Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!.

gast

#76

2014-02-09 07:45

Niet onze personenwagens rijden de wegen kapot, wel het zwaar doorgaand transport.

Gast

#77

2014-02-09 07:46

Ik rij 5 dagen van Torhout naar Brussel. Ik werk bij de politie en heb dus weinig keuze. Kan met het openbaar vervoer nooit op mijn werk geraken. En dan niet te spreken als je opgeroepen wordt voor dringende zaken. Neen, voor mij is het reeds duur genoeg met de huidige belastingen. In en rond Brussel gaan wonen is ook uitgesloten, zeker met de onveiligheid daar in de rand en omgeving.


Gast

#78

2014-02-09 07:50

Ik vind het gewoon schandalig dat ze de werkende mensen weer al hebben liggen de uren waar iedereen moet gaan werken .we betalen nog niet genoeg belastingen ,binnenkort geven we gewoon ons loon af (aan al die belastingen)en krijgen we een zondag-uitkering . Het word tijd dat we met ons allen STOP ZEGGEN
De Grave
coachke
Gast

#79

2014-02-09 07:54

Gaan ze nu de laatste centen van gepensioneerde ook al uit hun gat krabben of mogen die niet meer buiten en dan die sukkelaars ( wij ) met een preke waar men soms hard moet voor werken en die door weer en wind naar het werk moeten en daar dan nog eens de helft moeten afgeven aan de staat en dan nog eens dure brandstof moet kopen om er te geraken de welvaart moet er terug tussen uit zo simpel is dat


Gast

#80

2014-02-09 07:54

Zoals altijd is de hard werkende mens de dupe, wie met een kleine wagen rijd en de huidige wegentaks betaalt word extra belast en wie met grote luxe wagen rijd word door afschaffing van biv en wegentaks weeral beloond,

Gast

#81

2014-02-09 07:54

ik rijd 100km per dag, heen en weer, voor mijn werk(3/4 uur x2). Als ik met openbaar vervoer moet gaan duurt het 2x 1u 54 min.het zou me minder kosten als ik ga doppen!
Gast

#82 Binnenkort verkiezingen - de afrekening komt

2014-02-09 07:56

Binnenkort verkiezingen - de huidige partijen denken alleen maar aan hoe ze ons verder kunnen belasten.
Mijn stem zal zijn voor een partij die dit schandalig idee terug trekt!!

Gast

#83

2014-02-09 07:58

het zal weer meestal de gewone burger die moet gaan werken die ervoor moet boeten

Gast

#84

2014-02-09 08:04

Dit is ronduit degoutant. Gevolgd worden waar en wanneer je je ook maar begeeft en dan nog worden uitgemolken tot in het absurde. Deze klootzakkerij kost me 2maal meer dan ik jaarlijks kan sparen fuck the gouvernment

Gast

#85

2014-02-09 08:12

we betalen al genoeg belastingen

the fly

#86 weer goed voor de rijken

2014-02-09 08:14

Diegenen die nu voor hun zware wagen tonnen taks betalen zullen lekker terugvallen op heel wat minder, goed héééééé.

Gast

#87

2014-02-09 08:16

nog even en we hebben hier nog enkel rijk en arm

Gast

#88

2014-02-09 08:18

Wij horen al bij de hoogste belasting betalers en nu gaat men nog eens de werkende mens treffen in onzekerheid. Ga het halen waar het moet en dat weten ze al te best , maar het is net juist dat milieu wat de wetten maakt en zich zelf indekt van hun inkomen.Een schandalige en op het randje van maffia praktijken. Andere grotere landen doen het met de helft van de ministers en charletans.Hoe durven ze in de naam van de kleine mens praten met een royaal inkomen wat zij hebben, laat ze eens een jaartje leven met 1200 €.

