speelplein schutsboom

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie speelplein schutsboom.


Gast

#26

2014-03-18 12:01

Als bewoner van de Nieuwe Dreef, weet ik maar al te goed wat een geslaagde petitie kan betekenen en steun jullie hierbij dus ook voor de volle 100% .

Gast

#27

2014-03-22 22:24

Pak toch niet alles af van kinderen ,is het nog niet genoeg dat de volwassenen bestolen worden

Gast

#28

2014-03-22 22:38

Ik vraag mij af ,welk ziekelijk brein is hier nu Vanalles van de kinderen aan hetafpakken is, hebben die nu echt niks anders te doen , zijn zelf nooit kind mogen zijn zeker ,gewoon walgelijk gelijk ze nu bezig zijn
Sus Wouters

#29 pleintje schutsboom

2014-03-24 14:18

Zolang ik weet is pleinje eigendom van het ocmw en daarvoor COO. Nooit is er sprake geweest van verkopen. Er was een goede samenwerking tussen gemeente en ocmw...verschillende gemeentelijke diensten werden door het ocmw uitgevoerd (bv pensioenaanvragen, armoedebeleid....)
Beleidsmakers en mensen die op de bevoegde diensten werken moeten toch maar eens heel goed nadenken.
Dus AFBLIJVEN.
Sus wouters voozitter OCMW sinds 1988 - 2000 en schepen-voorzitter van 2006-2012. Tussenin raadslid