aspx

Daar kan HHO ook eens een voorbeeld aan nemen. Polyvalente zalen hebben we dringend nood aan, dans, gevechtsport zitten weggeduwt in de kelder met amper wat verluchting... Al een chance dat de sportopzichters het heft in eigen hand genomen hebben en eindelijk onze zalen een likje verf gegeven hebben. we hebben 20 jaar tegen rode snelbouwbrik mogen aankijken. Soms lijkt het alsof men ons liever kwijt is dan rijk. Maar ja genoeg geklaagd, al bij al woon ik toch graag in Houthalen-Oost ;-) Succes met jullie petitie !!!


Gast

#27

2014-01-18 13:57

Wat gaan ze ons nog allemaal af pakken? We hebben al ons postkantoor moeten opgeven en hoe moeten oudere mensen in houthalen geraken? Stel dat je 100euro nodig hebt moet je eerst met de bus naar het centrum rijden absurd toch !

Gast

#28

2014-01-19 13:56

ben weduwe geen vervoer dus bank moet blijven
Gast

#29

2014-01-19 15:15

Zover ik weet is Houthalen oost toch de grootste deelgemeente van Houthalen-Helchteren of niet??
Waarom dan het kantoor in Houthalen centrum niet gewoon sluiten?
We zouden naar Waterschei kunnen gaan, maar de geruchten gaan dat ook dit kantoor gesloten gaat worden.
En inderdaad zoals reeds eerder werd aangehaald, waar blijft de sp-a of heeft Houthalen oost niet genoeg (andere) mensen.

Gast

#30 Re:

2014-01-21 10:21

#27: -

Inderdaad, absurd. Dat men op z'n minst dan de geldautomaten nog laat in Houthalen-Oost, daar kan men nog eens snel te voet of met de fiets naartoe. Als we verder moeten zijn we haast verplicht de auto te gebruiken wat dan weer minder is voor het milieu!!!


Gast

#31

2014-01-22 10:48

eidelijk eens iemand die iets doet voor houthalen-oost cm ook al weg. Het is hier zo goed en mooi om te wonen waarom moeten al de faciliteiten dan weg... geef ons ook wat...

Gast

#32

2014-01-22 19:14

Altijd naar Houthalen of Genk dat zit er als 80 jarige niet in, en inbijzonder in de Winter niet

Gast

#33

2014-01-22 19:20

Hier geen bank meer gaat niet voor 83 jarige

Gast

#34

2014-01-23 09:38

Als Fortis hier ook nog vertrekt ,dan zijn ze mij als klant kwijt .Ik ben het beu dat we voor alles en nog wat naar het centrum moeten .....Hier ontnemen ze ons alles .Is het misschien niet beter dat ze ons terug bij Genk laten horen ....Houthalen Oost telt toch nooit mee . Wij wonen Hier 33 jaar en ieder jaar vertrekt hier wel iets .een teleurgestelde inwoner .

Gast

#35

2014-01-23 11:24

Bedankt aan de Fransen

Gast

#36

2014-01-25 18:43

wat met de oudere mensen onder ons ??????????

Gast

#37

2014-04-16 08:08

Dit is een isolementsgemeente aan het worden! Geen Bibliotheek , geen Horeca, geen banken meer
Straks ook geen Okay of Carrefour niet meer! Waar gaat dit naar toe !!. Dit stemt tot nadenken voor de mensen die eraan denken zich hier nog te huisvesten. Ik zou hier absoluut niet meer gaan wonen, ondanks dat ik hier al 25 jaar gelukkig heb gewoond. Aan alle toekomstige Houthalen-ostenaaren , pak u valies en Bol het hier af want het deugd hier niet meer!