Gast

#89

2014-02-09 08:19

Weer geld bij de kleine man halen, die vroeg zijn bed uit moet om te werken om de portefeuille van de politiekers te spekken! Een vertegenwoordiger houdt van zijn loon niks meer over met dat rekening rijden. Laat de buitenlanders betalen die over onze wegen rijden en vooral de buitenlandse vrachtwagens!! Betalen om door putten te rijden, belachelijk!
stefaand

#90 km taks

2014-02-09 08:20

Het is niet de bedoeling dat de werkmens nog eens moet beginnen te betalen om te gaan werken.We betalen al taks om te werken , moest het openbaar vervoer eens beter zijn zou dat al een probleem oplossen .
Om van Heverlee met het openbaar vervoer naar Ukkel te gaan ben je ongeveer 2u30 minsten onderweg en dan weet je niet of je op tijd aan komt .
Weg met die km taks

Gast

#91

2014-02-09 08:20

moet eens gedaan zijn met geld af te troggelen van de werkende mens!!

Gast

#92

2014-02-09 08:27

Zoals de meeste hier wel zullen denken is de werkende mens slachtoffer, bedrijfswagens zullen wel een oplossing vinden om dit door te rekenen. Het openbaar vervoer is catastrofaal, treinen rijden te laat of niet. Wil ik met de metro dan moet ik veel vroeger vertrekken ( met de wagen ) tot het metrostation want er is geen parkeerplaats genoeg en dan komt daarbij wagen daar laten ---> genoeg niet-werkende jongeren die zich vervelen en die zich uitleven op deze parking. We moeten met z'n allen langer werken zeggen ze , harder werken, meer betalen waar gaan we naartoe. 'k heb 2 kleinkinderen wat een toekomst hebben deze. Mijn dochter werkt van haar 15j op weekends bleef studeren zo brachten onze generatie ons kinderen groot. Nu is er nog enkel profiteriaat dat gepromoot wordt ...kom naar België hier krijgt je geld voor niet-werken, maak veel kindjes --> veel geld. Ga niet werken want dan dien je voor alles te betalen of wordt je op alles extra belast.

Gast

#93

2014-02-09 08:28

Schandalig vindik het , ik zou niet meer wekelijks naar mijn kleinkinderen kunnen .zou mij 8 euro kosten. En ik niet alleen , maar veel mensen jun vrijheid zou afgenomen worden,veel pijn in de portemonnee.dat ze dan inneens alles afpakken,dan zijn er geen files meer en geen brandstof probleem. Maar ik denk dat dan de problemen maar pas zullen beginnen

Gast

#94

2014-02-09 08:29

pluk pluk de dikkenekken met de mercedes , het werk volk met paard en kar

Gast

#95

2014-02-09 08:29

Ze bestelen ons langs alle kanten

Gast

#96

2014-02-09 08:36

betalen wij nog niet genoeg??

Gast

#97

2014-02-09 08:37

Nu kunnen al de partijen dit in hun kiespropaganda zetten. haha

Gast

#98

2014-02-09 08:41

ou va-t-on en Belgique, c'est de pis en pis!!!!!, que fait-on des gens qui travaillent dans centres d'affaire hors des villes et sans transport en commun!!!!!

Gast

#99

2014-02-09 08:41

Wie word er weer beter van ? Wij zijn gepensioneerden en voeren dagelijks onze kleinkinderen naar school, ook aktiviteiten buiten school vragen vervoer alleen voor de kids loopt de kilometerstand hoog op. Voor kapitaalkrachtigen geen probleem desnoods trekt men de wedde omhoog, niemand die ernaar kraait beetje prietpraat in de pers en het waait wel over,niet voor ouderen dus. Ziet niemand dat de burgers steeds meer en meer gepluimd worden onder valse voorwendsels terwijl zuurverdiende centjes steeds in dezelfde zakken verdwijnen en niet dienen tot s'lands verbetering. Voor zolang het nog duurt leve belgie

Gast

#100

2014-02-09 08:41

In Nederland zijn ze gelukkig tot inkeer gekomen, dat de invoering en het beheer er van, enorm veel geld kost. Mvg Bert